DA: DW & RW

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
minä

DA: DW & RW

Viesti Kirjoittaja minä »

Eli ajattelin tehdä listan jossa olisi mopoja ja termiksiä. Kommentit tervetulleita....

HQ
Sammael
-Jetbike
=205

Belial
=130

Troops
Deathwing terminator squad
-assault cannon+30
=245

Deathwing terminator squad
-assault cannon+30
=245

Ravenwing attack squadron
-Plasma gun+15
-Plasma gun+15
-Attack bike+50
=200

-Meltagun+10
-meltagun+10
-M-bombs+5
=145

-Flamer+5
-Flamer+5
=130

Fast attack:
Ravenwing support squadron
-assault cannon+35
=100

Ravenwing support squadron
-assault cannon+35
=100
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Remington

Re: DA: DW & RW

Viesti Kirjoittaja Remington »

Ammuntaa nyt ainakin löytyy joka lähtöön mutta kyllä kaikenkaikkiaan väkimäärä jää pieneksi. Minusta liian pieneksi sillä ne 3+ savet ja T4(5) ei oikein kestä eli helppoa riistaa. Ja kun yksi mopo maksaa sen 30+ pongoa niin..
Samoin kuin lähistelytehot on komentajien ja kahden termospoppoon harteilla, eli siis sitä ei oikeastaan ole. Termot tosin voivat marssia objektille ja istua siinä. Kestävät kyllä. Mutta nämäkin olisivat parhaimmillaan jos pari ajokkia jakaisi raskaiden aseiden huomion (muutkin kuin speederit).
Ja kaksi uniteistasi ampuu 12" tai alle (fleikat ja meltat) ja plasmatkin tehokkaimmillaan 12". Muuten listasta löytyy jopa 24" ampuvia assareita, tosin myös hevibolttereita mutta mikäli haluat pitää speederit poissa jaloista, jätät näillä ampumisen väliin.
Minusta lista ei vaikuta tehokkaalta koska ammunta on liian erikoistunutta ja eivät ne mopot kestä koska AP3 aseet ovat liian yleisiä. Ja AT-tuli on liian rajoittunutta/riippuvaisia rendingeistä. Pari missileä tehostaisi listaa kummasti.
Mutta vasta pelaamisellahan sen tietää, että miten lista pärjää!
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

Joo, ukkoja on kyllä vähän ja terminaattorit on melkein ainoita jotka kai kestäisi (unohdin mainita että vastassa on IG, Chaos ja örkit) IG:n ja Chaoksen tulitusta ja jäisi kai örkki massan alle... No ei mahda mitään, pitää kokeilla jotain muuta.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Jatimatikki

Viesti Kirjoittaja Jatimatikki »

minä kirjoitti:Joo, ukkoja on kyllä vähän ja terminaattorit on melkein ainoita jotka kai kestäisi (unohdin mainita että vastassa on IG, Chaos ja örkit) IG:n ja Chaoksen tulitusta ja jäisi kai örkki massan alle... No ei mahda mitään, pitää kokeilla jotain muuta.
Älä vielä lannistu. Kyllä se pienellä säädöllä saadaan tarpeita vastaaviksi. ;)

Mutta niitä kommentteja. Voisit vaikka heittää Belialin menemään, saat kuitenkin termokset Elite-slottiin, joten se hyöty joka Belialista saadaan menee oikeastaan siinä. Sitten vaikka tuo fleikoilla varustettu bikeryhmä pois, niin pisteitä onkin jo käytettävissä n. 300pts. Näitä sitten käytät jonkinlaiseen AT-tukeen, sitä kun listassa on vähänlaisesti. Preda lassoilla ja/tai devat missileillä/lassoilla piristävät tilannetta huomattavasti.

PS. Voisit lisätä listan koon pisteissä, olin niin laiska etten jaksanut ruveta tarkistelemaan listan kokoa. :D
"The foolish man puts his trust in luck, wise man puts his trust in the Emperor."
Duke

Viesti Kirjoittaja Duke »

Jatimatikki kirjoitti:
minä kirjoitti:Joo, ukkoja on kyllä vähän ja terminaattorit on melkein ainoita jotka kai kestäisi (unohdin mainita että vastassa on IG, Chaos ja örkit) IG:n ja Chaoksen tulitusta ja jäisi kai örkki massan alle... No ei mahda mitään, pitää kokeilla jotain muuta.

Mutta niitä kommentteja. Voisit vaikka heittää Belialin menemään, saat kuitenkin termokset Elite-slottiin, joten se hyöty joka Belialista saadaan menee oikeastaan siinä.
Jos Belialin ottaa pois, niin terminaattorit eivät enää scoraa.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.

- vompovompatti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”