MISTÄ EROTTAA ASEET?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Hangover
Peliporukkavalvoja

Re: MISTÄ EROTTAA ASEET?

Viesti Kirjoittaja Hangover »

deggial kirjoitti:
I Ride in a Dragon kirjoitti:että tämmöistä scheisseä ei olisi tarvinnut edes vääntää jos olisi hieman jaksanut ajatella.

Huomatkaa kursivointi ;)
...niinpä.
Ei kai nykyajan jantterit nyt sentään näin uusavuttomia ole??
Tämä siis ihan yleisellä tasolla mitä viestejä täältä löytyy..
Jos et ole huomannut tota yleiselläkin tasolla, niin olet aika sokee. Nykyaikana harva parikymppinen osaa edes tehä itse ruokaansa tai edes pestä pyykkinsä. Muutenkin ihmiset ovat nykyjään hirveen uusavuttomia.(Apua kone ei toimi. katso onko piuhat kiinni. hups.)
össäk

Viesti Kirjoittaja össäk »

Pakko kysyy et voiko örkki boys squadiin laittaa sekä shootaa että slugga+choppia? Kaveri sanoi et voi itse en ollut asiasta niinkään varma...
Shireh

Viesti Kirjoittaja Shireh »

ussak kirjoitti:Pakko kysyy et voiko örkki boys squadiin laittaa sekä shootaa että slugga+choppia? Kaveri sanoi et voi itse en ollut asiasta niinkään varma...
Eiköhän tämäkin selviä Codex:sta?
össäk

nii muistaakseni siel luki et voi vaihtaa slugga+chopan shootiks mut muistaakseni ei lukenut onko pakko vaihtaa kaikille.(ja itsehän en ole örkki pelaaja ainakaan vielä)
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Kaikilla pitää olla shoota tai slugga ja choppa. Ei voi sekoittaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
össäk

^^ Kiitos.
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Tämä siis ryhmä kohtaisesti. Armeijassa luonnollisesti saa olla erikseen ryhmiä joilla on shootat ja ryhmiä joilla on slugga/choppa, mutta ase optioita ei saa sekottaa ryhmän sisällä. Tässä onkin se vanha ihana power klaw kesksutelu saannut alkunsa. Jos ei tiedä mistä puhun niin käyttäkää hakua "säännöt" osiossa. (hakusanat: Nob+power klaw)
Vilkku92

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Mutta kaikeksi onneksi tänä "He is lot happier that way"-faqin aikana asiasta ei ole enää kenelläkään mitään epäselvyyttä.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”