Matsien sopiminen

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Teonanacatl

Re: Matsien sopiminen

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

GobbladasSquig kirjoitti:Sori myöhäisestä vastauksesta, en päässy kytkeytymään verkkoon pariin päivään... Lauantai ois nasta! Mihin aikaan pääset pelaamaan? Haluutko testailla Ostiumia vai vedetäänkö ihan vankilasäännöillä kaksdonaa? :)
Meikäläisen Ostiumlista on aikalailla Peetun figujen varassa, joten perus kaksdonaa sopis näillä omilla. Pieni proxytys ei varmaankaan haittaa? Mieli tekis nimittäin testailla Greatswordeja, mutta figuina toimisi keihäsgoblinit.

Mut lauantaina klo 11? Mie kerkeisin perjantaina viimestään käydä varailemassa pöytää, mutta jos ite ehit aiemmin, niin käy ihmeessä.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
GobbladasSquig

Viesti Kirjoittaja GobbladasSquig »

Slugger kirjoitti:Mut lauantaina klo 11? Mie kerkeisin perjantaina viimestään käydä varailemassa pöytää, mutta jos ite ehit aiemmin, niin käy ihmeessä.
Kiinni veti, veli. Mie voin käydä tänään kunhan töistä irtaudun, siinä yhden maissa.
Slugger kirjoitti:Pieni proxytys ei varmaankaan haittaa? Mieli tekis nimittäin testailla Greatswordeja, mutta figuina toimisi keihäsgoblinit.
:D Loistavaa. Ei minuu oo koskaan proxyttäminen varsinaisesti ahdistanut, sehän on hyvä tapa testailla. Itsekin oon pelannu pari peliä käyttäen vanhoja empire handgunnereita glade guardeina ja kolmea GW:n viidakkopuuta beisseille liimattuina tree-kineina. :D
Tsekkaa uusi Cabal Ostium -blogi! http://cabal-ostium.blogspot.fi/
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Terve, ei kukaan haluaisi pelata 40kytkoota täysin tuntemattoman heebon kanssa joka haluaisi tutustua uusiin pelaajiin ainaisen pikkuserkun kanssa pelaamisen sijasta :p

Oli tässä pieni paussi warhammereiden seurasta joten uusin edikka ei aivan täysin selvä vielä itselleni ole, mutta uusi armeijani valmistui juuri ja tarkoitus olisi pelailla 2k deamonhuntereilla.

Mieluiten pelaisin viikonloppuina koska viikolla on töitä joten enpä taida oikein ehtiä, mutta mahdollisesti tuonkin voisi järjestää.

Jos jotakuta kiinnostaa niin laita yv:tä taikka ilmoittele tänne.

-Juha-
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

40K peliä kukaan?
Captain Lucius

Viesti Kirjoittaja Captain Lucius »

Sami Jumppanen kirjoitti:40K peliä kukaan?
Minä voisin itse asiassa pelatakin jossakin vaiheessa ensi viikkoa, saisin siitä sopivan motivaattorin koota ja (pohja)maalata 20 uutta guardsmania hillittömällä vauhdilla pelikuntoon, kun kerran se megabattlekin on ehkä sitten joskus tulossa. Mieluummin tietysti pelattaisiin joskus ensi viikon lopulla, niin saan enemmän aikaa valmisteluun. Wanhalla listalla en jaksa enää tuhertaa yhtäkään matsia, se on liian epätoivoista vääntöä.

Pelipäivästä toiveita?
Liity Kaartiin! Kierrä galaksia! Kohtaa uusia, jännittäviä muukalaisia ja tapa ne!
Sami Jumppanen

Captain Lucius kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:40K peliä kukaan?
Minä voisin itse asiassa pelatakin jossakin vaiheessa ensi viikkoa, saisin siitä sopivan motivaattorin koota ja (pohja)maalata 20 uutta guardsmania hillittömällä vauhdilla pelikuntoon, kun kerran se megabattlekin on ehkä sitten joskus tulossa. Mieluummin tietysti pelattaisiin joskus ensi viikon lopulla, niin saan enemmän aikaa valmisteluun. Wanhalla listalla en jaksa enää tuhertaa yhtäkään matsia, se on liian epätoivoista vääntöä.

Pelipäivästä toiveita?
Itse hieman suunnittelin tätä viikkoa, sikälli kun enää kerkiäisi. Mutta ensiviikosta pitää hieman katsoa, kun olen jo Sutenöörin kanssa sopinut matsin ensiviikolle, joskin päivä on siltäkin osalta vielä avoin.
Pecu

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Jepå, lukion toinen vuosi alkaa olla pulkassa ja kesälomaa pukkaa. Kesäkuun alusta lähtien voisin pelailla FB:tä / 40k:ta.

FB:n puolelta löytyy 2k Kaaoksen kuolevaisia ja 40k:n puolelta Dark Angels 2000 pöäng..
Viimeksi muokannut Pecu, Ti 24.06.2008 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Päärynä kirjoitti:Jepå, lukion toinen vuosi alkaa olla pulkassa ja kesälomaa pukkaa. Kesäkuun alusta lähtien voisin pelailla FB:tä / 40k:ta, sikäli mikäli joku haluaa helppoja voittoja =).. FB:n puolelta löytyy 2k empire ja 40k:n puolelta DA: Ravenwing 1500 pöäng..
No totta hitossa haluaa. :) Mikään ei buustaa itsetuntoa paremmin kuin ilmainen massacre.

...ei kun siis.

Niin joo, eli itte kaipailisin Empireni ulkoiluttamista, kun kesäkuussa ei ole duunia ja elämäni tarkoitus kesäkuun ensimmäisestä on yrittää löytää työtä ja/tai rahaa ja pelata Warhammeria. Grandbelos kaipaa liikuntaa, ja ehkä joku muukin armeija. Kolmesta donasta alaspäin tykkään pelata, nääs.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Sami Jumppanen

Haluaisikos kukaan kokeilla 5. edikkaa?
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Laitetaanhan tännekin sama ilmoittelu kuin tuonne swetland osastoon, eli kiinnostaisikos harkkapeli huomenissa tahi sunnintaina? Tarjolla näillä näkymin kahden tuhannen pojon edestä fair play keihäshelffejä. Vastustajaksi kelpaa mikä/kuka tahansa, joskin hieman pitkä-jänteisyyttä vanhentuneen sääntötietämykseni korjaamiseen saattaapi upota.

040-5423064 Viikonlopun aikana varmaankin foorumia tulee aikalailla seurailtua, mutta tuolta nyt sitten viime kädessä saa kiinni.

Edit: Rune, empiresi muuten käypi aivan mainiosti harkkaamaan jos vain saat aikaa järjestettyä - kestän ehkä niukin naukin, että saat helffini scoutittua.
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

Jokohan sitä uskaltaisi...

Eli olisi kiva päästä pelaamaan 5th editionia jonkun kanssa 40K:ssa tässä lähiaikoina. Itseltä löytyy SM-armeija (joista osa on jopa maalattu). Pelin koko voisi olla 1000-1500 pistettä.

Parhaimmat ajat tällä viikolla olisivat:
Ti - klo 13 jälkeen
Ke - klo 16 jälkeen
Pe - koko päivä vapaa
La - koko päivä vapaa

Jos löytyy enemmänkin innokkaita pelaajia, niin voihan sitä ottaa useamman matsin tällä viikolla. Kesän jäljiltä kuitenkin aika paha pelivajaus.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
ismo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ismo »

Dark Servant kirjoitti:Jokohan sitä uskaltaisi...

Eli olisi kiva päästä pelaamaan 5th editionia jonkun kanssa 40K:ssa tässä lähiaikoina. Itseltä löytyy SM-armeija (joista osa on jopa maalattu). Pelin koko voisi olla 1000-1500 pistettä.

Parhaimmat ajat tällä viikolla olisivat:
Ti - klo 13 jälkeen
Ke - klo 16 jälkeen
Pe - koko päivä vapaa
La - koko päivä vapaa

Jos löytyy enemmänkin innokkaita pelaajia, niin voihan sitä ottaa useamman matsin tällä viikolla. Kesän jäljiltä kuitenkin aika paha pelivajaus.
Keskiviikkona on varmaan paikka täynnä MTG pelaajia (itse mukaan lukien)

Mulle kävis mainiosti tuo perjantai itsellänikin olisi koko päivä vapaana, täytyy käydä fantsussa katsomassa jos ei olisi perjantaille varauksia voitas pelata silloin klo. 11.00 ?

Itselläni 1500 p. Salamanteri armaija.
Dark Servant

ismo kirjoitti:Keskiviikkona on varmaan paikka täynnä MTG pelaajia (itse mukaan lukien)

Mulle kävis mainiosti tuo perjantai itsellänikin olisi koko päivä vapaana, täytyy käydä fantsussa katsomassa jos ei olisi perjantaille varauksia voitas pelata silloin klo. 11.00 ?

Itselläni 1500 p. Salamanteri armaija.
Perjantai kello 11 passaa vallan mainiosti. Otetaan varmaan se 1500p peli?

Minäkin voin käydä katsomassa/laittamassa listaan varauksen, kun fantsun ohi kohta menen.
Sami Jumppanen

Minäkin joudan tuossa ensiviikolla.
Dark Servant

Sami Jumppanen kirjoitti:Minäkin joudan tuossa ensiviikolla.
Ensi viikolla näyttäisi olevan sen verran vapaata, että voisi pelata joko keskiviikkona, torstaina tai perjantaina. Näillä näkymin kellonajalla ei ole hirveästi väliä.*

Ja Ismolle kiitos mukavasta pelistä. Parempaa onnea ensi kerralla.

*Oikeus aikataulumuutoksiin pidätetään.
Sami Jumppanen

27. päivä on minun. Vastustajaa etsitään.
Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

Hoi hoi!

Olisikohan kenelläkään kiinnostusta kokeilla Gettysburg nimistä lautastrategia peliä, joka miun varastossa on pitkään pyöriny? Kyse on siis Yhdysvaltain sisällissodan suurimmasta taistelusta, joka käytiin 1.-3.7.1863. Pelin perussäännöt ovat erittäin yksinkertaiset ja nopeita oppia. Itse et tarvitse mitään, vaan miulla on kaikki mitä peliin tarvitaan. Pelipaikan ei välttämättä tarvitse olla Fantsussa. Tarvitaan vaan pöytä pelilaudalle.

Jos kiinnostusta on niin olis taas hauska pitkästä aikaa päästä sisällissodan kentille.
"Hosanna memvromi barukhamma adonai."
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Inquisitor kirjoitti:Olisikohan kenelläkään kiinnostusta kokeilla Gettysburg nimistä lautastrategia peliä
Suurena lautapelien addiktina voisin sanoa, että kiinnostusta on =)
Milloinkas, jolloinkas, missäkäs pelailtaisiin?
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Inquisitor

Viesti Kirjoittaja Inquisitor »

DraSa kirjoitti:
Inquisitor kirjoitti:Olisikohan kenelläkään kiinnostusta kokeilla Gettysburg nimistä lautastrategia peliä
Suurena lautapelien addiktina voisin sanoa, että kiinnostusta on =)
Milloinkas, jolloinkas, missäkäs pelailtaisiin?
Hieno juttu =)
Pelipaikkana voisi tietysti olla Fantasiapelit, kun siellä käy muitakin niin voisi saada jonkun muunkin innostumaan. Mie luulen, että erikseen peliaikaa ei tarvitse varata, kun tilaa ei tarvita kovin paljoa.

Kysyisinkin näin, että millanen on siun aikataulu? Miulla ei ole opiskelujen puolesta nyt suurta kiirettä mihinkään, joten voin pelata melkein millon vaan ja minä päivänä tahansa. Peliin kannattaa muutama tunti ainakin varata aikaa, kun pitää säännöt nopeasti selittää. Voidaan sitten pelata yksi pelin kolmesta skenariosta (käytännössä yksi kolmesta taistelupäivästä).
"Hosanna memvromi barukhamma adonai."
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Jeh! Fantasiapelit käy mainiosti pelipaikaksi.

Vapaata mulla on tää loppu viikko, mutta käytännössä lauantai päivänä kerkeäis pelata. Sitten ens viikko on vapaana kokonaan koko vuorokauden ympäri, lukuun ottamatta tiistaita.
Joten valkkaa sinä mieluisin päivä ja itsellesi sopiva kellon aika.
Ehdotuksen voin kuitenkin heittää, se olkoon ensi maanantai. Kellon ajalla ei väliä.
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”