Homma tuli hoidettua kunnialla kuntoon. Faria ei vain jostain syystä näkynyt vaikka yli puolisen tuntia seistiin yhtenä jenginä puhuen mistä vaan. Taisi tulla perinteinen tappelu animen hyvyydestäkin tulla esiin . Niin ja Faarseer, ensi kerralla tule takaisin ajoissa tehdyn figun kanssa niin etköhän pääse mukaan.
Tuloksia ei tässä julisteta, tehhään sille oma topicci. Noin puolen vuoden päästä kaivetaan tää aihe haudasta ja jatketaan höpinöitä taas jälleen kerran. Nyt sitten opetellaan maalaamaan eikö niin Martti?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Farseer Geratsu kirjoitti:Puoli vuotta en mä jaksa niin kauaa oottaa! Uus kisa heti vaan että pääsen mukaan. Aihe joku eldar mulla figu pohja maaleissa.
Kärsivällisyys on hyve ja etköhän sinäkin opi paljon maalaamista puolessa vuodessa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Farseer Geratsu kirjoitti:Puoli vuotta en mä jaksa niin kauaa oottaa! Uus kisa heti vaan että pääsen mukaan. Aihe joku eldar mulla figu pohja maaleissa.
Kärsivällisyys on hyve ja etköhän sinäkin opi paljon maalaamista puolessa vuodessa.
Osallistujia tällä hetkellä on varmana tiedossa kaksi. Antti ja Sampsa.
Viime vuonna tämä kisan deadline sovittiin vuoden loppuun asti, mutta nyt kun tosiaan on tullut uusi naamoja esiin Demnogoniksesta, niin voisihan sitä antaa lisäaikaa maalailulle. Parasta kuitenkin vaikka, jos yritetään tälläkin kertaa saada figu valmiiksi uuteen vuoteen mennessä.
Siitäpä tulikin mieleen, että voisi maalata sen omankin jo valmiiksi.
Otetaanko muuten tälläkin kertaa tiloissa kunnon kokoontuminen vai arvostellaanko työ sähköisesti kuvien avulla?
- Sinitähti
Niinhän se tuossa tosiaan seisoo että vuoden loppuun. Enpä tajunnut.
Itse en mitään lisäaikaa tarvi voisi vaikka tänään sutasta. Onko mitään rajoitettaita että onko faba vai 40k ukkeli kyseessä?
Mites saako modauksesta pisteitä vai onko kyseessä puhtaasti maalauksellinen juttu? Ilmeisesti kuitenkin ihan vaan niin siisti figu kuin mahdollista, keinoja kaihtamatta.
Ei mitään väliä mikä figu on kyseessä, mutta koosta on moni tullut minulta kysymään jotain. Hankalahan sitä on antaa kunnon vastausta kun pitäisi puhua sitten kaikkien puolesta, mutta eiköhän kuitenkin kaikilla ole tarkoitus maalata joku jalkaisin oleva perusukkelin kokoinen figu, niin pysytään siinä.
Ei siis mitään vehiclejä, monstereita jne. Ogre ja sen kokoiset kaverit menevät sitten harmaan puolelle, mutta enpä nyt näkisi siinäkään olevan mitään vikaa. Itsekin ajattelin alunperin maalata Nidien warrun, jolla on kanssa vähän sitä kokoa enemmän kuin tavallisella marsulla vaikka.
Ja tosiaan, kaikesta saa tai pikemminkin pitäisi saada plussaa. Ei siis pelkkä maalauskisa vaan pikemminkin kokonaisuuskisa. Maalauskisoista menee nuo speedpaintit ihan hyvin, että voisi kattoa joskus vähän muutakin kuin pelkkiä väriä figussa.
- Sinitähti
Ääk, vai noin vähän aikaa?... No, messissä ollaan, tiukkaa vain tulee kyllä pitämään. Mutta eiköhän sitä löydy jotain maalailtavaksi, tai sitten vaan fimomöykky kauniiseen käteen... Kirjastossako tänäkin vuonna?
Jaa, vähän aikaa. Eikö tämä ole ollut tiedossa jo heti alkuunsa, että taas vuoden lopuksi uusi maalauskisa? Siis niille, jotka täällä Sotussa käyvät kattelemassa, mitä väki puuhailee.
Njaa, kirjastossa. Onkohan yhtä hohdokasta kun voitaisiin mennä vaikka tiloihin... En minä tiedä. Äänestetään vaikka.
- Sinitähti
Joo, minä olen 100% mukana. Minusta meidän olisi hyvä mennä oikein nuokkarille, missä ei ole pakko olla niin hirveän hiljaa, ja kiroilukin on sallittua.(Ja vaikkei olisikaan, kiroilen silti.) Jos tänä vuonna saisi äänestää omaakin figua, mitä sanotte?
*Caius, Emperors champion strides next to Mastaroth* "Honored master of our beloved chapter, i heard that theres a painting competition regarding 40k world? If so, i humbly request to respresent our chapter in that occasion!"
Lord Mastaroth tulee kilpaan puolustamaan jaoksensa kunniaa
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....