Tilaus Boosteppiin??
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- tp-master
- Paikkakunta: Porin markku... et kuitenkaan tuntisi, vaikka kertoisin...
Tilaus Boosteppiin??
Löytyykö yhteistilaukselle boostepistä tarvetta, vaikka niitä onkin jo aika lailla harrastettu? Itsellä olisi harkinnassa aloittaa konfro ja figuja tarvitaan...
Jos löytyisi joku, ketä hoitaisi tilaamisen, olisi aina plussaa, mutta eiköhän se jotenkuten saada sovittua...
Jos löytyisi joku, ketä hoitaisi tilaamisen, olisi aina plussaa, mutta eiköhän se jotenkuten saada sovittua...
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss.
- Half-breed
Re: Tilaus Boosteppiin??
Kiinnostusta on tilaukseen, mutta en kiireiden vuoksi sitä ala järjestämään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- tp-master
Eli tulet mukaan, mutta et organisoi, jos oikein ymmärsin...
Onko sinun mahdollista tehdä tilaus, jos lista tuotteista on valmiina?
Voin tulla vaikka noutamaan ne ja kiikuttaa oikeille omistajilleen...
Onko sinun mahdollista tehdä tilaus, jos lista tuotteista on valmiina?
Im in. Juu te tilaatte ja minä ostan teiltä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hmm.. hänellähän on kiireitä, joten eihän Allusta sitä tilaajaa ainakaan tule. Myös tuo noutaminen on hankalaa kun ne yleensä tuodaan postiennakolla perille. Väärä nimi lapussa ja toisen nimen pistäminen lappuun voi olla jotenkin paheksuttavaa. Tai en minä tiedä miten asia on.tp-master kirjoitti:Onko sinun mahdollista tehdä tilaus, jos lista tuotteista on valmiina?
Noh, tätähän on yritetty yhden toisen kaverin kanssa huonolla menestyksellä. Siihen käytettävissä olevat rahat menköön ihan johonkin muuhun, mutta voin minä jotain pientä sieltä ottaa. Kattoo nyt tuleeko tästä mitään kun kukaan ei halua olla se tilaaja.
Niin ja Teemu. Jos Konfro osottautuukin huonoksi peliksi, joka ei nappaa niin tuleeko noille figuille sitten käyttöä? Uudelleen myyminen on vähän kinkkisempi juttu täällä Suomessa. Tietty ne voi hyllyn koristeeksi ostaa, mutta tiedä sitten onko siinä mitään mieltä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- tp-master
Elffejä nekin ovat, joten wh armeijan jatkeeksi menevät, jos peli ei innosta. Toisaalta olen kauan halunnut aloittaa pelin, johon tarvitsisi vain vähän figuja (ei rahalisessa vaan pelillisessä mielessä).
Toivottavasti konfrossa säännöt ovat tarpeeksi monimutkaiset, jotta pelistä saa monimuotoisen.
Toivottavasti konfrossa säännöt ovat tarpeeksi monimutkaiset, jotta pelistä saa monimuotoisen.
Saattaisimpa minäkin olla mukana laitan vielä varmistuksen jos jotain tuolta tartten...
- Half-breed
Onkos tästä tulossa mitään?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Heti kun joku suostuu tilaamaan, niin eiköhän tästä tule jotain. Nykyisellä vauhilla siinä saattaa kestää.Half-breed kirjoitti:Onkos tästä tulossa mitään?
- Sinitähti
- Sinitähti
Itse olen nyt joskus parin viikon päästä tilaamassa boostepistä kamaa niin mukaan pääsee jos tarvii jotain. Pistäkää vaikka tähän mitä tarvitte.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jes.
Heti kun tämä tilaus on tehty, nähdään toteutuuko märkäuneni kunnolla vai pitääkö sen kanssa säätää pahemman kerran. Mukana ollaan. Tilauslistaani olenkin jo sinulle vähän antanut, mutta pistetään se tähän joku päivä lopullisessa muodossaan.
Heti kun tämä tilaus on tehty, nähdään toteutuuko märkäuneni kunnolla vai pitääkö sen kanssa säätää pahemman kerran. Mukana ollaan. Tilauslistaani olenkin jo sinulle vähän antanut, mutta pistetään se tähän joku päivä lopullisessa muodossaan.
- Sinitähti
- Sinitähti
Okei. Haluan sitten pelata sitä armeijaa vastaan.El Capitan kirjoitti:Jes.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kaikkihan haluavat pelata minua vastaan jo siitä syystä, jotta pääsisivät näkemään minut ja sitten kun Halo-teemainen armeijani on valmis niin kännykkään tulee haasteita monta kappaletta/päivä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Korkeintaan yksi ja sekin on minun kunhan kaaottinen demonilegioona nousee polviltaan.El Capitan kirjoitti:Kaikkihan haluavat pelata minua vastaan jo siitä syystä, jotta pääsisivät näkemään minut ja sitten kun Halo-teemainen armeijani on valmis niin kännykkään tulee haasteita monta kappaletta/päivä.
Tilaus lähtee 22. päivä!
Ruvetkaas sittenkin jo lähetteleen niitä listoja. Tilaus saattaa lähteä jo ensi viikon aikana.
TILAUS LÄHTEE 22. PÄIVÄ!
TILAUS LÄHTEE 22. PÄIVÄ!
itse tein tilauksen bootsteppiin 3 päivää sitten...siel on aika makeita täl hetkel nää tarjoukset....dwarf battalioninkin ku ostin niin 68e vaan normaalin 80e sijaan.....
ja taisi olla että kaikki muutkin gw:n tuotteet myydään 1-15% prosentin alennuksella....eli nyt kannattaa oikeesti tilata.
toinen varteenotettava figukauppa jos halvalla haluaa ostaa niin löysin eilen tämmösen: http://www.vpd.fi/product_catalog.php?c=93
sielläkin on useimmista gw:n tuotteista 10% alennus ja postimaksu oli mielestäni alhaisempi kuin bootstepissä...4,4€
ja molemmille näille kaupoille yhteistä on se että niissä voi maksaa verkkopankis etukäteen tilille koko summan ja näin ollen saa alennusta kun ei tarvi maksaa postiennakkoa. itse vihaan mennä rahat kouras jtn pakettia hakeen.
ja taisi olla että kaikki muutkin gw:n tuotteet myydään 1-15% prosentin alennuksella....eli nyt kannattaa oikeesti tilata.
toinen varteenotettava figukauppa jos halvalla haluaa ostaa niin löysin eilen tämmösen: http://www.vpd.fi/product_catalog.php?c=93
sielläkin on useimmista gw:n tuotteista 10% alennus ja postimaksu oli mielestäni alhaisempi kuin bootstepissä...4,4€
ja molemmille näille kaupoille yhteistä on se että niissä voi maksaa verkkopankis etukäteen tilille koko summan ja näin ollen saa alennusta kun ei tarvi maksaa postiennakkoa. itse vihaan mennä rahat kouras jtn pakettia hakeen.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
No voi perskele.. Se ei olekkaan varmaa lähteekö tilausta lainkaan kun noi vanhemmat ei suostu lainaamaan rahaa ees sillä että maksan takasin..
- Half-breed
Siis oma osuus jää uupumaan vai? Silloin vähennetään omaa ostoslistaa kunnes on varaa.Geratsu kirjoitti:No voi perskele.. Se ei olekkaan varmaa lähteekö tilausta lainkaan kun noi vanhemmat ei suostu lainaamaan rahaa ees sillä että maksan takasin..
Jos taas muiden ostoksiin ei ole rahaa, niin sitten rahastat muilta rahat ja menet pakettia hakemaan.
Muiden osuuksiin ei ole varaa. Tarvis semmoset 150eHalf-breed kirjoitti:Siis oma osuus jää uupumaan vai? Silloin vähennetään omaa ostoslistaa kunnes on varaa.Geratsu kirjoitti:No voi perskele.. Se ei olekkaan varmaa lähteekö tilausta lainkaan kun noi vanhemmat ei suostu lainaamaan rahaa ees sillä että maksan takasin..
Jos taas muiden ostoksiin ei ole rahaa, niin sitten rahastat muilta rahat ja menet pakettia hakemaan.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kyllä minä voin antaa rahani etukäteen. Sehän on n. puolet tuosta.
- Sinitähti
- Sinitähti