Lords & Heroes
Man of the match...

Herald on Juggernaut

The Masque and the Blue Scribes

Herald on chariot

Herald on chariot

Herald with BS on chariot

CORE
Furries

Horrors

SPECIAL
Woof-woof, sniff-sniff... We smell blood...

Rare

Cheers

No hyi :D Tästä voi kyllä olla kahta mieltä. Tuo rautalanka ratkaisu on kamalinta lentohärveleissä/suiteissa jne. mitä tiedän. Itse ainakin pidän GWn tikuista, sopivan neutraaleja.Day kirjoitti:Ainoastaan ehkä nillittäisin siitä, ettet vaihtanut discien (vai mitä ne nykyään ovat) lentotikkuja johonkin mustaan rautalankaan. ;)
Makuasia. Itse tykkään noista Furieista (vai miten nyt sen sanoisi) sillä ne näyttävät patsailta vaikkakin aika staattisilta. Khornen joukoiksi ei kyllä uskois kun ovat noin "kylmän" näköisiä. Houndit eivät kyllä väritykseltään iske.Ogre_dude kirjoitti:Ihan näppärän näkösii. noitten kornejen väriteemasta tykkään, kärryt o kivan näkösii, horroreihin ja flamereihin sopii toi metallinen pohja väri mut noihin Fureihin ja Flesh Houndeihin se ei oikeen mun mielesta sovi.
Käyhän katsomassa Chronon muita maalailuja, niin näet. Sieltä löytyy jotain vielä hienompaa.ritari kirjoitti:Nuahan ovat todella upeita "spedpaintatuiksi", miltähän ditten näyttää normaalisti maalatut hahmose? En itse saa normaalisti maalattuna noin hienon näköisiksi saati sitten pikamaalatuina=) Hienoja nua jotkut converttaukset.
Osaltaan todella pitkään, ja osaltaan nopeasti. Alusta loppuun tämä on ollut hidas projekti, kun ei ole kokoajan aikaa istua maalauspöydän edessä, ajallisesti en osaa hirveen tarkasti sanoa kuinka kauan itse maalaus on kestänyt, kun maalasin noita sellasissa 10-30 koplissa, joka säästää aikaa ihan sikana. En ole kello kädessä maalannut näitä, mutta normaaliin kamaan verrattuna nää on pikamaalattuja. Ei noita nyt missään 10min per figu maalaa, jos joku epäilee jtn "armeijaa päivässä" juttua. En pysty sanomaan tarkkaa aikaa, joten en jaksa ruveta arvailemaan, valitan kovin nykypoliittista vastausta... :PJustice kirjoitti:Jos saan udella, niin kuinka kauan tämä "pikamaalaus" sinulta kesti?