Uusia kuvia liskoista

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

Komeen näkösiä noi uudet kroxigorit (eikös tuo 2 kuva ole niistä?). Onko nuo mulkosilmät muuten uusia skinkkejä vai mitä..?
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
naulapaa

Viesti Kirjoittaja naulapaa »

kyl on muuten hienoja,onko muuten lizardeille pakko ottaa slannia se on nimittäin tosi ruma,jos on pakko ottaa niin pitänee konversoida varmaan tosta charrusta slanni priesti
Jyväskylän cityliberation turnauksien epävirallinen maskotti
Darkheart

Viesti Kirjoittaja Darkheart »

Skavengeneral kirjoitti:
Komeen näkösiä noi uudet kroxigorit (eikös tuo 2 kuva ole niistä?). Onko nuo mulkosilmät muuten uusia skinkkejä vai mitä..?
Nuo mulkosilmät ovat kameleontti skinkkejä.
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Noniin, laitetaan kommenttia:

Chameleon Skinkit: Örh, silmät ja suu näyttävät hassuilta, noilla on jonkinlainen vaaraton ulkonäkö. Pidän kyllä Oxayotl figusta enemmän.

Kroxigorit: Asennot ovat tyylikkäitä, ja figut näyttävät jotenkin piikkimäisemmiltä. Mutta nykyiset Kroxigorit ovat vieneet minun sydämmen.

Saurukset: Piikkisempiä kuin vanhat, ja asennot luonnollisemman näköisiä, ja aseet tyyllikkäämpiä. Mutta miksi kilvet vaihtuivat kokonaan? Nyt se hieno Azteekki-lookki on osittain pilalla. Mutta hienoja ovat, kuitenkin.

Stegadon: Vanha kunnon stegadon ja uudet skinkit. Hyvä näin. Mutta uudet kilvet, hö.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

slanni oli kyllä tyhmän näkönen mutta muuten ihan hienoja.
Malboro

Re: Uusia kuvia liskoista

Viesti Kirjoittaja Malboro »

Ari kirjoitti:Liskot alkaa kummasti houkuttamaan...
Olen samaamieltä :D
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Warped Creme kirjoitti: Chameleon Skinkit: Örh, silmät ja suu näyttävät hassuilta, noilla on jonkinlainen vaaraton ulkonäkö. Pidän kyllä Oxayotl figusta enemmän.
Totta, jotenkin tulee mieleen muppetit. Liian vaarattoman näköisiä (ja varmaan sen takia ne pääsee niin lähelle vihollista)
Warped Creme kirjoitti:Kroxigorit: Asennot ovat tyylikkäitä, ja figut näyttävät jotenkin piikkimäisemmiltä. Mutta nykyiset Kroxigorit ovat vieneet minun sydämmen.
IMHO Uudet on parempia kuin vanhat (mutta tämä on makukysymys. Hienoja figuja kuitenkin.
Warped Creme kirjoitti:Saurukset: Piikkisempiä kuin vanhat, ja asennot luonnollisemman näköisiä, ja aseet tyyllikkäämpiä. Mutta miksi kilvet vaihtuivat kokonaan? Nyt se hieno Azteekki-lookki on osittain pilalla. Mutta hienoja ovat, kuitenkin.
100% samaa mieltä. Kilpien vaihtuminen iiiiiiiiiiiiso miinus, tuollainen "kilpikonnan kilpi" -look ei oikein sovi.
Warped Creme kirjoitti:Stegadon: Vanha kunnon stegadon ja uudet skinkit. Hyvä näin. Mutta uudet kilvet, hö.
Suuri pettymys! Olisivat saaneet tehdä kokonaan uuden stegadonin (tai edes uuden pään).
Darkheart

Ari kirjoitti: Suuri pettymys! Olisivat saaneet tehdä kokonaan uuden stegadonin (tai edes uuden pään).
Ajatteles asiaa valosalta puolelta: Ei välttämättä tartte ostaa uutta Stegaa :D
daemon slayer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daemon slayer »

siistei, mut lizardmanejä olis voinu tulla vähä enemä. niitä on aika vähän :| .
stekadonkin olisi voinut muuttua :? . hieno kokonaisuus silti :D
elämäni koostuu warhammerista. Te taas sanotte: "hanki uusi elämä!"
Malboro

Mun mielestä ne kaikki on ostamisen arvoisia vaikka on vähän karseita :D (esim. slanni)
zebulba&tercius

uusia kuvia liskoista

Viesti Kirjoittaja zebulba&tercius »

kyl ne liskot on nyt siistiä mä ostan heti koko rahalla niitä kun ne tulle.slanni on nyt entistäki hienompi.saurukset myös.skinkit ei oo hirveenä muuttun mut on ne silti siistinpiä ku ne vanhat.tulis vielä muistaki hahmoista uusia ja lisää erillaisia joukkoja. :D
zebulba

uusia kuvia liskoista

Viesti Kirjoittaja zebulba »

Uudet liskot jyrää.tosi siistejä varsinki tuo slanni ja saurukset.skinkitkin ihan siistei mut ei paljon uudistuksia.tekisivät lisää uusia hahmoja ja esim stegadonista siistimmän. :D
Ostetaan uusia temple guardeja, ushabteja,grail knightejä, tomb guardeja,questing knightejä,skull catapult.
Pistä yv:tä jos kiinnostaa.
Malboro

Pistetään tännekkin tämmönen! Siinä lizardmen armydeal!! :D :D Vähän huonokuva :(

http://uk.games-workshop.com/storefront ... me2)%25%3E
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Onko kukaan muuten nähnyt vielä noita liskoja IRL? Itse näin tänään kun puolenkuun peleihin tuli näytekappaleita skinkeistä, sauruksista ja saurus lordeista. :)
mazdamundi

Viesti Kirjoittaja mazdamundi »

mä en oo oikeen vielä tajunnu et mitä tol special edition standart bearerillä tekee
"The Old Ones in their infinite wisdom spawned Elves, Dwarfs and men to be predators upon the spawn Chaos" Thus spoken mazdamundi!
Skavengeneral

Viesti Kirjoittaja Skavengeneral »

mazdamundi kirjoitti:mä en oo oikeen vielä tajunnu et mitä tol special edition standart bearerillä tekee
siis special edition standard bearer on siis battle standard bearer (hero) jollaisia on rajoitettu määrä ja nuo rajoitetut kappaleet tulee siis näissä armydealeissä (joita siis on myös rajoitettu määrä :D). Eli tuollaista ei voi hankkia (ainakaan tietääkseni) erikseen blisterinä.
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
Darkheart

.Lukiko kukaan mitä siinä Army Dealissa tuli? siinä oli aika hassu juttu: Skink Priest :D
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Niin mitä hassua siinä oli?
Phil Kelly says "No!"
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Loremaster kirjoitti:.Lukiko kukaan mitä siinä Army Dealissa tuli? siinä oli aika hassu juttu: Skink Priest :D
Tässä oli varmaan hauskaa se ettei se ole enää shamaani vaan siitä on tullut pappi, eikö?
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
Lukittu

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”