Yleistä löpinää

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Dark Elf69

Re: Yleistä löpinää

Viesti Kirjoittaja Dark Elf69 »

Napeteuz jos sanon että luokallani on hemaisevan näköinen naishenkilö ei automaattisesti meinaa yrittäisin iskeä häntä.
Ja mikäli tekee mieli piruilla niin voi tulla sanomaan ihan naamaapäin... (siis luuvitosen kantamille). Että jos löytyy vielä sanomista niin sen voisi tulla sanomaan päin naamaa ettei tartte netissä piruilla kiitos.
ZyDec0 kirjoitti:
Heheh, en tosiaan havainnutkaan aiemmin, että te Kauhajokelaiset hammeripelaajat olettekin noin nuorta sakkia.
Ei sille nyt mahda mitään. Eipä ole vanhaksi halajamista(ainakaan ennen kuin saan auton hommattua =P)
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Dark Elf69 kirjoitti:Ja mikäli tekee mieli piruilla niin voi tulla sanomaan ihan naamaapäin... (siis luuvitosen kantamille).
Tähän väliin on ihan pakko kysäistä, että minkä takia valtaosa amiksista liittää kasvokkain puhumiseen toisen lyömisen? Ootteko te jotenkin barbaarisempia kuin me?

IRIADedit: Ei kannata vastustella, meillä on "amis vs. lukio" -skenaariossa outnumber ja iso rankkiboonus, ja ylioppilas huitelemassa etulinjassa Championina :D Raskaat koululaukut lasketaan lisäksi lähiksessä Great Weaponeiksi.

IRIADedit2: Ainiin ettei kukaan suutu, lisätään vielä: ;)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Tuo barbaarisuus saatta jossain määrin olla totta mutta osa amiksista vain omaa sen verran habaa että ne eivät tartte koululaukkuja. Ja hätätapauksessa voi ottaa kaaran alle ja vetää "Bass mobile shockin" joka on hyvin tuhoisa isku =P
kynthuithalkein!
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

I Ride in a Dragon kirjoitti:
Dark Elf69 kirjoitti:Ja mikäli tekee mieli piruilla niin voi tulla sanomaan ihan naamaapäin... (siis luuvitosen kantamille).
Tähän väliin on ihan pakko kysäistä, että minkä takia valtaosa amiksista liittää kasvokkain puhumiseen toisen lyömisen? Ootteko te jotenkin barbaarisempia kuin me?

IRIADedit: Ei kannata vastustella, meillä on "amis vs. lukio" -skenaariossa outnumber ja iso rankkiboonus, ja ylioppilas huitelemassa etulinjassa Championina :D Raskaat koululaukut lasketaan lisäksi lähiksessä Great Weaponeiksi.

IRIADedit2: Ainiin ettei kukaan suutu, lisätään vielä: ;)
Mut lasketaan Exalted championiksi siis, koska olen 5vuotta sitten saanut valkolakin ja jonkin sortin lähitaistelutaitoja löytyy materiaalisilla resursseilla myös...

Mutta tuota minä kanssa ihmettelen xD amiksille kun jotain sanoo vaikka ihan kunnioittavaan sävyyn niin ei tiedä koska luuvitonen heilahtaa. xD
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz »

Dark Elf69 kirjoitti:Tuo barbaarisuus saatta jossain määrin olla totta mutta osa amiksista vain omaa sen verran habaa että ne eivät tartte koululaukkuja. Ja hätätapauksessa voi ottaa kaaran alle ja vetää "Bass mobile shockin" joka on hyvin tuhoisa isku =P
Öö, mitä habaa sulla on oota ku nään sut niin saat kunnolla pataan...

Joo ei kai siinä mitää amikset aina yrittää esittää koviksii mut tosiasias ne on ne lukiolaiset kovii

Niin ja kuinkas lambon ovien hankinta sujuu?

Ja sit viä en oo nähny et olisin voinu piruulla päin naamaa oot tainnu olla koko kesän nevalla?
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Sipsit ja nakkimakkarat haettu marketista ja sohva käännetty katseluasentoon. Round one, Fight! :]
Dark Elf69

Jos ei näin niin
1. olisin Kännissä
2. sulla olis kättä pidempää
3. jonkun olisi pitänyt mukiloida mua pahasti enne ku tuu tappeleen
4. tai jollain muulla kuin reilulla hand to hand tyylillä
Et pahemmin anna mulle selkään muuten.

Ja harmikseni jettaan ei ole lambo ovia joten täytyy varmaan ostaa yleismalliset muutaman vuoden kuluttua =P
kynthuithalkein!
Napeteuz

Viesti Kirjoittaja Napeteuz »

Dark Elf69 kirjoitti:Jos ei näin niin
1. olisin Kännissä
2. sulla olis kättä pidempää
3. jonkun olisi pitänyt mukiloida mua pahasti enne ku tuu tappeleen
4. tai jollain muulla kuin reilulla hand to hand tyylillä
Et pahemmin anna mulle selkään muuten.

Ja harmikseni jettaan ei ole lambo ovia joten täytyy varmaan ostaa yleismalliset muutaman vuoden kuluttua =P
1. Sä et osaa olla kännis paitsi tietysti "Teini Kännis"
2. Mä en tarvi kättä pidempää
3. Et olisi enää tappelukunnos sen jälkeen ku joku sut hakkais
4. Vetääsin vaan yksinkertaasesti turpiin

Lambon ovet muis autois ku lambois on oikeen helvetin rumat. Ja mihin sä tarvit 2x 15 subbarii ku et ees kuuntele sellastaa musaa jota kehtaa popittaa...
Dark Elf69

Sun voimilla saisit ehkä nenän vuotamaan verta jos antaisin vaparin ja tuo lambo ovista muissa autoissa on ihan sun oma mielipide eikä mitenkään yleinen ja sama juttu musiikin kanssa. Ja mistä sä olet saanut pieneen päähäsi että mä laittaisin 2x15 subbarit autoon??? Satuile siellä kotonas ei vois vähempää kiinnostaa.
kynthuithalkein!
Arkki

Viesti Kirjoittaja Arkki »

Toi vasta pellemäistä puuhaa on heittää uhkauksia toisensapäälle jostain ihme jutusuta. Sovikkaa joku paikka jossa meette painimaan ettekä kuluta hyvää topick:ia tommoseen turhuuteen. Heh, teillä toistuu joku lapsuuden aika kun tommosta uhkailua käy.
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Flame! Flame! Flame!

Eiku siis missä meni väärin? Lopetetaas nyt pojat ajoissa, pikkumainen piruilu on ihan ookoo mutta jos tahdotte ihan kunnolla tapella niin menkää johonkin muualle (ja pyytäkää mut kattomaan :D).

Jos jatkuu niin poistan tommosen paskanjauhannan ja lähetän modelle viestin että antaa parin päivän jäähyt. Ja kyllä, mä voin tehdä sen :/ Jos jatkatte tuota rataa niin Pitkiksestä ei oo paljoa jäljellä kun näette toisenne turneessa...
Dark Elf69 kirjoitti:2x15 subbarit autoon??? Satuile siellä kotonas ei vois vähempää kiinnostaa.
Sivunotena, sanoit mulle laittavasi viisitoistaiset autoon, ja koska käytit monikkomuotoa, niin ajattelin että niitä on ainakin kaksi. Tiedä sitten, jos amis-slangissa subeista käytetään aina monikkomuotoa? Miten mahtaa olla?

Seraphi kirjoitti:
Mut lasketaan Exalted championiksi siis, koska olen 5vuotta sitten saanut valkolakin ja jonkin sortin lähitaistelutaitoja löytyy materiaalisilla resursseilla myös...

Mutta tuota minä kanssa ihmettelen xD amiksille kun jotain sanoo vaikka ihan kunnioittavaan sävyyn niin ei tiedä koska luuvitonen heilahtaa. xD
"Herrasmies"-statuksesta joutuu kuitenkin aina hyväksymään challenget, että sä jumitat jossain championissa koko loppupelin x3

Puhutaas kuitenkin jostain iloisemmasta vielä. Tänään sitten aloitin Kuvaamataidon Diplomikurssin, ja istuskelin siellä kuuden sikavanhan (varmaan kolmosia kaikki) muun oppilaan kanssa, kun opettaja kertoili mitä pitää tehdä että diplomi liitetään päästötodistukseen. Kertoili myös samalla, että kaikilla varmaan on mukana olooon pakolliset neljä kurssia suoritettuna (mulla ei ole edes alkanut ykköskurssi) ja että lopputyö tehdään sitten portfoliomuotoon kuten kakkoskurssilla tehtiin. Alkasi pikkuhilkaa puntit tutista ja hiki kohota, kun mietin onkohan tämä ihan nyt ykkösille. Kaikilla muilla oli vielä hieno viime kevään aikana jaettu paperinivaska jossa kertoiltiin itse kurssista, ja minä vain ajattelin että jonkun kysyessä sanon että jätin kotiin.

Tehdäkkö ratkaisu: voisin joko kestää puolitoista tuntia ja toivoa, ettei kukaan ota luokkaani puheeksi, tai sitten pyytää tylysti opettajaa sivummalle ja kysyä olenko oikeassa paikassa. En sitten kehdannut kun ajattelin kuinka naurettavalta se näyttäisi jos rupeaisin ihmettelään sitä muiden edessä, joten istuin ja väänsin naamani rentoon hymyyn. Job done, näyttelemisessä olen aina ollut hyvä ja siitä olen saanut kehuja.

Helelei, ruvetaas tarkistamaan suoritettujen kurssien määrää. Nolo loppu häämöttää "pienikasvuisen" tunkeilijan diplominhankintaa, kun sitten yhtäkkiä tuttu opettaja (ihmettelinkin, kun ei sanonut mitään vaikka varmasti tiesi, että olen ykkösellä) laukaisi: "Teemulla ei taida sitten ollakkaan vielä yhtään, meidän täytyy varmaan yrittää keksiä sulle jokin porsaanreikä". Moukarilla munuaisille, helpotus oli kova kun tajusin että niitten kurssien pitäisi olla valmiina vasta diplomihankinnan lopussa. Sovittiin sitten, että teen kurssin nyt, mutta saan diplomin vasta kurssien ollessa suoritettuja.

Olihan toi aika huono, mutta RL stoori kumminkin. Tarinan opetus on, että ikinä ei kannata korjata mitään tekemisiään ;)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Dark Elf69

Noh juuh... voi tämä mennä jo vähän ylihilseen mutta ei vain jaksa tuollaista kuunnella. Mutta jos napeteuz nyt tulee mun ja iriadin kanssa tuonne turneeseen mitä iriad mulle jo vihjaisi jostain syystä =. niin voisi siellä ainakin olla rauhassa ihan kanssa pelaajien, kuljettajien ja järjestäjien takia ettei tule mitään konfliktia. Mutta loppukoon minun puoleltani tälläinen mikäli toinen osapuolikin tekee näin.
(Ei meinaa että olisin pelkuri mutta ei se nyt olisi ainakaan siinä paikassa soveliasta)
Archimonde kirjoitti:Heh, teillä toistuu joku lapsuuden aika kun tommosta uhkailua käy.
Ei nyt kuitenkaan =P

Harmikseni olen saanut sellaisen opettajan joka selittää, selittää... ja selittää. Puhuu aiheista: miten hänen vanha kellonsa on parempi kuin hänen uusi kello, jostain hevosestaan joka päätti elämänsä ojan pohjalle, kuinka hän on ollut opettamassa ihmisiä vankilassa ja muuta vastaavaa. Mutta jo toisena koulupäivänä puhuttiin kunnolla autoista.
Näin amiksen auto puolella ;D
kynthuithalkein!
Arkki

Koulusta tuli mieleen maantiedontunti, löydettiin vierustoverin kanssa kuva jossa oli kömpelösti mutta aika hyvin piirretty World Mappi mutta huomattiin yks juttu ja kirjotettiin isolla kuvan päälle FAIL! kun huomattiin että piirtäjä oli pistäny aasian peittämään koko venäjän ja muut valtiot afrikan ja euroopan rajalle asti.. :P

Päätin vähän eidtoida kansiotani johon oon tulostanu 5th edikan, pistin valkopohjasen GW merkin ja Necronien codexin kuvan siihen alle.. Saamarin ruma mutta helppo erottaa. Tulostaessa siinä sattu TOSI pahaa mokaa.. paperi loppu kesken joten toista puolta jouduttiin käyttämään.. kiva lukea sitä alkua ennen Assaulttia joutuu palaamaan ekalle sivulle ja lukea vasen sivu aukeamalta ja jatkaa kunnes tulee lisäpaperit apuun. Ainaski saa luettua ja opeteltua säännöt..
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Archimonde kirjoitti:Koulusta tuli mieleen maantiedontunti, löydettiin vierustoverin kanssa kuva jossa oli kömpelösti mutta aika hyvin piirretty World Mappi mutta huomattiin yks juttu ja kirjotettiin isolla kuvan päälle FAIL! kun huomattiin että piirtäjä oli pistäny aasian peittämään koko venäjän ja muut valtiot afrikan ja euroopan rajalle asti.. :P

Päätin vähän eidtoida kansiotani johon oon tulostanu 5th edikan, pistin valkopohjasen GW merkin ja Necronien codexin kuvan siihen alle.. Saamarin ruma mutta helppo erottaa. Tulostaessa siinä sattu TOSI pahaa mokaa.. paperi loppu kesken joten toista puolta jouduttiin käyttämään.. kiva lukea sitä alkua ennen Assaulttia joutuu palaamaan ekalle sivulle ja lukea vasen sivu aukeamalta ja jatkaa kunnes tulee lisäpaperit apuun. Ainaski saa luettua ja opeteltua säännöt..
Tuus pelailemaan 1500pts turneeseen Necroneillas, suakin olis kiva nähdä pelikentillä. Jos ei figuja löydy tarpeeksi niin Asura tai Dark Elf69 voi varmaan lainailla omistaan, varsin huomattavista Necroneistaan jos kiltisti pyydät :D Tosin en tiedä, onko Delffillä edes kaikkia warruja kasassa :P
ZyDec0

Viesti Kirjoittaja ZyDec0 »

Sellainen pyyntö/ilmoitusluontoinen asia tulevan FaBa 2k turnauksen järkkäreille:
Jossain oli hieman puhetta, että menisi Fanaticista seuraavalle viikolle tai ainakin sen jälkeen. Itse toivoisin, että turnaus pidettäisiin kaksi viikkoa Fanaticista, eli 27.9. lauantaina. Tuo 20.9. ei varsinaisesti mahdottomuus minun ole vapaaksi järkätä, mutta mikäli nyt muilla turnauksesta kiinnostuneilla ei ole narisemista tuosta 27.9. niin toivoisin tämän viestin otettavan huomioon ajankohtaa miettiessä. Olisin ainakin siitä kovin kiitollinen. :)
Dark Elf69

sis mullahan on warruja kaksi battleforcea jos ei enemmänkin en tosin ole kaikkia kerinnyt koota mutta rupean muutenkin tänään kokoilemaan ja on mulla itelle tarvitta määrä kasassa mikäli en tee "GO WARRIOR" listaa =P. Detroyereita löytyy ainaki 6 mutta taitaa tulla omaan käyttöön. Ja... MONOLIITTIÄ TURHA KYSELLÄ.
Kyllä mä voin lainailla jos jollakin on tarvetta.
kynthuithalkein!
IRiaD
Peliporukkavalvoja

ZyDec0 kirjoitti:Sellainen pyyntö/ilmoitusluontoinen asia tulevan FaBa 2k turnauksen järkkäreille:
Jossain oli hieman puhetta, että menisi Fanaticista seuraavalle viikolle tai ainakin sen jälkeen. Itse toivoisin, että turnaus pidettäisiin kaksi viikkoa Fanaticista, eli 27.9. lauantaina. Tuo 20.9. ei varsinaisesti mahdottomuus minun ole vapaaksi järkätä, mutta mikäli nyt muilla turnauksesta kiinnostuneilla ei ole narisemista tuosta 27.9. niin toivoisin tämän viestin otettavan huomioon ajankohtaa miettiessä. Olisin ainakin siitä kovin kiitollinen. :)
Asiaa harkitaan, ehdotus kuitenkaan ei ole ihan huono.
Arkki

I Ride in a Dragon kirjoitti: Tuus pelailemaan 1500pts turneeseen Necroneillas, suakin olis kiva nähdä pelikentillä. Jos ei figuja löydy tarpeeksi niin Asura tai Dark Elf69 voi varmaan lainailla omistaan, varsin huomattavista Necroneistaan jos kiltisti pyydät :D Tosin en tiedä, onko Delffillä edes kaikkia warruja kasassa :P
Jaa'a... on vaan niin paha homma sinänsä että joutuisi meneen bussilla tampereelle ja sieltä seinäjoelle kun ei täälä näytä olevan kyytejä seinäjoelle, muuten hyvä ehdotus tosiaan. :l
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Archimonde kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti: Tuus pelailemaan 1500pts turneeseen Necroneillas, suakin olis kiva nähdä pelikentillä. Jos ei figuja löydy tarpeeksi niin Asura tai Dark Elf69 voi varmaan lainailla omistaan, varsin huomattavista Necroneistaan jos kiltisti pyydät :D Tosin en tiedä, onko Delffillä edes kaikkia warruja kasassa :P
Jaa'a... on vaan niin paha homma sinänsä että joutuisi meneen bussilla tampereelle ja sieltä seinäjoelle kun ei täälä näytä olevan kyytejä seinäjoelle, muuten hyvä ehdotus tosiaan. :l
Ai pentele, matkahuollon nettisivu tosiaan väittää samaa :/ Harmi, uusia pelaajia olisi aina kiva päästä voit... siis tapaamaan.

Pienenä vinkkinä kannattanee kysellä lähellä asuvilta sukulaisilta olisiko kukaan lähdössä shoppailureissulla yms. seinäjoelle, voit saada helpolla kyydin pelipaikalle. Hieman ajoissakaan tuleminen ei haittaa, kun populat on paikalla yleensä aika ajoissa (me kauhajokiset ollaan siellä heti kahdestatoista, arvaan ma).

Now playing: Stormlord - Dance of Hecate
Arkki

I Ride in a Dragon kirjoitti:
Archimonde kirjoitti:
Ai pentele, matkahuollon nettisivu tosiaan väittää samaa :/ Harmi, uusia pelaajia olisi aina kiva päästä voit... siis tapaamaan.

Pienenä vinkkinä kannattanee kysellä lähellä asuvilta sukulaisilta olisiko kukaan lähdössä shoppailureissulla yms. seinäjoelle, voit saada helpolla kyydin pelipaikalle. Hieman ajoissakaan tuleminen ei haittaa, kun populat on paikalla yleensä aika ajoissa (me kauhajokiset ollaan siellä heti kahdestatoista, arvaan ma).

Now playing: Stormlord - Dance of Hecate
Heureka, äitipä sattui eilen puhumaan että se saa paljon isomman tilin ylitöiden ansiosta ja sitten lähettäisi Shoppaileen, tulipa mieleen että voetas Seinäjoelle tulla. Toisin pitää siitä hieman vääntääkkin varmaan. :l

Tuli mieleen turnauksesta että ostin yhen Necron Loirin iteleni ( Ilman kättä : D) joten olisi kasassa 1041pts Necron Army ja siitä molemmilla on se War Schyte ja tulisi noin 1,2k armeija jos rupean säätämään lisävarustuksilla :3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”