Tapaturma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
chrome

Viesti Kirjoittaja chrome »

huomasin et oon hävittänyt Land Raiderin Predatorin ja Inquisitor termi armorissa... hima on käänneety ylösalaisin eikä mitään... jäljellä on mutsin kämppä ja kaksi autotallia

Aika paha isku näin pelaamista aatellen :D
Incognito

Viesti Kirjoittaja Incognito »

No kerran ku olin pohjamaalaamassa figujani auto tallissa spraylla ni sit sen paineen mukana lens siit lattialt hiekkaa figujen päälle ni oli sit kiva irrotella sitä hiekkaa siit maalin seasta :cry:
" From The Darkest of All Places i Found You."
Keke

Viesti Kirjoittaja Keke »

Tiputin mustan maali purkin uudelle parketti lattialle, kun olin 13...
Lopputulos: 5000 mk lattian hiomiseen ja lakkaamiseen sekä remmiä perseelle isän toimesta niin, että raikui.
"Brace for impact!"
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

ensimmäinen paketti kääpiöitä, joskus vuonna 2000 ja ensi kerta kun edes maalasin figuja:

Kaverin kanssa 'pystytettiin' muutamasta yöpöydästä isompi pöytä jossa kumpikin voi maalata. Maalipaketti oli tuore ja samoiten Snot Green... :D

Puoli tuntia maalaamista ja figujen ihailua ja muuten vaan jutustelua (kaveri maalasi Luutankoja, eikä kummallakaan sprayta :D ).

Tästä se alkoi. Ensin vesimuki kaatui... huhhuh sitä kiroilua. Sitten vielä se prkleen Snot Green---> uudet housut pilalla, matto pilalla, lattialle tärpätin kanssa. Onneksi kaikki korjaantui matosta ja vaatteista tahranpoistoaineella... Mutta kun se purkki putosi tiedätte varmaan mitä käy kun putoaa? Leviää tottakai... Vieläkin seinässä jäljet :wink:
niih.
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Minulle kävi vähän pöljästi:
Mie pistin coldoneen vedellä ohennettua maalia. Kun minä sitten yö jälkeen katsoin sitä, niin se vesi ei vieläkään ollut haihtunut coldonen suomujen välistä. MInäpä pistän sen hehkulampun alle. Jonkin ajan (aika pitkän, jos oikein muistan) kuluttua kohotan lamppua ja jepojee! Coldonen keskiruumis oli muistutti rakenteeltaan enemmänkin hunajaa, kuin muovia. Onneksi se oli sellainen "paksu" coldone ja se oli ylimääräinen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”