40k Campaign

Vaasan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

JMH
Peliporukkavalvoja

Re: 40k Campaign

Viesti Kirjoittaja JMH »

While scouring their newly captured territory some members of the Death Guard stumble upon a relic which closer examination reveals to be a master-crafted melta pistol.

Kuva

http://i288.photobucket.com/albums/ll18 ... i/cmap.jpg

Eli DG:llä on nyt käytössään master-crafted melta pistooli. Sen voi antaa mille tahansa ryhmänjohtajalle tai IC:lle ilmaisena upgradena. Joka seuraavaksi voittaa DG:n saa omia tuon pistoolin itselleen.
Viimeksi muokannut JMH, Ti 04.11.2008 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Throw enough dice often enough and eventually you'll get numbers.
Naik

Viesti Kirjoittaja Naik »

The Mother Superior was getting bored in her barracks inside the Blackship; torturing heretics just didn't cut it anymore. Then she remembered the insult that that pesky Marine captain had caused to one of her commanders. It was time to take vengeance and return the favor. This meant a personal appearance on that miserable planet and without that whiny and moody inquipoop knowing it.

Elikkäs sopiikos jukka sulle lauantaina 8.11 1500pts peli kerholla? ja taas ihan ystävyysotteluna ;)
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
Juike

Viesti Kirjoittaja Juike »

hahahah juu eiköhän se sovi ihan hyvin :D
I'm sorry, I cant hear you over how Awesome I am!
Juike

Jaahans jaahans.

After such good cookies and tee the discutions between the dark angels and sisters of battle whent on without a hich. Everyone was satisfyed with the agreement they came up with.

Eli ei sit sodittukkaan...:(

Kenenkäs vuoro nyt on muuten haastaa? :)
Juike

sopisiko avaruus torakoille tulevana lauantaina 2000 pisteen taisto kerholla?
Naik

Being let down by poor intelligence the Sisters had landed on the wrong side of the planet. ( insert giggling inquisitor) The Mother Superior, ever increasingly bored, decided to head down to the torture chambers and coax some confessions from some randomly chosen guardsman. On her way to her favorite chamber she passed a dark hallway from wich carried the sounds of the Inquisitions work and she darkly thought where did they get their inhuman ways of accuiring knowledge.

http://www.youtube.com/watch?v=CSe38dzJ ... re=related

"Why don't they use methods that are more humane, like pulling of the fingernails or slowly roasting them with promethium?" She wondered.
"eräs sukulaiseni luki trigonometriaa tuntokarvansa lerpalleen ja kun hän oli oppinut kaiken, tuli mörkö ja söi hänet suihinsa."
Forgerer

Viesti Kirjoittaja Forgerer »

Käviskös valkoisille monoteisteille peli viikonloppuna? Hyvä mahtollisuus saada köniin ^^
Juike

eikös se ollutkaan mun vuoro haastaa?
JMH
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja JMH »

On kyllä.

Ja koska haastoit nidit on toinen pelipari siis kaaoksen sisällissota.
Juike

mutku mä en oo saanu nideiltä vastausta...:( yhyyy.....:(
Teuras

Viesti Kirjoittaja Teuras »

Juike kirjoitti:mutku mä en oo saanu nideiltä vastausta...:( yhyyy.....:(
Sorry, edelleen hidas vastailemaan ^^;;

Nyt on vähän pahempi tilanne. Nyt lauantaina meillä Magic mini-turnaus. Sitten Maanantaina meillä on turnaus-treeniä :/ Ja sitten viikonloppuna olen Helsingissä Magic Turnauksessa >_<

Eli jouduttaisiin siirtään peli 24.11 Maanantai asti :/ Jos ei muita mahdollisuuksia keksitä ^^

Edit: Mut saa tulevaisuudessa myös helposti kiinni messengerillä jos en meinaa vastata täällä ^^;; Messengeri: [email protected]
Juike

hmmm maanantaisin ei enää toimaa mulle ku oon alkanu käymään reeneis taas aktiivisesti. pitänee ottaa sit lauantaina 29.11. jos sopiipi?
Naik

voe rähmä. Pekka Olis halunnut pelata tuolloin jukka sua vastaan, mutta kun se ei uskonut että tulee tänne sopimaan eikä me juhon kanssa näköjään muistettu siitä mainita sulle. Noh ehtii sitä toistekin pelata sen kanssa nyt kun sulla on jo peli sovittuna ja eiköhän me aina saada otto tai jani mukaan meidän nelin peliin.

p.s. sitä vois kohta varmaan alkaa järkkäämään apocalypse peliä niin saatais taas kunnon tappamisen meininki
JMH
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja JMH »

Joo, ei yleensä ole ollut vaikeuksia löytää neljättä pyörää tiimipeleihin. Tuskin tälläkään kertaa.

Suunnitelma on edelleen järjestää apo-peli joulukuussa. Pitää sopia asiasta avaintenhaltijoiden ja tilojen omistajan kanssa. (Lisäksi pitää huomioida mahdollinen Grand Tournament).
Juike

heh, no mulla on 22.11. vapaana näillä näkymillä :) jos pekkaa niin hiukoo pyyhkiä lattioita enkeleillä :)
Naik

voishan sitä ehkä kiinnostaa, tosin se olis sitten ihan perus peli teidän välillä.
Juike

Mistäs nelinpelistä te oikein höpötätte? ja mikäs muukaan se olis ku mun ja pekan välinen peli? laitettaisko 1500 vai 2000 pisteen peli?
JMH
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja JMH »

Heitettiin ilmaan tuossa viime viikonloppuna idea nelinpelistä: Pekka, Mikko, minä ja herra X. Päivämäärä oli tuo 29.11., koska Mikko ja minä olemme silloin Pohjanmaalla. Pitää nyt miettiä tuleeko siitä mitä(än), kun Otto ja Jani todenäköisesti pelaa silloin myös oman kampanjapelinsä. Mutta turha siitä on murehtia.
Naik

näköjään ei tullut tarpeeksi selkeästi sanottua se nelinpeli siinä viestissä. mutta eipä se haittaa. linkki korvaukseksi http://www.youtube.com/watch?v=_hbJn19wxcE
Teuras

Viesti Kirjoittaja Teuras »

Juike kirjoitti:hmmm maanantaisin ei enää toimaa mulle ku oon alkanu käymään reeneis taas aktiivisesti. pitänee ottaa sit lauantaina 29.11. jos sopiipi?
Damn :/

Mun pitää tarkastaa tuo 29.11 vähän lähempänä. Ku en muista oliko silloinkin Magicia vai ei. Tarkastan ton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Vaasa [Wasa Wargames Club]”