Mursun Skull Pass - blogi | 04.09.08! (1. viesti)
Re: Mursun Skull Pass - blogi | NIGHTGOBLINIT 01.03.08! (sivu 4)
Pöh, hienojahan noi on. Turha noita tuosta mihinkään lähteä muuttamaan, teemat minusta oikein hienot. Ja mitä hiisien ihojen väreihin tulee niin, minusta tuollainen erilainen ihonväri jokaisella on hyvä idea. Tuo enemmän semmoista yksilöllisyyttä esiin. Ainoa mikä gobboissa on niin on juuri tuo että basejen reunat pilkottaa aika ikävästi tuolta hiekan seasta mustina, maalaa tuolla samalla sävyllä kuin hiekka niin näyttää huomattavasti paremmalta :).
Olet kyllä kehittynyt paljon! Jatka vaan samaan tahtiin niin hyvä tulee!
Olet kyllä kehittynyt paljon! Jatka vaan samaan tahtiin niin hyvä tulee!
- MetalliMursu
Kiitos hyvästä ja rakentavasta palautteesta!
Ehkäpä sitten kokeilen taas maalata noita alustojen reunoja, aluksi luulin, että jäävät piiloon movement trayssa, mutta kyllähän tuo musta tuolta pilkistelee.
Ja Riimumestari,
hyviä neuvoja, mutta pidän näistä itse aika lailla joten en ala näitä välttämättä kamalasti muuttelemaan.
Ehkäpä sitten kokeilen taas maalata noita alustojen reunoja, aluksi luulin, että jäävät piiloon movement trayssa, mutta kyllähän tuo musta tuolta pilkistelee.
Ja Riimumestari,
hyviä neuvoja, mutta pidän näistä itse aika lailla joten en ala näitä välttämättä kamalasti muuttelemaan.
Folk metal? Check out Tarvas!
- riimumestari
Teet niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu.MetalliMursu kirjoitti: Ja Riimumestari,
Todella hienoja Goblineja täytyy sanoa. Minun mielestä toi kaavun väri sopii ku viel on noi kilvet punaset. Noi näyttää vähän ilkeemilt kavereilt ja yöhiippareilt :D. (Totta kai ne on yöhiippareit, kun ne on Night Goblinei :) )
-
StrigoiVampire
gobbojen iho on aavistuksen verran liian tumma mun makuun, mutta kaavut, excellent.
Thane on musta onnistunu noista parhaiten :)
Thane on musta onnistunu noista parhaiten :)
- MetalliMursu
Kiitos taas kaikille hyvästä palautteesta!
StrigoiVampire,
Thane onkin varmaan paras maalaukseni toistaiseksi, se onnistui kyllä hyvin. Ja onhan se tietysti noita speedpaint-kammotuksia parempi. :)
StrigoiVampire,
Thane onkin varmaan paras maalaukseni toistaiseksi, se onnistui kyllä hyvin. Ja onhan se tietysti noita speedpaint-kammotuksia parempi. :)
- MetalliMursu
Päivitys - Dwarffissa edistytty hiukan.
(päivitys omistettu riimumestarille, halusin näyttää minkälaista tuosta vihreästä on tulossa)

Eikä muuten kiillä tuo tumma vihreä noin paljon, muutenkin kamera onnistuu (ainakin näin suuressa kuvassa) paljastamaan kaikki pikkuriikkiset virheet, mitä ei luonnossa erota. Itse olen kuitenkin tyytyväinen, kun näitä tulee unitillinen.
Niin, ja tuohan on vielä WIP.
(päivitys omistettu riimumestarille, halusin näyttää minkälaista tuosta vihreästä on tulossa)

Eikä muuten kiillä tuo tumma vihreä noin paljon, muutenkin kamera onnistuu (ainakin näin suuressa kuvassa) paljastamaan kaikki pikkuriikkiset virheet, mitä ei luonnossa erota. Itse olen kuitenkin tyytyväinen, kun näitä tulee unitillinen.
Niin, ja tuohan on vielä WIP.
- riimumestari
Re: Mursun Skull Pass - blogi | WIP DWARF 11.03.08! (sivu 5)
Hienoa!
En itsekkään jaksa keskittyä perusjamppoihin hirveästi, kun niitä tullaan vain katsomaan ylhäältä ja massana.
Tosiaan, vihreästä tuli kuin tulikin hyvin sopiva tuohon figuun, eritoten pidän sinisestä ja kuinka kulta sen kanssa sointuu yhteen, erinoimaista.
Ainoa minne sinun tulee enää kiinnittää huomiota on base, ja rukoilen että siitä tulee yhtä hyvä kuin figusta :) suosittelen -> hiekka(maalaa bestial brownilla/graveyard earthilla) -> Drybrush Bleached Bone päälle -> Sitten jotain keltaista ruohikkoa jota muistaakseni joskus vielä myytiin hyvinvarustetuissa liikkeissä.
Ja kyllä, nappi on hieno ja kun näitä tulee vielä rykmentillinen. :). Tosin vieläkin mietin etteikö jokin muu väri sopisi paremmin tuohon vihreän tilalle, ruskea?
Mutta eihän siinä mitään, hyvää jälkeä!
En itsekkään jaksa keskittyä perusjamppoihin hirveästi, kun niitä tullaan vain katsomaan ylhäältä ja massana.
Tosiaan, vihreästä tuli kuin tulikin hyvin sopiva tuohon figuun, eritoten pidän sinisestä ja kuinka kulta sen kanssa sointuu yhteen, erinoimaista.
Ainoa minne sinun tulee enää kiinnittää huomiota on base, ja rukoilen että siitä tulee yhtä hyvä kuin figusta :) suosittelen -> hiekka(maalaa bestial brownilla/graveyard earthilla) -> Drybrush Bleached Bone päälle -> Sitten jotain keltaista ruohikkoa jota muistaakseni joskus vielä myytiin hyvinvarustetuissa liikkeissä.
Ja kyllä, nappi on hieno ja kun näitä tulee vielä rykmentillinen. :). Tosin vieläkin mietin etteikö jokin muu väri sopisi paremmin tuohon vihreän tilalle, ruskea?
Mutta eihän siinä mitään, hyvää jälkeä!
- MetalliMursu
Kulta ei ole vielä valmista, mutta mukava kun pidät tuosta vihreästä kuitenkin. Baseihin minulla on jo suunnitelma, eli korkista pieniä kallionpaloja ja sitten hieman kellastunutta ruohoa. Jonkinlainen kivinen aro tai jotain siis.
On se kumma, kun näistä kääpiöistä tulee väkisin tollasia karkkisarjakuvamaisia.
On se kumma, kun näistä kääpiöistä tulee väkisin tollasia karkkisarjakuvamaisia.
- riimumestari
Tuon ranteessa olevan kultarannekkeen tahtoisin muuttuvan ruskeaksi tjsp :o Ei mielestäni käy yksiin muun vaatetuksen kanssa.
- MetalliMursu
Siitä on tulossa enempi ruskehtava kultainen, lähinnä kuparin tai pronssin näköistä.riimumestari kirjoitti:Tuon ranteessa olevan kultarannekkeen tahtoisin muuttuvan ruskeaksi tjsp :o Ei mielestäni käy yksiin muun vaatetuksen kanssa.
Ihan mukava väriteema, mutta tuosta kilvestä en pidä. Muuten se on hyvä, mutta tuo vihreä väriteema ei oikein sovi tuohon. :S ps. Hieno nappi muuten.
Onks maalattua spider-ridereitä maalattuna??
Hmm... Ihan nättiä jälkeä näin yleensä, itse en pidä kilven vihreästä, ja jos oikein näen niin olet reunoille ja kuvion läheisyyteen kokeillut tummentaa. Hyvä silleen, mutta väriliuku on liian jyrkkä. Ja parta on mielestäni liiankin ''varjostettu''. Ottaa vähän tummemman värin ja maalata koko parran, ja sitten drybrushata vaaleampi sävy korkeammille kohdille.
En itsekkään mikään mestarimaalari ole, varmaan ehkä hieman huonompaakin jäkeä, mutta ottipa vain silmään.
edit: Sori sori, tuohan oli vielä WIP. Mietinkin jo...
En itsekkään mikään mestarimaalari ole, varmaan ehkä hieman huonompaakin jäkeä, mutta ottipa vain silmään.
edit: Sori sori, tuohan oli vielä WIP. Mietinkin jo...
Gear: ESP-LTD M-200FM
Ibanez TBX15R
Ibanez TBX15R
Saakuli, speedpaintia ja melkeen parempaajälkeä kun mulla normaalisti.
- MetalliMursu
Ajattelin ilmoittaa, että olen jonkun aikaa (köh pari kuukautta) ollut hieman epäaktiivinen maalauksen suhteen. Seuraava päivitys tulee Empireblogiini, jonka jälkeen maalaan luultavasti pari kolme kääpiötä.
Niin ja kiitos kommenteista.
Niin ja kiitos kommenteista.
- MetalliMursu
Re: Mursun Skull Pass - blogi | 12.07.08! (sivu 5)
Nuo kolme kääpsää ovat todella komeaa katseltavaa. Väriteema on hieno, viher- sininen n'yttää oikein hyvältä. Ainoa negatiivinen/ parannettava kohta on mielestäni nuo kilvet, näyttävät tässä mielestäni vähän luonnottomasti varjostetuilta (jos nyt käsitin oikein tuon reunan muodon). Tummanvihreä varjostus on mielestäni siis hieman liian leveä.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- MetalliMursu
Re: Mursun Skull Pass - blogi | 12.07.08! (sivu 5)
Kiitos kommentista!
Olen itsekin tykästynyt tuohon väriteemaan.
Ja tosiaan, kilpien kanssa lienee jonkun verran harjoittelemista. Nyt en tosin voi kääpiöitä hetkeen maalata, kun tummanvihreäni otti ja kuivui.
Olen itsekin tykästynyt tuohon väriteemaan.
Ja tosiaan, kilpien kanssa lienee jonkun verran harjoittelemista. Nyt en tosin voi kääpiöitä hetkeen maalata, kun tummanvihreäni otti ja kuivui.
- MetalliMursu
Re: Mursun Skull Pass - blogi
Päivitys - Taas kääpiö.
Mielestäni paransin huimasti edellisestä kääpiöstä, vaikka tästäkin pikkuvirheitä löytyy. Kilpi ainakin on ehkä parhaita tekemiäni, kuten koko figu yleensäkin.
Silmät näyttävät hieman kuolleilta kauempaa, sillä kokeilin tehdä niihin kimmettä. Ei nähtävästi toimi kovin hyvin pelifiguihin, sillä silmien pitäisi erottua selvästi kauempaa.
Ja sitten kuva.

Kuva voi olla hieman huonohko sillä jouduin parantamaan väritasapainoa jonkin verran.
Ps. Sadas viesti tähän topiikkiin! Kiitos kaikille kommentoijille.
Mielestäni paransin huimasti edellisestä kääpiöstä, vaikka tästäkin pikkuvirheitä löytyy. Kilpi ainakin on ehkä parhaita tekemiäni, kuten koko figu yleensäkin.
Silmät näyttävät hieman kuolleilta kauempaa, sillä kokeilin tehdä niihin kimmettä. Ei nähtävästi toimi kovin hyvin pelifiguihin, sillä silmien pitäisi erottua selvästi kauempaa.
Ja sitten kuva.

Kuva voi olla hieman huonohko sillä jouduin parantamaan väritasapainoa jonkin verran.
Ps. Sadas viesti tähän topiikkiin! Kiitos kaikille kommentoijille.