Flame! Flame! Flame!
Eiku siis missä meni väärin? Lopetetaas nyt pojat ajoissa, pikkumainen piruilu on ihan ookoo mutta jos tahdotte ihan kunnolla tapella niin menkää johonkin muualle (ja pyytäkää mut kattomaan :D).
Jos jatkuu niin poistan tommosen paskanjauhannan ja lähetän modelle viestin että antaa parin päivän jäähyt. Ja kyllä, mä voin tehdä sen :/ Jos jatkatte tuota rataa niin Pitkiksestä ei oo paljoa jäljellä kun näette toisenne turneessa...
Dark Elf69 kirjoitti:2x15 subbarit autoon??? Satuile siellä kotonas ei vois vähempää kiinnostaa.
Sivunotena, sanoit mulle laittavasi viisitoista
iset autoon, ja koska käytit monikkomuotoa, niin ajattelin että niitä on ainakin kaksi. Tiedä sitten, jos amis-slangissa subeista käytetään aina monikkomuotoa? Miten mahtaa olla?
Seraphi kirjoitti:
Mut lasketaan Exalted championiksi siis, koska olen 5vuotta sitten saanut valkolakin ja jonkin sortin lähitaistelutaitoja löytyy materiaalisilla resursseilla myös...
Mutta tuota minä kanssa ihmettelen xD amiksille kun jotain sanoo vaikka ihan kunnioittavaan sävyyn niin ei tiedä koska luuvitonen heilahtaa. xD
"Herrasmies"-statuksesta joutuu kuitenkin aina hyväksymään challenget, että sä jumitat jossain championissa koko loppupelin x3
Puhutaas kuitenkin jostain iloisemmasta vielä. Tänään sitten aloitin Kuvaamataidon Diplomikurssin, ja istuskelin siellä kuuden sikavanhan (varmaan kolmosia kaikki) muun oppilaan kanssa, kun opettaja kertoili mitä pitää tehdä että diplomi liitetään päästötodistukseen. Kertoili myös samalla, että kaikilla varmaan on mukana olooon pakolliset neljä kurssia suoritettuna (mulla ei ole edes alkanut ykköskurssi) ja että lopputyö tehdään sitten portfoliomuotoon kuten kakkoskurssilla tehtiin. Alkasi pikkuhilkaa puntit tutista ja hiki kohota, kun mietin onkohan tämä ihan nyt ykkösille. Kaikilla muilla oli vielä hieno viime kevään aikana jaettu paperinivaska jossa kertoiltiin itse kurssista, ja minä vain ajattelin että jonkun kysyessä sanon että jätin kotiin.
Tehdäkkö ratkaisu: voisin joko kestää puolitoista tuntia ja toivoa, ettei kukaan ota luokkaani puheeksi, tai sitten pyytää tylysti opettajaa sivummalle ja kysyä olenko oikeassa paikassa. En sitten kehdannut kun ajattelin kuinka naurettavalta se näyttäisi jos rupeaisin ihmettelään sitä muiden edessä, joten istuin ja väänsin naamani rentoon hymyyn. Job done, näyttelemisessä olen aina ollut hyvä ja siitä olen saanut kehuja.
Helelei, ruvetaas tarkistamaan suoritettujen kurssien määrää. Nolo loppu häämöttää "pienikasvuisen" tunkeilijan diplominhankintaa, kun sitten yhtäkkiä tuttu opettaja (ihmettelinkin, kun ei sanonut mitään vaikka varmasti tiesi, että olen ykkösellä) laukaisi: "Teemulla ei taida sitten ollakkaan vielä yhtään, meidän täytyy varmaan yrittää keksiä sulle jokin porsaanreikä". Moukarilla munuaisille, helpotus oli kova kun tajusin että niitten kurssien
pitäisi olla valmiina vasta diplomihankinnan lopussa. Sovittiin sitten, että teen kurssin nyt, mutta saan diplomin vasta kurssien ollessa suoritettuja.
Olihan toi aika huono, mutta RL stoori kumminkin. Tarinan opetus on, että ikinä ei kannata korjata mitään tekemisiään ;)