90% pöydistä on ihan kauheassa siivossa. Voin vain kuvitella miltä teidän huushollinne yleinen ilme näyttää.. :D Itse pidän maalauspöytäni aina tiptop-kunnossa
Slaughter Master kirjoitti:90% pöydistä on ihan kauheassa siivossa. Voin vain kuvitella miltä teidän huushollinne yleinen ilme näyttää.. :D Itse pidän maalauspöytäni aina tiptop-kunnossa
Niin mäkin. Mutta eikös se ole ihan tutkittu juttu, että tietynlainen (kaaos) ilmapiiri antaa joillekin ihmisille luovuutta ja he viihtyvät paremmin omien juttujensa keskellä... tjsp...
Slaughter Master kirjoitti:90% pöydistä on ihan kauheassa siivossa. Voin vain kuvitella miltä teidän huushollinne yleinen ilme näyttää.. :D Itse pidän maalauspöytäni aina tiptop-kunnossa
Niin mäkin. Mutta eikös se ole ihan tutkittu juttu, että tietynlainen (kaaos) ilmapiiri antaa joillekin ihmisille luovuutta ja he viihtyvät paremmin omien juttujensa keskellä... tjsp...
ite tykkään pitää uonetta sopivan sotkusena, tuntuu kodikkaalta ;)
Kun kaikki skeida on kasattu pöydälle, muu kämppä on jatkuvasti putipuhdas.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Itse pidän kamat siististi kasassa(yleensä). Teen aina sillointällöin siivoustalkoot. En katsokaas pysty keskittymään asioihin kun koko ajan on jotain tiellä tai estämässä näköyhteyttä tietyn esineen jota tarvitsen kanssa :P.
Mulla on pöytä yleensä ihan jees kunnossa, mutta sellanen tapa on jäänyt että yksikön/figun maalattuani jätän napit siihen pöydälle pariksi viikoksi. Kai se jotenkin nostaa motivaatiotasoa aloittaa uusien nappien maalaus kun näkee että se uurastus kannattaa. :)
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
The Captain kirjoitti:
Olisikin... Mutta figuslägää ei kyllä lattioilla pyöri.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
The Captain kirjoitti:
Olisikin... Mutta figuslägää ei kyllä lattioilla pyöri.
Miten niin? Itselläni on sängynalus, lattia, pöytä ja hyllytkin täynnä figusälää :( Pitäis varmaan siivota...
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
I Ride in a Dragon kirjoitti:
Miten niin? Itselläni on sängynalus, lattia, pöytä ja hyllytkin täynnä figusälää :( Pitäis varmaan siivota...
No itsellä ainakin kaksi koiraa huolehtii ettei lattialla ole figuja. Jos näin käy niin ne oli figuja.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
I Ride in a Dragon kirjoitti:
No itsellä ainakin kaksi koiraa huolehtii ettei lattialla ole figuja. Jos näin käy niin ne oli figuja.
Ryömimään opetteleva kaiken suuhunsa laittava pikkulapsi pitää myös huolen ettei lattialle ylimääräisiä esineitä eksy, pitääkin asentaa se salpa työhuoneen oveen...
Kaverini koira huolehtii ettei peli pöydälläkään ole figuja jopa kesken pelin. Söi muutama daemonetteani. Sinne meni assault marsujen tappaminen kun ei yhdellä daemonettenilla voi tappaa seitsemää assault marsua.
Itselläni vähän sama juttu kuin Hingillä, muuten tietokonepöytä mutta maalipurkit ja muut setit saa loihdittua käden käänteessä tähän, tila löytyy ja lamppukin on. Fabulous taustakuva muuten.
Lisäksi alimmassa pöytälaatikossa on erilaisia työkaluja (viiloja, saha, lisää teräaseita, jne.) ja ylemmällä päätyhyllyllä (Foundation-maalien yläpuolella) on Dremeli ja pöytään ruuvattava puristin. Erilaisia työvälineitä on lisäksi siroteltu ympäri asuntoa, jotta esim. demonien hyökätessä löytyy aina jotain kättä pitempää lähipuolustukseen.
Tarkkaavaiset löytävät kuvasta myös previkkaa työn alla olevista Blood Angeleistani...
Kilpikonnan nimi on Jahve. Kuvassa näkyvän kahvin join kuvaa editoidessani.
Varhammeri kirjoitti:
Tämänkö koneen ääressä se moderaattori valvoo ?
Ei se siinä Valvo, se elää siinä.
Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Varhammeri kirjoitti:
Tämänkö koneen ääressä se moderaattori valvoo ?
Et kai kuvittele, että tuhlaisin teihin vapaa-aikaani? Hitot, työkoneelta minä teitä moderoin.
Höh, ja minä kun luulin, että sinä pidit meistä :(.
Noh, siinäpä on minun ja osittain myös Halffin maalauspaikka. Vähän on kaikkea krääsää siinä sivussa, mutta väliökö sillä. Nopeastihan ne siitä lentää roskikseen ja figulaatikkoon kun meen pelaamaan. Keskellä pöytää kanssa voi huomata nykyisen projektini, jonka etenemistä voi ihailla galleriapuolella.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti