Oletkos itse yrittänyt saada havockien metalliosat toisiinsa? Aina jos liimaa metalliosan niin liiman kuivuttua se osa putoaa heti irti kun koskettaa sitä. Olen kokeillut kaikkia liimoja jotka pystyvät liimaamaan metallia. Puristimillakin olen kokeillut, mutta se ei auttanut yhtään. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla Lassek kertomaa ideaa.Amadi kirjoitti:Oletkos ikinä yrittänyt saada metallista stegadonia selkätelineineen kuntoon? Ja saada sitä pysymään kunnossa, kun kestävyys on samaa luokkaa kuin korttitalo. Olen omani koonnut varmaan kymmenettä kertaa. :pLord Of Chance kirjoitti:Lassek kirjoitti:Lord Of Chance kirjoitti:
Warhammer 40k warhammeriin
-
Alien of Change
Re: Warhammer 40k warhammeriin
-
Alien of Change
Eilen tuli mietittyä että kun monilla TK yksiköillä on varmaan huono moraali niin miten sen saisi nostettua vai pystyykö sitä nostamaan? Jos saa nostettua moraalia niin saako sen laittamalla yksikköön heron tai lordin vai millä muulla?
- Syyspäiväntasaus
Moraalilla tarkoittanet leadershippiä? Ei huolta, kaikki TK:n yksiköt ovat unbreakable sekä immuuneja psykologialle. Ks. Army Bookin sivu 20. Ainoa asia, johon leadershippiä tarvitaan, on hierofantin kaatumisen jälkeiset vuorot, mutta tähän auttaa se kenraalin yksikköön liittäminen.Lord Of Chance kirjoitti:Eilen tuli mietittyä että kun monilla TK yksiköillä on varmaan huono moraali niin miten sen saisi nostettua vai pystyykö sitä nostamaan? Jos saa nostettua moraalia niin saako sen laittamalla yksikköön heron tai lordin vai millä muulla?
Riippuu osien koosta, jos ovat suht kookkaita niihin voi porata reikiä ja käyttää esim. rautalangan pätkää välissä pitämään osat paikoillaan. Itse kyllä tanssin riemusta jos 7th editionin liskot saavat muovisen donttiboxin..Lord Of Chance kirjoitti:Oletkos itse yrittänyt saada havockien metalliosat toisiinsa? Aina jos liimaa metalliosan niin liiman kuivuttua se osa putoaa heti irti kun koskettaa sitä. Olen kokeillut kaikkia liimoja jotka pystyvät liimaamaan metallia. Puristimillakin olen kokeillut, mutta se ei auttanut yhtään. Täytyy jossain vaiheessa kokeilla Lassek kertomaa ideaa.
Mutta joo, luurangot eivät leadershipillään paljoa mitään tee, sen sijaan että ne pakenisivat lähitaistelussa ne murenevat. (Ottavat yhden wounding jokaista combat resoa kohden jolla ovat häviöllä.) Paniikki, terror sun muut härpäkkeet eivät myöskään tehoa, joten leadershipin ainoa tarkoitus on juurikin hierophantin kuoleman jälkeinen palasiksi hajoaminen, ja mahdollisesti jotkut loitsut/esineet. (?)
-
Bunkka-pop
Esimerkiksi juuri tämä tomb kingien casket of souls.
Steamtanks cause global warming.
- Isompi Arska
elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittääKarjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.Kerä kirjoitti:Ei ole.Lord Of Chance kirjoitti:Tuli vielä ajatelleeksi että onko bone giantilla special hyökkäyksiä kuin muillakin gianteilla?
Jokaisesta woundista?! Eikös se olekaan jokaisesta onnistuneesta hittauksesta?Isompi Arska kirjoitti:elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittääKarjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.Kerä kirjoitti:Ei ole.Lord Of Chance kirjoitti:Tuli vielä ajatelleeksi että onko bone giantilla special hyökkäyksiä kuin muillakin gianteilla?
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Ei se nyt mikään niin hyvä ole, se tarttee woundauksen ja kaikkien parasta tässä on että lisäiskun saa ennen kuin yhtään armoria heitetään, mikä on erona esim. red fyryyn.Karjupeto kirjoitti:Jokaisesta woundista?! Eikös se olekaan jokaisesta onnistuneesta hittauksesta?Isompi Arska kirjoitti:elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittääKarjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Aargh! Hirtän tomb kings-kaverini!Róbó-Tónó kirjoitti:Ei se nyt mikään niin hyvä ole, se tarttee woundauksen ja kaikkien parasta tässä on että lisäiskun saa ennen kuin yhtään armoria heitetään, mikä on erona esim. red fyryyn.Karjupeto kirjoitti:Jokaisesta woundista?! Eikös se olekaan jokaisesta onnistuneesta hittauksesta?Isompi Arska kirjoitti:elikkä mätkivät iha normaalisti, sekä omaavat sellaisen säännön että jokaisesta woundista saavat uuden iskuyrityksen, mutta aika vähän se kuitenkin lämmittääKarjupeto kirjoitti:Sen sijaan sillä on tehokas special rule, jolla se voi periaatteessa tappaa loputtomasti populaa.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!