Olenko ainoa, joka näkee jossain määrin ironisena, että Forge World tuottaa voittoa, mutta GW (tässä figuntuotantopuljuna, että figuja markkinoivana puljuna mukaan lukien GW-storet) ei?
Noh.. forgen ei tarvitse pistää rahaa markkinointiin, kun muut GW:n tytäryhtiöt tekevät sen ilmaiseksi. Ei sinänsä mikään ihme.
GW nostaa taas hintoja
Re: GW nostaa taas hintoja
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Eikä Forgen tarvitse maksaa palkkoja GW-puljujen punapaidoille eikä liikepaikkojen vuokraa. On oikeasti ihme että GW on pystynyt ylläpitämään moista infrastruktuuria myymällä pikku-ukkoja.
Galleriaan pääsee tästä.
- Lord Mikke
Olen täysin samaa mieltä parin edellisen kanssa forgesta, eli figuiluun voidaan panostaa täysillä, ja sähköisen toiminnan vuoksi kaikkia ylläpitomaksuja ei ole niin paljoa.
Hinnoista sen verran, että vaikka osa kallistuu, on nyt näköjään ruvettu tekemään mukaviakin ratkaisuja, kun laatu on paranemaan päin (okei, mielipidekysymys), ja joidenkin yksiköiden hinnat on puolitettu. Not bad.
Hinnoista sen verran, että vaikka osa kallistuu, on nyt näköjään ruvettu tekemään mukaviakin ratkaisuja, kun laatu on paranemaan päin (okei, mielipidekysymys), ja joidenkin yksiköiden hinnat on puolitettu. Not bad.
Peril of Warp