Blogi:Rodin blogi (Uutta 8.11 taas trollbloodeja)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Day
Valvoja
Viesti:

Re: Blogi:Rodin blogi (Uutta 8.11 taas trollbloodeja)

Viesti Kirjoittaja Day »

Rod kirjoitti:Jaaha. Taas sitä ollaan sudittu jotain ja jouduin kalastamaan tämän tuolta neljänneltä sivulta. No kuitenkin, asiaan. Tuli tässä sudittua trollblood mauler ja sain tehtyä sille mielestäni parhaimman ihon mitä ikinä olen tehnyt. Nuiden kivijutskien kanssa en viitsinyt mitään ääretöntä blendausta alkaa värkkäämään niin nuo on nyt tommosia rumiluksia. kuvat on siis ensimmäisellä sivulla ja nyt kaikki haukkumaan aloittelian rumia figuureita. Kuulitte aivan oikein saatta haukkua mielenne mukaan (muuten ei tule kommenttia). Myös kehuja saa laittaa vaikka uskon, että tähän ei nyt vastata kukaan. Joten taitaa tulla triplapostaus seuraavaksi. No kiitos kun vaivaudutte edes avaamaan. kommenttia siis.
Sori, kommentoin vähän kiireessä ja lyhyesti, pahoittelen jos kuulostaa tylyltä.

Värit eivät toimi. kylmä ihonväri yhdistettynä tuollaiseen tosi liekehtivän punaiseen ei vain sovi yhteen. Myös noin kylmät varjot ihossa ja lämpimän vihreät korostukset näyttävät vähän hassuilta. Olisin käyttänyt mieluummin jotain kylmää vihertävän harmaanruskeaa korostamaan ihoa ja vaihtanut lannevaatteen ja hiusten värin johonkin kylmään väriin.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Jänis

Viesti Kirjoittaja Jänis »

Aikas hienoilta nuo näyttää. Ja uusimman napin kynnet on tyylikkäät, paistoivat jotenkin esiin heti ekasta kuvasta + sieni pohjassa oli hyvä. Jatka samaa rataa.
Rod

Viesti Kirjoittaja Rod »

Kiitos kommenteista ja lisää vain tulemaan. Itse en kyllä ole hirveästi näihin kylmiin ja lämpimiin väreihin tutustunut, mutta hyvän kommentin annoit day. Toimisko jos vaihtaisin lannevaatteen ja fledan värejä vähän kylmempään? Tuota ihoa en enää ikinä maalaa uusiksi sillä siinä kesti varmaan viikko, että sain sen tuohon. Sieni on aina kiva.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Rod kirjoitti:Kiitos kommenteista ja lisää vain tulemaan. Itse en kyllä ole hirveästi näihin kylmiin ja lämpimiin väreihin tutustunut, mutta hyvän kommentin annoit day. Toimisko jos vaihtaisin lannevaatteen ja fledan värejä vähän kylmempään? Tuota ihoa en enää ikinä maalaa uusiksi sillä siinä kesti varmaan viikko, että sain sen tuohon. Sieni on aina kiva.
Joo, jätä punaisuus kokonaan pois. Glazea sinisellä kunnes saat kylmän purppuran tai vaihda vihertävän/sinertävän ruskeaan tai jotain sellaista, IMO. :)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

EI PERKL! (tippuu tuolilta ja kuolee nauruun)

Toi lentävä sika on upea konffi, samoin thanen käsi.
Varmaan paras näkemäni konffi IKINÄ!
Anaheim

Re: Ekat figuni eli kääpiöni (päivitys slayer 27.4.)

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Rod kirjoitti:Anteeksi, että herätän tämän aiheen, mutta tuli kerrankin päivitystä vaikkakin pientä semmoista. Puolenkuun pelit eivät voineet lähettää minulle thanea joten turvauduin huteraan konffauskäteeni.Ja tässä tulos:
Edestä: http://i276.photobucket.com/albums/kk2 ... 1212827926

Takaa:
http://i276.photobucket.com/albums/kk21 ... 1212827973

Ja lähikuva taivaspossusta:
http://i276.photobucket.com/albums/kk21 ... 1212828027

Risut ja ruusut kiitos.
Eämä oli siis eka konffi jonka olen ikinä tehny ja tuo taivaspossu ilmesty tuohon kun minulla oli tylsää.
Repesin :D

Jos tuo on eka konffisi mitä olet tehnyt, niin tulevaisuutesi on kirjoitettu jonkun miniatyyrifirman työntekijärekisteriin.

Tykkään kovasti, tulee mieleen Motörheadin, Manowarin ja Trollhammerin risteytys. Hyvää muotoilua, pisteet stuffin käytöstä, tuo lentävä possu on mielenkiintoinen lisä :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”