Mortal Chaos-huhut

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Bunkka-pop

Re: Mortal Chaos-huhut

Viesti Kirjoittaja Bunkka-pop »

jullevi kirjoitti:Niin no. Mielummin metallista kuin ei lainkaan. Ei GW tee uutta sprueta muutaman palan takia, koska uuden muotin kaivertaminen maksaa julmetusti. Kaaossoturi-spruelle ilmeisesti kuitenkin harkittiin "re-cuttia" eli kehikon uudelleenjärjestelyä vanhoja paloja hyödyntäen (ja uusia paloja lisäten), mutta ilmeisesti sitä ei nähty tarpeeksi kannattavaksi ratkaisuksi ja päädyttiin tällaiseen ratkaisuun. Minulle ihan sama, muoviset kaaoswarriorit on niin tylsiä viguja, että en ole ottamassa niitä armeijaani.
Muistaakseni warseerissä ollaan huhuiltu että uusi warruboksi tulis toisessa aallossa. Se siis ois vaan juuri tuollainen re-cut lisättynä hilpari ja karttu option(plus jotaki jumalakohtasia bitsejä) ja boksikoko ois 10 hemmoa, niinku geeweellä on ollu nyt tapana.
Chaosmarine kirjoitti:
potatomoto kirjoitti:Muutenkin ainakin nuo great weaponit ovat ihan turhia kun warruboksista saa pienellä vaivalla itsekin moiset tehtyä. (adhw kädet leikeltyinä ja uudelleen aseteltuina)
Totta. Itse tein omani tuolla tyylillä. Mutta nuo hilparit on hieman kinkkisempiä valmistaa itse.
Jos omistaa nihtipoksin ja ei oo väsänny nihteille lanceja, niin niistä lancekäsistä sais kohtuu helposti hilparit. Esim. leikkaa warrupoksissa tulevasta kirveskäjestä kirveenterän irti ja stuffaa (tai liimaa, jos ei stuffia omista) sen kiinni lancen terän alapuolelle. Tosin nihtipoksissa tulee vaan 5 lancekättä, joten 12 hilpariwarrun unittiin tarttettas 2 lootaa nihtejä.
Steamtanks cause global warming.
Crapman

Viesti Kirjoittaja Crapman »

Bunkka-pop kirjoitti:Jos omistaa nihtipoksin ja ei oo väsänny nihteille lanceja, niin niistä lancekäsistä sais kohtuu helposti hilparit. Esim. leikkaa warrupoksissa tulevasta kirveskäjestä kirveenterän irti ja stuffaa (tai liimaa, jos ei stuffia omista) sen kiinni lancen terän alapuolelle. Tosin nihtipoksissa tulee vaan 5 lancekättä, joten 12 hilpariwarrun unittiin tarttettas 2 lootaa nihtejä.
No jos oikein ranttaliksi pistää, niin pinnaa warrun käteen reiän ja siihen hieman pitempi tikku hilparin varreksi ja nokkaan kirveen terän.
Only if Bible were steampunk.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Jos noita nyt kumminkin erehtyy tilaamaan, niin vaikea uskoa että joku voisi tilata "great weaponeita", kun hilparit on valovuosia hienomman näköset. IMO kyllä niitä voisi GW:näkin peluuttaa.
Peril of Warp
Bunkka-pop

Lord Mikke kirjoitti:Jos noita nyt kumminkin erehtyy tilaamaan, niin vaikea uskoa että joku voisi tilata "great weaponeita", kun hilparit on valovuosia hienomman näköset. IMO kyllä niitä voisi GW:näkin peluuttaa.
Itte olin vähän pettyny ku GW-bitsit ei sisältäny kahenkäjen miekkaa = (
Crapman

Bunkka-pop kirjoitti:Itte olin vähän pettyny ku GW-bitsit ei sisältäny kahenkäjen miekkaa = (
Nuo olisivat ihan kivoja, mutta juuri noitten warrujen pose ei oikein puolla kahdenkäden miekkoja. Kädet kaukana toisistaan.
Bunkka-pop

Jeps, yks mahis ois ollu että kahenkäjen miekan terä lepää offhandin kämmenellä. Ei tosin kovin hyökkäävä/sotaisa pose, sopis paremmin takarankkeihin ku eturankkiin. Sellanen ote että kummatki käjet pitää kahvasta kiinni ois aika kinkkinen.
Crapman

Bunkka-pop kirjoitti:Jeps, yks mahis ois ollu että kahenkäjen miekan terä lepää offhandin kämmenellä. Ei tosin kovin hyökkäävä/sotaisa pose, sopis paremmin takarankkeihin ku eturankkiin. Sellanen ote että kummatki käjet pitää kahvasta kiinni ois aika kinkkinen.
Itse olen thenyt saman kaltaisen konvin. Off handissä on puukko :>
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Itselläni on tarkoitus hommat boxi warruja ja yrittää kovertoida parille kahden käden miekat kouraan. Stuffia tulee kulumaan ja ukkoja pitää varmaan leikellä reippaasti, mutta sana mahdoton ei oikein uppoa minun päähän... ;) Ideaa on tullut päässä pyöriteltyä pitemmän aikaa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Morhgoz kirjoitti:Itselläni on tarkoitus hommat boxi warruja ja yrittää kovertoida parille kahden käden miekat kouraan. Stuffia tulee kulumaan ja ukkoja pitää varmaan leikellä reippaasti, mutta sana mahdoton ei oikein uppoa minun päähän... ;) Ideaa on tullut päässä pyöriteltyä pitemmän aikaa...
Juu, se voisi vaatia suurimman osan vasenta kättä skulptaamista uudelleen, mutta eihän se ole kuin levyhaarniskaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”