Örkki warlordin kuolema.

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
nobody

Örkki warlordin kuolema.

Viesti Kirjoittaja nobody »

Kauan sitten, pienessä kylässä jota kukaan ei tuntenut paitsi sen asukkaat, sielä asui pieni poika nimeltään Bob.

Yhtenä päivänä Bobin isä vei hänet kaupungin tavernaan, jossa he voisivat kuunella sotakeneeralejen tarinoita. Bob meni istumaan hänen parhaan kaverinsa kanssa, Charlien, ja sanoi hänelle: kun meistä tulee isoja, meistä tulee maailman isoimmat keneraalit!

Sotakeneraali Rob aloiti kertomalla sadun, jossa hän melkein kuoli nuorelle örkki sotawarlordille nimeltä Öglö. Satu oli todella pitkä ja Bobia rupesi pelottamaan kun Rob kertoi miltä Öglö näytti. Sadun lopussa Rob sanoi: Olen varma että Öglö on vielä elossa.

25 vuotta myöhemmin.

"Kiirehdi Bob!" huusi Charlie joka oli jo hakenut miekkansa ja kilpensä harjoitus kierokkselle. "Olen tulossa!" Huusi Bob hengestyneenä.
"en löytänyt kilpä" sanoi Bob huolissaan. "ei se mitään" sanoi charlie "emme me varmaan taistele"

"Te kaksi sielä" huusi harjoitus komentaja ja osoitti heitä. " Niin juuri TE, tulkaa tänne niin voidaan aloittaa, muut ovat jo täällä"

"okej uudet Empire sotilaat, me menemme metsään katselemaan kukkia!" Bob ja Charlie olivat iloisia, koska Bobilla ei ollut kilpeä. "SEURATKAA MINUA!" huusi komentaja.

3 tuntia myöhemmin

"en jaksa enää" valitti Charlie. "HILJAA SIELÄ TAKANA!" Huusi komentaja. "hiljaa, kuulin jotain" sanoi yksi empire sotilas peloissaan. Kuului nauruja puun takaanta. "sinä sielä!" sanoi komentaja ja osoitti empire sotilasta. "mene katsomaan kuka sielä hiipii". "kyllä sir" sanoi sotilas ja yritti kuulostaa urhealta.

Empire sotilas lähestyi puuta, käänsi päätä ja sanoi: täälä ei ole mit----" "TAKANASI!" huusi komentaja. "mit--ARGH" huusi empire sotilas nuoli hänen silmänsä läpi mennyt. "SURPRISE ATTACK!" huusi englantilainen sotilas kun hän tappo yhden vihernahkan. "mitä nämä oliot ovat?" sanoi Bob kun hän meni puskaan piiloon Charlien kanssa. "en tiedä" sanoi Charlie. " mutta yksi asia on selvä, meidän pitää mennä auttamaan komentajaa. HYÖKÄYKSEEN!"

Charlie ja Bob hyökkäsivät vihernahkoien kimpuun ilman pelkoa. komentaja tappoi todella monta vihernahkaa ennen kuin hän sai ison haavan jalkaansa. "ARGH" huusi komentaja. Puun takaanta tuli iso pelottava örkki jolla oli ihmisen pää hänen kädessään. Hän puristi päätä niin että veri lensi komentajan päälle. "Ku-ku-ku-ku-kuka sinä olet?!" sanoi hän peloissaan. "olen Öglö, örkkien pomo joka ei tunne kipua" sanoi hän ja leikkasi komentajan pään irti.

Bob oli lähellä kuola kun örrki oli lyömässä häntä mutta onneksi Charlie pelasti hänet kilvensä avulla. "olisihan sinun pitänyt ettiä sitä kilpeä" sanoi hän ja nauroi. "haha!". "KUKA USKALTAA NAURAA KUN MINÄ KUULEN NAURUN?!!" huusi Öglö ja juoksi Charlieta päin ja katkasi hänet kahteen osaan niin että veri lensi Bobia päin naamaa.

"THE CAPTAIN IS DOWN!" huusi englantilainen sotilas ja tappoi taas örkin. Örkit huusivat ja tappelivat kuin hullut, örkkien big'un johtaja tappoi handgunnerin niin että veri lensi sinne tänne. "ja kukas sä luulet olevasi, pikku ihmis poju" sanoi Öglö Bobille joka sylkäisi verta maahan. "o-olen Bob" sanoi Bob. "HAHAHA" sanoi Öglö ja katsoi Bobia silmiin. yhtäkkiä englantilainen sotilas hyppäsi Öglökin kimppuun miekalla ja kilvellä.

"HELP ME!" huusi englantilainen joka putosi Öglökin selästä. Bob ryömi handgunin lähelle ja otti haltuun sen, tähtäsi Öglökin päätä ja amppui. Pannos lensi aivan suorana kohti Öglökin päätä ja osui hänen pieniin avoihin. "ARGGGHHH!" huusi Öglö ja meni makaamaan maahan kivuissaan. Bob nousi ylös ja käveli Öglökin eteen ja sanoi: "olet Öglök, örkkien pomo joka ei tunne kipua?" Hän tartuj hänen miekkaansa ja tökkäisi Öglökin sydäntä monta kertaa.

"VICTORY!" huusi englantilainen kun hän katsoi kun örkit pakenivat peloissaan. Taistelun jälkeen kaikki jotka olivat elossa menivät takaisin kaupunkiin, mutta Bob ei mennyt. "miksi tämän piti taphtua juuri tänään!?" huusi hän samalla kun hän itki ja hakkasi maata nyrkeilään.

10 päivää myöhemmin.

"TUMTUMTUMTUUUM!" Kaikki torvit soittivat, kun Bob käveli kaupungin läpi hienolla viitalla jota hän oli aina unelmoinut. Kaikki heitivät riisiä, ja muuta onnen merkkiä kun Bob käveli kaupungin katujen ohi. hän meni ulos metsään missä se iso taistelu oli tapahtunut.

"täällä meidän veljemme kuolivat tastelussa örkkejä vastaan! annamme heille rauhaa tulemalla tänne joka toinen vuosi, laitamalla kukkia tänne, missä he kuolivat!" sanoi Bob rohkeasti. "Me nimeämme kaupungimme Kuolemarauhaksi"

kun he kävelivät takaisin kaupunkiin niin Bob kompastuj hänen viitansa ja kaatuj mutalätäkköön.

"THE END" sanoi englantilainen sotilas ja nauroi.

noniin että tämmöistä keksin tässä kun luin orc armybookia :P

antakaa kommenttia, tämä on minun ensimmäinen story.

R.I.P Öglö, Charlie ja harjoitus johtaja.
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Half-breed

Re: Örkki warlordin kuolema.

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jaksoin lukea siihen kohtaan kun eka kaveri kuoli. Kertoo varmasti tasosta, kun siihen asti pääsin. Ensinnäkin oikolue teoksesi aina. Tuossa on sellaisia kirjoitusvirheitä ja muita typeryyksiä jotka olisi hyvin huomannut jos olisit vaivautunut lukemaan tarinasi kertaalleen läpi. Toiseksi älä hypi ajassa noin. Se ei auta mitään etenkin kun nuo poikaset eivät olisi enää mitään alokkaita 25 vuoden jälkeen. Lisäksi mikä helvetti se englantilainen oli siellä? Ei fabassa mitään englantia ole. Jätä myös finglish pois.

Lähtöruudun kautta uusiksi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Käyttäjä Tunnus

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä Tunnus »

Nerokasta parodiaa Sotavasaran tarinosaston tasosta. Uskon, toivon.
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

*Reps*

Upea tarina verrattuna muihin mitä täältä löytyy!
On mukava lukea hauskojakin tarinoita, ja tämä oli juuri sellainen.
(tosin miinusta kirjoitusvirheistä ja isonjen alkukirjainten puuttumisesta ^^)

3/5
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

"THE CAPTAIN IS DOWN!" mega hajotus : D .
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Joo , lukion arvosanojen mukaan minäkin sen 8- antaisin ( viestiä muokattu jälkeenpäin)

Mutta älä kuitenkaan lopeta tarinoiden kirjoitusta, jos et muuten niin omaksi huviksesis :)
Viimeksi muokannut Stifler, Ma 26.01.2009 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Stifler kirjoitti:Ihan hauska,jaksoi lukea loppuun mutta olisi ollut huomattavasti kivempi lukea ilman kirjoitusvirheitä. Mutta ekaksi(ko)? tarinaksi ihan kelpo,antaisin 8- arvosanaksi koulun arvosanojen mukaan.
Mäkin voisin antaa tälle kasin, Lukion 0-60 asteikon mukaan.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Mitä,ekaksi tarinaksi ihan mukava,8 liioittelua ehkä mutta kyllä se siitä vielä paranee kun harjoittelee
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
nobody

kiitos kaikista posiitiiveistä kommenteista :D juu, tiedän että kirjoitus virheitä löytyy melkin joka lauseesta mutta olen aika huono suomessa :)

(olen suomalainen ruotsalaisessa koulussa)

anyway, aion tehdä uuden tarinan jos vaan saisin ideoita.

lisää commenteia tulemaan ^^
Munakassi

Viesti Kirjoittaja Munakassi »

"oli jo hakenut miekkansa ja kilpensä harjoitus kierokkselle"

Minulla on myös tapana viedä sählymaila harjoittelemaan. Itse otan olutta ja katson, kun maila harjoittelee.

Tarina kirjoitettu niin huonosti, että se oli tavallaan jo hauska. Muuten kyllä tykkäsin kovasti.
Bartholen

Viesti Kirjoittaja Bartholen »

Olen katsellut tätä tarinaa aika pitkään, ja korjattavaa on aivan shokeeraavissa määrin.
nobody kirjoitti:(olen suomalainen ruotsalaisessa koulussa)
Aika hankala uskoa. Vaikuttaa enemmän siltä, kuin olisit venzuelalainen virolaisessa koulussa, ja suomen opiskelu olisi vapaa-ajan harrastus. Ja se "englantilainen sotilas" (voi petskules, mitä kuraa!) oli siellä varmaan ihan sen takia, että pääsisit kirjoittamaan enkuksi.

Kaiken tämän frustraation keskeltä toivon kuitenkin hyvää jatkoa.
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

En tykännyt paljoa yhtään. Etenkin se englantilainen sotilas oli kauhea. Mutta olettaen että tulet kirjoittamaan lisää, niin tästä on hyvä jatkaa. Jos ei muuta, niin ainakin parantamisen varaa on :D.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
nobody

hyvästä huonoon :(

enpä tiedä jatkonko näitä minun surkeita tarinoiani :( iso sisko sano että oli iha hyvä ...
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Älä vallan masennu noista kommenteista. Yritän antaa vinkkejä tekstin parantamiseen.

Ensiks voisit yrittää laittaa isot alkukirjaimet paikoilleen. Tekisi tekstistä paljon mieluisamman luettavan. Sitten yhdyssanat ja hyvin onnistuneet kappalejaot. Näin olisi suurin osa kirjoitusvirheistä saatu pois ja voisit ruveta parantamaan itse tarinaa. Tästä olisi hyvä ottaa pois kaikki tuollaiset turhat asiat, kuten englantilaismiehen kommentit. Kuten sanottu, Faba-maailmassa ei ole englantilaisia (saati sitten suomalaisia).

Laita uutta stooria tulemaan mutta lue tekstisi läpi kerran tai kaksi ja korjaa virheet aina niiden löytyessä. Sitten postaa se tänne, niin autetaan lisää.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

nobody kirjoitti:enpä tiedä jatkonko näitä minun surkeita tarinoiani. iso sisko sano että oli iha hyvä ...
Miksi ihmeessä jokaiseen tarinanaan johon olen kommenttia heittänyt, niin sen kirjoittaja lupaa olla kirjoittamatta enää yhtään tarinaa. Tiedä siitä.
Aijuu. Sukulaisia ei kannata käyttää arvostelijoina. Sieltä kun tulee aina sitä sukulaisuusboonusta. Etenkään äitiä ei kannata kommenteissa uskoa.

Sitten vähän apua. Yritin lukea tarinan kokonaisuudessaan että voisin antaa kunnon apua, mutta eihän se onnistunut kirjoitusvirheistä, typeryyksistä ja tarinan hohhoijaa-tasosta johtuen. Eli täten oikolue tekstisi ja mieti tarkkaan mitä kirjoitat ennen tarinan postaamista, lisäksi jokin järki tarinaan olisi hyvä saada.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pummi

Viesti Kirjoittaja Pummi »

Jos tarkoituksena oli tragikoominen parodia FB:n maailmasta, tulos oli kelvollinen.
Jos yritit saada kunnollisen novellin aikaan, tämä oli kyllä niin epic fail kuin olla voi.

Ota mallia muista tarinoista (tältäkin foorumilta löytyy hyviä ja kirjoista totta kai) ja katso vähän miten siellä hoidetaan tunnelman luominen, dialogit, henkilöhahmot sun muut.
Rebs

Viesti Kirjoittaja Rebs »

... Kirjoitus virheitä on niin paljon että... Tarinana olisi saattanut olal hyvä, tuo englantilainen sotilas laskee tasoa. Lisäksi yrittäisit nyt suomentaa sanan EMPIRE Imperiumiksi, tai keisarikunnaksi "Empire sotilas"... "Keisarikunnan sotilas..." kumpi kuulostaa paremmalta?
Ryhmä 144 on viimeinkin saatettu päätökseen (huonosti :D) http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... &start=100
Creeser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Creeser »

nobody kirjoitti: "TUMTUMTUMTUUUM!" Kaikki torvit soittivat, kun Bob käveli kaupungin läpi hienolla viitalla jota hän oli aina unelmoinut. Kaikki heitivät riisiä, ja muuta onnen merkkiä kun Bob käveli kaupungin katujen ohi. hän meni ulos metsään missä se iso taistelu oli tapahtunut.
Ehdottomasti paras kohta tarinassa.

Aivan mahtavaa kamaa! Pelasti ehdottomasti päiväni. Paskat oikeinkirjoituksesta! Kun juoni ja tarinankerronta ovat tälläistä niin antaa tuollaisen pikkuasian mennä läpi sormien. Mutta joo. Ei tarvitse varmaan kaikkea ihan tosissaan ottaa. Se että se nyt tuli julkaistuksi netissä muiden luettavissa ei tarkoita sitä että se on täysin tosissaan tehty. Hauska oli ja saisi tulla lisää samaa.

9/10
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft

http://www.takomoalkutuli.fi/
Skidi

Viesti Kirjoittaja Skidi »

Tarinan luettuani ajattelin sanoa horrible. Muiden kommentit luettuani ajattelin nauraa hysteerisesti.
Z4MPUR4

Viesti Kirjoittaja Z4MPUR4 »

Öglö, thats a coolest name evar!!!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”