Games Workshop.Memnon kirjoitti:Minkä valmistajan piraatti on muuten kyseessä?
Citadelin uusi wash-setti
Re: Citadelin uusi wash-setti
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Morjens, sattuisiko joku muuten tietämään jotain Brown Ink:in tapaista washia ?
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Devlan mud.Swarmp kirjoitti:Morjens, sattuisiko joku muuten tietämään jotain Brown Ink:in tapaista washia ?
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Niin tai sit gryphone sepia.
Kävin ostaa lootan tossa reilu viikko sitten. Ihan hyvin tuntuvat toimivan.
Kävin ostaa lootan tossa reilu viikko sitten. Ihan hyvin tuntuvat toimivan.
Kiitos, pitänee hankia kun sellainen ajankohta tulee. :D
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Ainakaan omassani en tuollaista piirrettä huomannut, Eldar Rangereita varjostin hiljan Devlan Mudilla Foundation-sarjan Khemri Brownin päälle eikä minkäänlaista kiiltoa ollut havaittavissa. Liekö siulla tullut maanantaisatsia.jullevi kirjoitti:Jostain syystä minun Devlan mud ei kuivu samalla tavalla mataksi kuin muut washit, tämän huomaa takaapäin otettussa kuvassa, joka jäi harmillisen pimeäksi. Kiiltoa toki lisää se, että kuvat on otettu kahdenkymmenen sentin päässä lampusta. No, mattalakka tulee joka tapauksessa päälle niin eiköhän tuo tuosta korjaannu.
Set fire to the family tree.
- Agamemnon2
Katsos perhanaa, niinpä onkin. Unohdin että olivat moisen napin julkaisseet. Täytyypä harkita joskos laittaisi tilaukseen.jullevi kirjoitti:Games Workshop.Memnon kirjoitti:Minkä valmistajan piraatti on muuten kyseessä?
[OT]Melkoisen hyviä piraatteja löytyy myös Freebooter Miniatures:ilta[/OT]
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Agamemnon2
Sekä myös Black Scorpionilta, PP:ltä ja ties keneltä muulta. Tuntuvat olevan aika suosittu aihe.
[OT]Suosio huomioiden ihme, ettei piraattiteemalla ole saatu aikaiseksi "heroic 28 mm"-figupeliä, joka olisi lyönyt itsensä läpi suuremmille massoille - tässä tosin laivat lienevät melkoinen rajoitin, joskin pahvisillakin lienisi alkuun helposti pääsevän... hmm.. suunnittelusuoni päässä sanoi ping, mutta valitettavasti aikani on liian rajallinen, että ehtisin toteuttaa kaikkia ideoitani[/OT]
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
- Agamemnon2
Itseasasiassa, jotain Warhammer Historical -sarjassa on opus nimeltä Legends of the High Seas, joka käsittääkseni keskittyy aika pitkälti piraattimättöön. Wargames Illustratedissa olen törmännyt pariin artikkeliin asian tiimoilta.
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
Eikös ehdoissa ollut "lyönyt itsensä läpi suuremmille massoille..." ? onhan noita piraattipelejä ollut ja on varmaan vieläkin, vaan tiedätkö ketään joka niitä pelaisi?Memnon kirjoitti:Itseasasiassa, jotain Warhammer Historical -sarjassa on opus nimeltä Legends of the High Seas, joka käsittääkseni keskittyy aika pitkälti piraattimättöön. Wargames Illustratedissa olen törmännyt pariin artikkeliin asian tiimoilta.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
- Agamemnon2
No, onhan tuo löynyt, ei vaan tässä maassa (kuten ei moni muukaan muualla suosittu peli). Esim. Englannin puolella Warhammer Historical -pelit ovat aika suosittuja, jonka huomaa helposti Wargames Illustratedia lukemalla.
Voisko joku kertoa uusien washien nimet?
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Täältä löytyy nimet värimallien kera.Th3_Dog kirjoitti:Voisko joku kertoa uusien washien nimet?
Piti sitten GW:n mennä poistaan brown ink. Siihen tössäs pitkäksi aikaa mun TK.
Onko mitään paikkaa mistä sais brown inkin korviketta, kun uusilla washeilla ei saa mitenkään samanlaista nopeeta kuin inkeillä?
Onko mitään paikkaa mistä sais brown inkin korviketta, kun uusilla washeilla ei saa mitenkään samanlaista nopeeta kuin inkeillä?
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Mikäli asuinpaikkakunnaltasi (tai miltä paikkakunnalta tahansa missä vierailetkin) löytyy niiden puhtaasti figuiluun painottuvien liikkeiden lisäksi esim. askarteluliikkeitä, jotka myyvät GW:n tuotteita, niin kannattaa käydä vilkaisemassa niissäkin. Tämmöisissä liikkeissä kun se figumyynti ei taida olla ihan näitä "oikeita" liikkeitä suurempi, niin voit hyvinkin löytää GW:n inkkejä vieläkin jostain hyllystä. Porista esimerkiksi löytyy askarteluliike, josta löytyvät varmaankin kaikki inkit ja melkoisella lukumäärällä lisäksi.St. Jimmy kirjoitti:Onko mitään paikkaa mistä sais brown inkin korviketta, kun uusilla washeilla ei saa mitenkään samanlaista nopeeta kuin inkeillä?
St. Jimmy: Oletko kokeillut Devlan mud washia? Kokeilepas poimia Pelimaasta P3 inkkiä tai harrasteesta Game Colour inkkejä ja ilmoittele, mikäli niistä olisi Brown inkin korvikkeeksi. Saako Brown inkillä muuten oikeasti siedettävää jälkeä aikaiseksi? Olen aina luullut skeletappien inkkausta pelkäksi myytiksi, koska itse en ole onnistunut saamaan muuta kuin päiväni pilalle sillä tavoin. Nykyään käytän lurkkeihin Army painterin lakkaa, jota saa myöskin Pelimaasta.
Itsekin jäin vähän kaipaamaan ruskeaa inkkiä, koska sillä ja ruokasuolalla sai hilpeää weatheringiä aikaiseksi metalliosiin. Oikein muuta käyttöä en inkeille koskaan keksinyt.
Itsekin jäin vähän kaipaamaan ruskeaa inkkiä, koska sillä ja ruokasuolalla sai hilpeää weatheringiä aikaiseksi metalliosiin. Oikein muuta käyttöä en inkeille koskaan keksinyt.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."