bottlefleet goottika
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: bottlefleet goottika
onko muuten ensi lauantaina gootti peliä meneillä?
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
Saattaa hyvinkin olla.
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
kamoon hei, onko lauantaina goottika peliä?!?!?!?
Tietää ottaa mukaan noin pikkuväkkärät ja pakata ne hyvin. Ja sitä että sovinko sitten muita pelejä sen sijaan jos ei ole. Vai Meneekö tämä sillä pieleen että Jani ja Otto pelaa Kampanja pelin lauantaina ja sitten pitää mennä vaasaan suihkimaan...
Tai sitten kiusaan Jukkaa ja pelaan sitä vastaan pelin 40k, jos ei goottika onnistu, tosin ehkä jättäen sen ulkopuolisen kampanja pelaajan statuksen pois siitä pelistä.
Tietää ottaa mukaan noin pikkuväkkärät ja pakata ne hyvin. Ja sitä että sovinko sitten muita pelejä sen sijaan jos ei ole. Vai Meneekö tämä sillä pieleen että Jani ja Otto pelaa Kampanja pelin lauantaina ja sitten pitää mennä vaasaan suihkimaan...
Tai sitten kiusaan Jukkaa ja pelaan sitä vastaan pelin 40k, jos ei goottika onnistu, tosin ehkä jättäen sen ulkopuolisen kampanja pelaajan statuksen pois siitä pelistä.
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
mulla on ehkä peli juhoo vastaan lauantaina mutta en oo varma tuleeko siitä mitään ku nurgle on antanu jonkun sen lahjoista mulle :)
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Naik!
Sunnuntaina, 5.10. on Tervamäellä Tar River BFG-players Clubin kokoontuminen.
Kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tekstiviestitse.
OK?
Sunnuntaina, 5.10. on Tervamäellä Tar River BFG-players Clubin kokoontuminen.
Kellonaika ilmoitetaan myöhemmin tekstiviestitse.
OK?
ok, tosin voi tehä tiukkaa saada tällä viikolla maalattua niitä mun uusi cruisereita mutta kyl mä ne ainakin kasattua saan
Kasaus riittää. Ettei ihan pelkkiä baseja käytä...
Hohem!
Käykö kaikille asianosaisille sunnuntai klo 12.00?
Musta pöytä ja kaikkee. Ehkä jopa styrox-palloja.
Ja kahvia kans.
Käykö kaikille asianosaisille sunnuntai klo 12.00?
Musta pöytä ja kaikkee. Ehkä jopa styrox-palloja.
Ja kahvia kans.
ok, minulle sopii.
mjuuu eiköhän se passaa :)
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Hienohkoa.
Musta on jo paikallaan, planeetat on ostettu. Kokemus tulee olemaan valtava.
Ai niin. Ne jotka jaksaa, printatkoon ja leikatkoon niitä blast-markereita. Mulla on jo 50, mutta pelkäänpä, että se ei tule riittämään...
Musta on jo paikallaan, planeetat on ostettu. Kokemus tulee olemaan valtava.
Ai niin. Ne jotka jaksaa, printatkoon ja leikatkoon niitä blast-markereita. Mulla on jo 50, mutta pelkäänpä, että se ei tule riittämään...
mun printteri ei toimi ja treen pritteri on vähällä musteella. Pitäis kyl niitä torpeedo ja wave markkereita kans mun tulostaa... no ei vain käytä niitä niin paljoa...