Pintaa Syvemmälle?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
jorgos

Pintaa Syvemmälle?

Viesti Kirjoittaja jorgos »

En tiedä onko täällä foorumeilla paljon Aku Ankan Taskukirjan lukijoita, mutta muitakin saattaisi kiinnostaa tietää, että uusimmassa Akkarissa "Pintaa Syvemmälle" oli miniatyyripelien maailman sijoittuva tarina nimeltään "Pelottava Pelilauta". Siinä veljenpoikien uusin innostus on "Taistomaa" niminen miniatyyrilautapeli joka selvästi lainaa LotRista ja FaBasta.
Tappajakaniini

Re: Pintaa Syvemmälle?

Viesti Kirjoittaja Tappajakaniini »

Taas joku 6v Niko saa kauhean himon kerätä figuja tosta akkarista. Sitten vaan äidin kanssa kauppaan ostamaan 150:ellä eurolla aloituskamat ja kunnon armeijan. Lopulta koko luokan pojat kerää figuja. Ja kuinkas kävikään? Kuukauden päästä into on jo laantunut ja vaihtunut johonkin toiseen juttuun. Eihän se multa ole pois mutta silti tuntuu typerältä... (Näin meillä kun olin 4-5 luokalla, itse en aloittanut. =D)
Tuskin mikään virus tallentelisi sotun sisältöä koneellesi (jollei Matti....? :D)

Come to the dark side! We have cookies!
Marcholio

Viesti Kirjoittaja Marcholio »

Juu, iteki luin kyseisen akun ja oli kyllä aika...
Ehkä siinä onki takana joku pimee suhde gw:n ja akun toimituksen välillä myynnin lisäämiseks, mut en oikeen usko.
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...

ei millään pahalla mut silleen...
Lefaa

Viesti Kirjoittaja Lefaa »

Noitahan on aina välillä, en muista tarkkaa numeroa, mutta olen lukenut joskus muutama vuosi sitten sellaisen, jossa pojat keräilee figuja, ja aku jotenkin päätyy niitten figujen "oikeaan" maailmaan.
Sellasta se on.
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Ainiinjoo se, täytyy sanoa että siinä on akkarin tekijät lainanneet FaBaa. Toisin se vaikutti siltä että Smurffit vs örkit. Ihan hauskahan se oli jos oikein muistan se katto eka jonkun soturin asua muistuttavan omatekosen asun itelleen (joka oli saamarin ruma) ja muistaakseni (viimeks 3-vuotta sitte lukenu) se tuli semmosessa oikeessa armorissa takas..
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

No, onhan akkarin varrella nähty kaikenlaista ripoffia. Omiin suosikkeihin kuuluu yhäkin Akun, Mikin ja Hessun peli-ilta Tyrmien ja Tyrannien kanssa ;)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:No, onhan akkarin varrella nähty kaikenlaista ripoffia. Omiin suosikkeihin kuuluu yhäkin Akun, Mikin ja Hessun peli-ilta Tyrmien ja Tyrannien kanssa ;)
Hessu läpäisee Psychology- testin liikavarpaallaan. namnam...
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Machine_Spirit

Viesti Kirjoittaja Machine_Spirit »

DakkaDakka kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:No, onhan akkarin varrella nähty kaikenlaista ripoffia. Omiin suosikkeihin kuuluu yhäkin Akun, Mikin ja Hessun peli-ilta Tyrmien ja Tyrannien kanssa ;)
Hessu vaan juustotta High Magigilla.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Muistaako kukaan missä aku ankan taskukirjassa tai vastaavassa oli tarina jossa Aku joutui Gandalfkopion portista viiden kääpiön kanssa kummasti Lotria muistuttavaan maailmaan, jossa haltianeito lähettää akun pelastamaan maailman? Jossa oli jokin haltia pettänyt haltiat ja joutunut pahan amuletin halllintaan?
Viimeksi muokannut Ratovaari, Ti 22.07.2008 01:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
ScoopArt

Viesti Kirjoittaja ScoopArt »

Kyllä muistaa:
Taskukirjan nimi on "Hopeinen Kuu" eli taskukirja numero 247.
Tarinan nimi on Rajan takana.

ScoopEdit: Käpsiä on vain viisi.
"To secure peace is to prepare for war"
Metallica - Don't tread on me
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Näitä tällaisiahan löytyy. Hyllyssä on ainakin sellaiset tarinat, joissa seikkaillaan Lotr ja Star Wars tarinoissa.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

ScoopArt kirjoitti:Kyllä muistaa:
Taskukirjan nimi on "Hopeinen Kuu" eli taskukirja numero 247.
Tarinan nimi on Rajan takana.

ScoopEdit: Käpsiä on vain viisi.
Danke.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tottakai noi tarinat on enemmän tai vähemmän absurdeja - kyse on kuitenkin akkareista. Tuo oli kuitenkin laadittu sellaiseksi, että siitä voi lukea muutkin kuin miniatyyripeliharrastajat ja juoni rakentui alkuun ennemminkin konfliktiin akun ja poikien välillä kuin pikku-ukkoihin sinänsä ja loppu olikin taas miniatyyrien henkiinheräämisajatuksella leikittelyä. Perus akkarikamaa - antanee kuitenkin perspektiiviä muihinkin akkareissa esiteltyihin harrastuksiin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”