Shining gold kiinteemmäksi
Shining gold kiinteemmäksi
Eli. Ostin vähän aikaa sitten fantsusta Shining gold maalin. Se on hirveää litkua, ja sillä ei juurikaan saa maalattua tasaisesti. Muutamassa muussakin ostamassani maalissa on aikaisemmin tuo sama ongelma. Onko kenelläkään käsitystä mistä tämä johtuu ja miten sen saisi korjattua. Pitääkö minun pitää purkkia auki kunnes se vähän kovettuu tai jotain :P. Olen siis yrittänyt ravistaa, sekoittaa ja huutaa sille mutta ei vaikutusta.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
Re: Shining gold kiinteemmäksi
Minulla on ollut tuo sama ongelma shining goldin, skull whiten ja beastial brownin kanssa. En ole vastausta kyllä itsekkään löytänyt...
Mess with the best, and die like the rest.
minullakin on ollut Shining Gold ja Skull White ollut aika litkua, mutta Bestial Brown on ollut hyvää. Pitää vain pistää monta ohutta kerrosta.
-
TranssiApina
Citadelin kultamaalit ovat itsellä olleet kaikki aivan hirveitä. Ei saa millään hyvää tasaista pintaa aikaiseksi, vaikka mitenkä yrittää. Suoraan purkista maali paakkuuntuu, eikä hileet pysy tasaisesti jotta saisi jotain peitettyä - ja ohentaminen taas tekee hommasta kahta hirveämpää.
Itse suosittelen ostamaan Vallejon kultamaaleja, ne rok :)
Itse suosittelen ostamaan Vallejon kultamaaleja, ne rok :)
"If it bleeds, we can kill it."
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Tuen ajatusta vallejon maalien hankkimisesta ;)
Jos kuitenkin GW:n kultalitkuilla haluaa pärjätä, hyväksi todettu keino on maalata kullanväriset pinnat ensin ruskealla, vaikkapa bestial brownilla, jonka jälkeen maalata kulta/pronssimaali päälle. Näin syntyy tummempaa muttei läpikuultavaa kultaa.
Jos kuitenkin GW:n kultalitkuilla haluaa pärjätä, hyväksi todettu keino on maalata kullanväriset pinnat ensin ruskealla, vaikkapa bestial brownilla, jonka jälkeen maalata kulta/pronssimaali päälle. Näin syntyy tummempaa muttei läpikuultavaa kultaa.
- MetalliMursu
Itsellä on myös toiminut Vallejon (glorious gold) kultamaali hyvin.
Itse ehkä kokeilisin juurikin tuota korkin auki pitämistä, mutta siinä kannattaa olla melko varovainen ettei koko maali mene pilalle.
Itse ehkä kokeilisin juurikin tuota korkin auki pitämistä, mutta siinä kannattaa olla melko varovainen ettei koko maali mene pilalle.
Folk metal? Check out Tarvas!
Pitää korkin auki pitämisessä muistaa että jatkossa kun tuolla maalaa niin se maalaamisen aikana kuivuu myös kun on auki.. lyhentää ikävästi elinikää
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
-H.P. Lovecraft
- MetalliMursu
Ehkä kannattaa suosiolla ostaa Vallejon kultamaali? Itselläni on ainakin vain positiivisia kokemuksia Vallejon metalleista.Creeser kirjoitti:Pitää korkin auki pitämisessä muistaa että jatkossa kun tuolla maalaa niin se maalaamisen aikana kuivuu myös kun on auki.. lyhentää ikävästi elinikää
btw, nähdään Maahinkaisen treeneissä. ;)
Folk metal? Check out Tarvas!
Mun Shining Gold ja DA Green on samanlaista litkua. Vihreä on vielä pahempi, kun kullan alle voi pistää kerroksen Boltgun metallia, jolloin jälki on varsin hyvää.
Oma Bestial Brown muuten on yhtä mössöä, jota pitää ohentaa kovin julmetusti.
Oma Bestial Brown muuten on yhtä mössöä, jota pitää ohentaa kovin julmetusti.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa
Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Itselläni on toiminut ihan hyvin kun sekoittaa shining goldiin hieman bestial- tai vermin brownia, mutta eiköhän muutkin eri ruskeat käy. Kannattais ainakin pikku määrällä kokeilla.
Mistäs sitä vallejon maalia saa?
Come to the dark side. We have cookies!
MM. Sotataidon verkkokaupasta, Hobby Pointista helsingistä, ja Tieto-Nikkarista.