Confrontation-turnaus Malminkartanolla 14.6.

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Confrontation-turnaus Malminkartanolla 14.6.

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Half-breed kirjoitti:Hmm tuo heittää nyt kahta eri Juustenintietä, eli turnee olisi varmaan tuossa Vantaan päässäkö? Katsotaan nyt mitä saan aikaan, mutta ellei yllättävää tapahdu, niin tulen paikalle.
Lassea kompaten, Helsingistä tosiaan kyse. Tämmöinen paikka: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=fi&g ... 8&t=h&z=16
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

yrska kirjoitti:Noh noh... Olen mie siitä joutunut aika usein ihan oikeasti tappelemaan... Ja useasti olen hävinnytkin sen taiston :)
Totuuden nimissä kyllä muistan vielä erään turnauksen Tampereella, jossa tulit toiseksi häviten finaalissa Matiaksen leijonille... sitten muisti alkaa jotenkin himmentyä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Moriturus

Viesti Kirjoittaja Moriturus »

Dääm dääm!
Kovasti kutkuttaisi tämä turnaus, mutta aikataulullisesti osuu huonoon saumaan...
Täytynee palata asiaan vielä hieman lähempänä, kunhan lomasuunnitelmat tässä selkiytyy.
"They came from below...so did I." -Settra`s early days
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Moriturus kirjoitti:Dääm dääm!
Kovasti kutkuttaisi tämä turnaus, mutta aikataulullisesti osuu huonoon saumaan...
Täytynee palata asiaan vielä hieman lähempänä, kunhan lomasuunnitelmat tässä selkiytyy.
Aijaijai... pidänpä peukkuja, että selkiytyisivät suosiollisesti...
Voisitko laittaa tulokset ihan julkisiksi tänne, kun turnaus on pelattu? Olisi kiinnostavaa nähdä miten mikäkin armeija pärjää :)
No mikäpä jottei. Pelkään kyllä pahoin, ettei tulosjakauma ole mitenkään informatiivinen.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Lassek kirjoitti:No mikäpä jottei. Pelkään kyllä pahoin, ettei tulosjakauma ole mitenkään informatiivinen.
Ei varsinkaan, jos ottaa huomioon tapahtuman tyylin... Enemmän siis kieli poskessa mentaliteettia, kuin kieli keskellä suuta versiota. Ja kaikilla on varmasti muutenkin hiukan tarvetta verestää/laajentaa osaamistaan pelin tiimoilta :)

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

yrska kirjoitti:Ei varsinkaan, jos ottaa huomioon tapahtuman tyylin... Enemmän siis kieli poskessa mentaliteettia, kuin kieli keskellä suuta versiota. Ja kaikilla on varmasti muutenkin hiukan tarvetta verestää/laajentaa osaamistaan pelin tiimoilta :)
Niin just. Tyhmät Lasse ja Oberonn ei antanut munkaan tulla tällä:
Turneejellonat (500) @ 497 ap
1 * Danil the Valiant @ 115 ap
- Goodness (15 ap)
3 * Paladin of Alahan (new) @ 75 ap
1 * Mounted Alahan Musician @ 72 ap
1 * Mounted Alahan Standard Bearer @ 74 ap
1 * Mounted Knight of the Lion @ 64 ap
3 * Paladin of Alahan (new) @ 75 ap
1 * Alahan Falconer @ 22 ap
Total #: 11
Seitsemän Sacred Weaponia ja kolme ritaria (joita Danila parantaa tuolla Goodnessillaan Cure/4:lla). Ihan mälsää. Nyt tulen sitten Middiksillä. Tahtoo siis sanoa, että reiluilla listoilla tähän turnaukseen, kiitos.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Moriturus

Mitäs Alkemisteilla on kiellettyjen listalla tai minkä peluuttamisesta saa muuten vaan huonoa karmaa?
En nyt Aberration Primeä olisi ottamassa, mutta katsotaanko esim. Nefarius clonen tai Cypher Lukhanin peluuttamista kieroon? :)
Ja en vielä ole varma pääsenkö mukaan, mutta toivoa on...
Lassek

Moriturus kirjoitti:Mitäs Alkemisteilla on kiellettyjen listalla tai minkä peluuttamisesta saa muuten vaan huonoa karmaa?
En nyt Aberration Primeä olisi ottamassa, mutta katsotaanko esim. Nefarius clonen tai Cypher Lukhanin peluuttamista kieroon? :)
Ne on ihan okei. Henk koht vetäisin rajan niin, että pienempikin (joo tosi pieni) aberraatio on vähän turhan ärtsy. Kunhan ei lastaa valtavasti isoja mörköjä mukaan. Samaten atlas-treatmentin käyttö (yhden kun saa ottaa) skorize warriorilla tai shamir-tiikerillä ei kerää tyylipisteitä...

Mukava olisi nähdä dirz-listoissa ihan rehellisiä perusäijiä, klooneja, hilpareita ja näitä, vaikka vain vilahtelevan. Pest of fleshit, yöh...
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Elänyt... Pesteilläkin voi pelata asenteella ja tappaa Voracius Warriorin h2h:ssa tuplakutosilla.. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
enni

Viesti Kirjoittaja enni »

minäkin voisin tulla paikalle, vaikka en pelata osaa. Omistan muutaman devon tällä hetkellä, tässä voi keritä vielä hankkimaan pari lisää.
Nimi meinas unohtua, enni pyysalo.
Viimeksi muokannut enni, Ke 04.06.2008 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moriturus

Jere Lemisen voipi lisätä mukaan Dirzeillä armeijalla Bringers of Pestilence & Black Seeds of Vengeance!
Mutilaatiota ja epäonnistuneita kloonauksia, muhahaha :)
enni

Viesti Kirjoittaja enni »

kuinka myöhään tulis kestään?
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

enni kirjoitti:kuinka myöhään tulis kestään?
Joskus kuuden ja seihtämän välillä nuo ovat tupanneet loppumaan yleensä... Ainakin noin osviittana voisi moista ajatella. Vaan mistäs sitä tietää mitä kaikkea tuo kööri tällä kertaa on mein viivyttämiseksi keksinyt :)

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

En nyt tiiä, että riikkooko tämä turnauksen henkeä, mutta 500ap:ta kokoon saadakseni on vähän pakko tuoda jokainen ukko mitä kaapista on tarjolla, ja siellähän sitten on muutama kovakin sälli.

Melmotti agonilla
Azael jollain tuhnutaioilla
Cerberos
2 Paladinia hard-boiledilla
Bläck wolf
Zombie wolf 3
3 Zombia

Ja tämäkin kokonaisuus on vasta 447ap ilman Azan taikoja. Onx tää turha kovis army?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Lassek

Ei ole liian kovis armeejja. Pisteitä saat muuten täydemmäksi ottamalla Melmothista kakkosinkarnaation ja sille toisen kamiksen, Azaelille jonkin kamiksen ja taikoja, ja wuffezombasta sen kalleimman version jos ei jo ole...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tässäpä muuten tulikin mieleen, että kun ei sitä toisen inkarnaation Melmokorttia tullut ukkelin mukana niin mistä te olette sen sitten napanneet? Rackham-storesta vai itse kartongista väkertäneet?

Mutta mutta, kyllähän se 500ap sitten tullookin täyteen ilman lainafiguja, jos niitä edes olisi ollut tarjolla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Rstoresta tulosteltu, juu. Toki niitä voi tilailla sieltä, ja osa korteista tulee teemapakoissa, tiedä sitten mistä juuri tuo kortti tulee. Korttisuojien kanssa pysyy pakkakin "salassa", vaikka onkin tulostettu kortti :P
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Vähän viimetippaan, mutta tulossa ollaan, kun sain työpäivät sovittua. Nyt kunhan El kapu tuo mukanaan kortit, niin kaikki on ok täälläpäin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ja kauhea juustolista mukana eikös juu? ;)
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Oberon_ kirjoitti:Ja kauhea juustolista mukana eikös juu?
No se sama mitä ennenkin olen käyttänyt plus Ashkasa, kun ei ole oikein vaihtoehtoja. Tosin Flesh Eaterin ja MoCin välillä menee kisa että siitä kumpaa viitsin ulkoiluttaa. Veikkaisin MoC vievän voiton vaihtelun vuoksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”