Päivitykset:
12.11.2008 Mekstuff
13.11.2008 It's gettin' bigga
17.11.2008 Balls to the walls
19.11.2008 Gubbins!
14.1.2009 Trukking!
17.1.2009 Almost done
17.1.2209 Konffi valmis! YAY!
11.11.2008 Alussa oli suo, kuokka ja Baneblade
Nonii, minä tuossa olen nyt vähän hurahtanut nähin vihernahkoihin, kun pitkästä aikaa olen taas tähänkin harrastukseen tarttunut, ja tarkoitus olisi (taas vaihteeksi) mahdollisimman hienoa armeijaa saada kasattua. Aika hyvin sattui tuo ajoitus, että britannian poijaat pistivät örkeiltä uusia figuja vaihteeksi pihalle, olihan noita kamalia one-pose-sarvipää virnuilijoita ja leluautoja tarpeeksi katseltukin.
Kauhukseni kuitenkin katselin tuolta kuvia tulevasta ketjusta tuollaisesta uudesta battle wagonista, joka on näille poijiille tuossa jossain talevn mittaan tulossa, ja huomasin, että sehän on oikeastaan aika ruma(!). Taino jos ei nyt sanan varsinaisessa merkityksessä ruma, niin ainakin noihin muihin uusiin kieseihin verrattuna aika kolmoseditiomainen pyöreine tykkitorneineen ja muineen, niin minäpä päätin, että "hitto, enhän mää nyt tollasta!" Onnekseni sitten sattui tuolta laudan syövereistä nousemaan tuollainen oiva kaupankäyjä, joka tarjosi minulle tuollaista uutta Baneblade-tankkia varsin sopuisaan hintaan ja... noh... siitä se ajatus sitten lähti.
Tästä tulee perskula, miun blood axeille nyt sellanen jyrääjäkone, että heikompaa (lähes) hirvittää.
Noh pienen ideoinnin jälkeen pääsen sitten jo jonkinlaiseen suunnitelmaan, mitä tuolle hirmulle olisi tarkoitus tehdä.
Hätäisesti tuota ideaa esitelläkseni väänsinkin siitä sitten teille iki-ihanalla paintilla aivopierun:

Ensinnäkin tuota kantta ajattelin nostaa reilusti ylöspäin. Örkeille pitää kuitenkin saada reilusti tilaa tuonne ja tuo mursu nyt muuten, vaikka onkin järkyttävän kokoinen, näyttää kuitenkin örkkien transporttaustarpeisiin aika pieneltä normaalisti.
Tuohon hullin yläosan ja hieman noitten tracksien sisään leikattavaan väliin ajattelin molemmille puolille tehdä tuollaisen "parvekkeen" (1), johon tulee kummallekin puolelle parit isot shootat kuvaamaan sitten niitä shooting pointteja ja accesspointteja, mitkä ard casellakin siihen kuuluvat. Samalla saa siihen vähän lisää tilaa väsätä kaikkea örkkimäistä krääsää.
Tykin ajattelin laittaa hull moutediksi (3), ihan nyt vain sen takia, että se näyttää minusta örkkimäisemmältä. Muutenkin tuolla vielä ylhäällä pyörivä tykkitorni olisi sitten tehnyt tuon niin korkeaksi, että se ei olisi näyttänyt enää kivalta. Tuolla sijoittelulla saa vähän enemmän minusta vielä sitä Linnoitus tyyppistä tuntua tuohon figuuriin.
Siihen viereen on sitten tulossa yksi tuommoinen mahdollisesti amumakolo, tai vitten vaihtoehtoisesti sitten kolo tuon vänkyrän ajajlle. Sitä pitää vielä miettiä. Ajajalla kyllä olisi toisaalta aikamoisen tukala olo varmaan tuossa edessä keikkua naamatusten, mutta toisaalta... noh... ne on sentään örkkejä. :D
Mutta ei tässä nyt näin alkuun hirveästi muuta. Ajattelin vain hieman tätä ideaa esitellä tässä, katsoo sitten myöhemmin mitä tästä loppujen lopuksi tulee.