Aktiivisia pelaajia
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Master Arturion
Aktiivisia pelaajia
Eli, nyt kun sain huomionne, allekirjoittanut haluaa nyt tietää ketä kiinnostaa nykyään enää pelata 40K tai Fabaa!
Ei riitä että "mul on armeija" pelaajaksi.
En itse miellä pelaajaksi semmoista jolla on armeija vain pölyttymässä!
Ei kukaan voi väittää olevansa pelaaja jos ei ole pelannut alle vuoteen yhtäkään peliä tai tyyliin 1 peli per 1,5 kk. Yhen puolipäivän jokaisen pitäis pystyä saamaan haalittua kasaan tarvittaessa ( perus pelin kesto n. 3- 6 tuntia)
Eli lyödään tähän ketjuun niitä pelaajia jotka pystyy 3 päivän varoitus ajalla tulemaan peliin pistekoko n 500-1500
Koska on ymmärrettävää, että aina ei ole armeijaa maalattu tai torso on liimauksessa, en itse ainaskaan jaksa kaveripeleissä alkaa nipottaa puoli kasatusta armeijasta
Eli jos on armeijaa jolla pystyt tulemaan peliin niin tervetuloa^^
Alotan itse
40K
SM 2000 pts = lantikoita 3x, termiksiä 20x, perusmarsuja n.50x , Assaulta marsuja 10x, Predoja 2x, whirloja 2x, Heroja 6x, Dredi 1x Devoja 8x --- Kasattu, mutta 45% maalaamattomia
CSM 1000pts = defiler 1x, hero 1x, bersuja 34x, preda 1x, rhino 1x------------------------------------------------------------------------------------------------Kasattu ja maalattu
1 päivän varoituksella tulen pelaamaan 300-2500 peleihin^^
Pistäkkee tulloo ilmottuksee, samalla lailla kun miun
Ei riitä että "mul on armeija" pelaajaksi.
En itse miellä pelaajaksi semmoista jolla on armeija vain pölyttymässä!
Ei kukaan voi väittää olevansa pelaaja jos ei ole pelannut alle vuoteen yhtäkään peliä tai tyyliin 1 peli per 1,5 kk. Yhen puolipäivän jokaisen pitäis pystyä saamaan haalittua kasaan tarvittaessa ( perus pelin kesto n. 3- 6 tuntia)
Eli lyödään tähän ketjuun niitä pelaajia jotka pystyy 3 päivän varoitus ajalla tulemaan peliin pistekoko n 500-1500
Koska on ymmärrettävää, että aina ei ole armeijaa maalattu tai torso on liimauksessa, en itse ainaskaan jaksa kaveripeleissä alkaa nipottaa puoli kasatusta armeijasta
Eli jos on armeijaa jolla pystyt tulemaan peliin niin tervetuloa^^
Alotan itse
40K
SM 2000 pts = lantikoita 3x, termiksiä 20x, perusmarsuja n.50x , Assaulta marsuja 10x, Predoja 2x, whirloja 2x, Heroja 6x, Dredi 1x Devoja 8x --- Kasattu, mutta 45% maalaamattomia
CSM 1000pts = defiler 1x, hero 1x, bersuja 34x, preda 1x, rhino 1x------------------------------------------------------------------------------------------------Kasattu ja maalattu
1 päivän varoituksella tulen pelaamaan 300-2500 peleihin^^
Pistäkkee tulloo ilmottuksee, samalla lailla kun miun
Viimeksi muokannut Master Arturion, Ke 31.12.2008 00:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: AKTIIVISIA PELAAJIA HAETAAN!!!!!!!!!!!!
Njaa, 3:n päivän varoitusaika on kyllä aika pitkä aika. Yleensähän ne pelit vain sovitaan soittamalla ja käskemällä pelaamaan tai annetaan turpaan. Nelinpeliä me ei saada uudestaan aikaiseksi ennen pe. Kovinkaan moni ei käy täällä Sotussa joka päivä.
Mutta joo, mie oon aktiivinen pelaaja, jonka saa pelaamaan vain ilmoittamalla. Armeijat löytää itse sitä varten tehdystä aiheesta.
Mutta joo, mie oon aktiivinen pelaaja, jonka saa pelaamaan vain ilmoittamalla. Armeijat löytää itse sitä varten tehdystä aiheesta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jos nyt sitten kirjoittaisi jotain tähänkin. Itsellä noitten pelien sopimisen kanssa voi aina välillä olla vaikeuksia, mutta kai minäkin nyt ees joskus pääsen pelailemaan, jos nyt jotakuta enää tuo fantasy kiinnostaa. Eli viikosta riippuen saatan itse olla joko valmis kuin lukkari sotaan, tai sitten ei onnaa vähään aikaan.
Sitten niistä peleistä. Pääosin Fabaa, 'kytkoota ei toistaiseksi pelaa kukaan muu kuin Geratsu. Lotriakin löytyy, sekä BBtä ollaan mietitty aloittavamme. Muista ei ole tietoa.
Eli sellainen on Noormarkkku-maa.
Jep, esitelläänpä sitten se Porin toinen puoli, Noormarkku, johon tuo äsköinen nyt ei aivan kokonaan kuulu. Noormarkku on vähän sellainen nukkuvien puolue, pelaajia, entisiä pelaajia, passiivisia pelaajia, kaikkia löytyy. Tämän pienen territoriomme aktiivisimmat pelaajat ovat ehkä Tp-master, Geratsu sekä minä. Mainituista ensimmäinen (sori että puhun Teemun puolesta) ja viimeinen ovat varsin kiireisiä, viimeisin peli Tp:tä vastaan marraskuussa. Tosin tuon faban puolella em. henkilöt ottivat kaksois liigavoiton, eli laatu voittaa määrän... Sitten on erinäinen määrä henkilöitä, jotka pelaavat, mutta joita en tunne paljoa.El Capitan kirjoitti:Njaa, 3:n päivän varoitusaika on kyllä aika pitkä aika. Yleensähän ne pelit vain sovitaan soittamalla ja käskemällä pelaamaan tai annetaan turpaan. Nelinpeliä me ei saada uudestaan aikaiseksi ennen pe. Kovinkaan moni ei käy täällä Sotussa joka päivä.
Sitten niistä peleistä. Pääosin Fabaa, 'kytkoota ei toistaiseksi pelaa kukaan muu kuin Geratsu. Lotriakin löytyy, sekä BBtä ollaan mietitty aloittavamme. Muista ei ole tietoa.
Eli sellainen on Noormarkkku-maa.
- Master Arturion
Jatkossa kun vastaatte niin vastatkaa näihin.
1 ESITTÄÄ LISTA = ELI MITÄ OIKEASTI SAA FIELDATTUA
2 PISTERAJOITUKSENSA = KUINKA PALJON SAA KASAAN TARVITTAESSA KUN KUTSU KÄY
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = KUINKA PALJON OLET ARMEIJASTASI KASANNUT?
4 MAALAUSTILANNE = ONKO KUINKA PALJON MAALEISSA?
5 VOIKO EDES TULLA FIGUJEENSA KANSSA PORIIN PELAAMAAN? = OLETKO RAJOITETTU PELAAMAAN VAIN TIETYSSÄ PAIKASSA?
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = JOUTUISITKO LÄHTEMÄÄN VIIMEISEEN BUSSIIN VAIKKA PELI OLISI KESKEN?
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) = ELI KAIKKI HÄRPÄKE MITÄ TARVITSEE JOKAINEN PELAAJA...TIETYSTI VOI LAINATA TOISELTA MUTTA SE HIDASTAAA PELIÄ
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." = AKA WHINE NYYPPÄ
AND BY EMPEROR´S GOLDEN TOILET I SWEAR IF I MEET EVEN ONE MORE WHINING WARHAMMER PLAYER AFTER THIS, AS THE EMPEROR AS MY WITNESS, I WILL STRANGLE THAT PLAYER....
Lantikka kiittää ja kuittaa
Kysykää jos jotain on epäselvää, en minä pure
PS: tiedän kyllä noormarkun tilanteen, itse kun sieltä olen kotoisin... wort wort wort
1 ESITTÄÄ LISTA = ELI MITÄ OIKEASTI SAA FIELDATTUA
2 PISTERAJOITUKSENSA = KUINKA PALJON SAA KASAAN TARVITTAESSA KUN KUTSU KÄY
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = KUINKA PALJON OLET ARMEIJASTASI KASANNUT?
4 MAALAUSTILANNE = ONKO KUINKA PALJON MAALEISSA?
5 VOIKO EDES TULLA FIGUJEENSA KANSSA PORIIN PELAAMAAN? = OLETKO RAJOITETTU PELAAMAAN VAIN TIETYSSÄ PAIKASSA?
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = JOUTUISITKO LÄHTEMÄÄN VIIMEISEEN BUSSIIN VAIKKA PELI OLISI KESKEN?
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) = ELI KAIKKI HÄRPÄKE MITÄ TARVITSEE JOKAINEN PELAAJA...TIETYSTI VOI LAINATA TOISELTA MUTTA SE HIDASTAAA PELIÄ
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." = AKA WHINE NYYPPÄ
AND BY EMPEROR´S GOLDEN TOILET I SWEAR IF I MEET EVEN ONE MORE WHINING WARHAMMER PLAYER AFTER THIS, AS THE EMPEROR AS MY WITNESS, I WILL STRANGLE THAT PLAYER....
Lantikka kiittää ja kuittaa
Kysykää jos jotain on epäselvää, en minä pure
PS: tiedän kyllä noormarkun tilanteen, itse kun sieltä olen kotoisin... wort wort wort
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
No jaa... Kai multa löytyy 40khon ja fabaan jengit.. Tosin kumpikaan ei ole kokonaan maalattu.. Säännöt on suht'koht hyvässä hallussa ja kaikki tarvittava templateja lukuunottamatta on. Maastoa ei ole.. Pelit nyt sopii nuokkarilla ja vitriinissä. Ja siis jengit ovat suurhaltiat ja kaaos mariinit.
- Master Arturion
Geratsu kirjoitti:No jaa... Kai multa löytyy 40khon ja fabaan jengit.. Tosin kumpikaan ei ole kokonaan maalattu.. Säännöt on suht'koht hyvässä hallussa ja kaikki tarvittava templateja lukuunottamatta on. Maastoa ei ole.. Pelit nyt sopii nuokkarilla ja vitriinissä. Ja siis jengit ovat suurhaltiat ja kaaos mariinit.
Tässä on hyvä vastaus, jäi vielä armeijan kokoonpano epäselväksi, mutta muuten erittäin hyvä vastaus. Kiitän
Saman laisia lisää kiitos.
Jotka löytyy Millä-kukin-pelaa-ketjusta.Land Raider kirjoitti:Geratsu kirjoitti:No jaa... Kai multa löytyy 40khon ja fabaan jengit.. Tosin kumpikaan ei ole kokonaan maalattu.. Säännöt on suht'koht hyvässä hallussa ja kaikki tarvittava templateja lukuunottamatta on. Maastoa ei ole.. Pelit nyt sopii nuokkarilla ja vitriinissä. Ja siis jengit ovat suurhaltiat ja kaaos mariinit.
Tässä on hyvä vastaus, jäi vielä armeijan kokoonpano epäselväksi, mutta muuten erittäin hyvä vastaus. Kiitän
Saman laisia lisää kiitos.
1 ESITTÄÄ LISTA = On lista, mutta en todellakaan ala luettelemaan kaikkea.
2 PISTERAJOITUKSENSA = FB: Orc n.3000 pisteen pelin saan kasaan täysin maalatuilla ja ehjillä. VC: n. 4000pts kasassa, tällähetkellä majailevat Vantaalla. 40k Ork 3-4000pts, DE 3000 ja majailevat Vantaalla. Tulosas Hordesiin poppoo aikataululla X
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = Kaikista saa ainakin turnauskokoisen listan kasatuilla ja maalatuilla. Osassa laatu raiskattu.
4 MAALAUSTILANNE = ^^
5 VOIKO EDES TULLA FIGUJEENSA KANSSA PORIIN PELAAMAAN? = Nö pröplem
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = Kävelymatka porissa eikä äitiä ikävöimässä ;)
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) = Itsellä on kaikki tarvittava maastoihin saakka. Pelipöytää ei tällähetkellä ole.
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." = Yhyy kun itkettää kun en ole kertaakaan Porissa viellä hävinnyt. Ei tässä iässä enää jaksa harmittaa.
Ongelma: Mulla on kuulemma elämä. Eli aina ei kykene pelaamaan, mutta yritän varsinkin haasteisiin vastata. Parhaiten minut saa kiinni messengerillä gobliini aat msn.com tai hyvällä varoitusajalla täältä, mieluiten yksityisviestillä niin ainakin huomaan sen.
2 PISTERAJOITUKSENSA = FB: Orc n.3000 pisteen pelin saan kasaan täysin maalatuilla ja ehjillä. VC: n. 4000pts kasassa, tällähetkellä majailevat Vantaalla. 40k Ork 3-4000pts, DE 3000 ja majailevat Vantaalla. Tulosas Hordesiin poppoo aikataululla X
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = Kaikista saa ainakin turnauskokoisen listan kasatuilla ja maalatuilla. Osassa laatu raiskattu.
4 MAALAUSTILANNE = ^^
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = Kävelymatka porissa eikä äitiä ikävöimässä ;)
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) = Itsellä on kaikki tarvittava maastoihin saakka. Pelipöytää ei tällähetkellä ole.
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." = Yhyy kun itkettää kun en ole kertaakaan Porissa viellä hävinnyt. Ei tässä iässä enää jaksa harmittaa.
Ongelma: Mulla on kuulemma elämä. Eli aina ei kykene pelaamaan, mutta yritän varsinkin haasteisiin vastata. Parhaiten minut saa kiinni messengerillä gobliini aat msn.com tai hyvällä varoitusajalla täältä, mieluiten yksityisviestillä niin ainakin huomaan sen.
- Master Arturion
gobliini kirjoitti:1 ESITTÄÄ LISTA = On lista, mutta en todellakaan ala luettelemaan kaikkea.
4 MAALAUSTILANNE = ^^
Reps! ^^
Juu ei tässsä nyt olla ketään repimässä tyttöystävän sängystä väkisin. on mullakin elämä ja tykkään siitä^^ Tarkoitus on erottaa ne pelaajat jotka oikeasti haluavat pelata armeijoillaan, niistä jotka vaan pakon edessä "kun ei muutakaan tekemistä ole niin kai sitten on pakko...."
Re: Aktiivisia pelaajia
1 ESITTÄÄ LISTA = No arvaappa? Fb Chaos Wursti malli, tuli just niin eipä kamalasti ole ukkoja
2 PISTERAJOITUKSENSA = Luit jo. 500 tällä hetkellä
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = Kun elämä sallii, vastaus yllä
4 MAALAUSTILANNE = luit
5 VOIKO EDES TULLA FIGUJEENSA KANSSA PORIIN PELAAMAAN? = En ymmärrä mistä puhut kun kerta Norkalta olet. riippuu hieman
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = en käytä
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) =Tarvitseeko hei tälläisiä enää kysellä?
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." =Hei ihan oikeesti... Eikö nyt aina voi pelin jälkeen kuitata "Paska jätkä" ei tarvi ennen vinettää.
Niin ja sitten minullakin on sama ongelma kuin Gobliinilla, sillä kun kerran on naiset, mulla vielä näin nuorena enempikin urheilu. Sen ehdoilla menen.
Kiitän ja kumarran.
2 PISTERAJOITUKSENSA = Luit jo. 500 tällä hetkellä
3 KASATUT VS KOKOAMATTOMAT = Kun elämä sallii, vastaus yllä
4 MAALAUSTILANNE = luit
5 VOIKO EDES TULLA FIGUJEENSA KANSSA PORIIN PELAAMAAN? = En ymmärrä mistä puhut kun kerta Norkalta olet. riippuu hieman
6 ONKO RAJOITTUNUT BUSSIAIKATAULUIHIN? = en käytä
7 TARVITTAVAT TAVARAT (NOPAT, TEMPLATED, KODEKKI, SÄÄNTTIS JA MITTANAUHA) =Tarvitseeko hei tälläisiä enää kysellä?
8 ONKO HENKISESTI KYPSÄ PELAAJA "TOL ON IHAN JUUSTONEN LISTA, EN PELAA" TAI "MUT KUN TEIN MUN LISTAN NIIN ETTÄ VOISIN PELATA TON KAVERINI KANSSA TEHOKKAASTI." =Hei ihan oikeesti... Eikö nyt aina voi pelin jälkeen kuitata "Paska jätkä" ei tarvi ennen vinettää.
Niin ja sitten minullakin on sama ongelma kuin Gobliinilla, sillä kun kerran on naiset, mulla vielä näin nuorena enempikin urheilu. Sen ehdoilla menen.
Kiitän ja kumarran.
Vois tähän viestin alkuun sanoa, että oma kaveriporukka ruvennu taas keräämään näitä pikku-ukkeleita. 40k siis kyseessä. Suomeksi siis 40k saralle Poriin tulossa 5 uutta pelaajaa. Armeijat joita on tarkoitus kasata: SM Dark angels, CSM, Örkit, Tau ja itselläni näin aluksi SM, mutta myöhemmin laajennan Daemonhunterseihin. Listoja vaikea vielä sanoa kun kasaamis vaiheessa vielä, mutta itseni ja veljeni puolesta kokoon saa ainakin tuon 1k pojoa. Kaikilla meistä suht hyvät mahikset päästä pelailemaan kaupunkiin kun kerran 3 asuu Meri-Porissa ja 2 Söörmarkussa. Henkisestä kypsyydestä ei tarvitse murehtia. Kaikki kun on yli 18. Ei tässä sen enempää. Aattelin vaan ilmottaa ettei tarvi ihan intoa menettää =P
"There is no time for peace or nothing else. There is only time for WAR!"
cool.. herätellään tässä meidänkin porukan intoa.. itsellä ainakin alkaa pieni armeija oleen piakkoin kasassa..
"What we see now is like a dim image in the mirror, then we shall see face to face..." -GitS
Kuten Inquisitor Lord mainitsikin, porukkaa tulossa.Inquisitor Lord kirjoitti:Vois tähän viestin alkuun sanoa, että oma kaveriporukka ruvennu taas keräämään näitä pikku-ukkeleita. 40k siis kyseessä. Suomeksi siis 40k saralle Poriin tulossa 5 uutta pelaajaa. Armeijat joita on tarkoitus kasata: SM Dark angels, CSM, Örkit, Tau ja itselläni näin aluksi SM, mutta myöhemmin laajennan Daemonhunterseihin. Listoja vaikea vielä sanoa kun kasaamis vaiheessa vielä, mutta itseni ja veljeni puolesta kokoon saa ainakin tuon 1k pojoa. Kaikilla meistä suht hyvät mahikset päästä pelailemaan kaupunkiin kun kerran 3 asuu Meri-Porissa ja 2 Söörmarkussa. Henkisestä kypsyydestä ei tarvitse murehtia. Kaikki kun on yli 18. Ei tässä sen enempää. Aattelin vaan ilmottaa ettei tarvi ihan intoa menettää =P
Menee kuitenkin hieman aikaa, sillä tahtoisin itse ainakin saada armeijani maalattua ennen pelien aloittamista,
armeijaa tilauksessa +1000p edestä, mutta jos nyt maalaan tuon 500p näin alkuun ainakin.
Säännötkin tarvitsee opetella, 2-3v edellisistä peleistä.
(Btw. Olen tuo Dark Angelseilla pelaava.)
Making sense is not about making sense, it's only about making sense.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tässäpä muuten tuli mieleen, että olisi kanssa kiva tietää, ketkä kaikki ovat aktiivisia sotulaisia. Ihan vaikka sen takia jo, että pistääkö haasteita yv:llä vai pitääkö keksiä jokin toinen keino.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Master Calgar
Itse ainakin tarkistan sotua about päivittäin. Vastailu on sitten taas niin ja näin, varsinkin kun ei ole vielä tuota viimeisintä sääntökirjaa niin ei ole peleihin raaskinut osallistua (+kulkeminen on vieläkin hankalaa... 23.1. tulee vasta joulu minulle: Kortti hyllyltä, woot!).
Jahka nuo 2 asiaa saan taskuuni (sääntökirja vain kuvainnollisesti, en omista ihan NIIN isoja taskuja köh) niin siinähän sitten on taas yksi pelaaja lisää nimim: juustotetaan 3-4edikassa marsuilla.
Jahka nuo 2 asiaa saan taskuuni (sääntökirja vain kuvainnollisesti, en omista ihan NIIN isoja taskuja köh) niin siinähän sitten on taas yksi pelaaja lisää nimim: juustotetaan 3-4edikassa marsuilla.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Sotua luen jaksottain, taas vaihteeksi ollut aktiivisempaa tämä selailu. Kuullostaa kyllä lupaavalta että Poriin tulee viisikin uutta naamaa pelailemaan.
En pidä itseäni mitenkään himo-aktiivisena, mutta varoitusajalla minustakin saa vastuksen. Maastoa löytyy ihan kivasti ja pelipöytäkin. Armeijoita on tosiaan se 40k CSM ja Faba Tomb Kings. CSM on joku 33% maaleissa ja TK joku 90%, maalaan kun jaksan, eli ehkä ensi vuonna.
Sääntökirjasta aion hankkia enintään PDF-version. Kyllä ne säännöt sen verran hyvin muistaa.
En pidä itseäni mitenkään himo-aktiivisena, mutta varoitusajalla minustakin saa vastuksen. Maastoa löytyy ihan kivasti ja pelipöytäkin. Armeijoita on tosiaan se 40k CSM ja Faba Tomb Kings. CSM on joku 33% maaleissa ja TK joku 90%, maalaan kun jaksan, eli ehkä ensi vuonna.
Sääntökirjasta aion hankkia enintään PDF-version. Kyllä ne säännöt sen verran hyvin muistaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Jaajaa doukkimasteri alkaa taas haalimaan figuja. Pitää nyt mainita että pientä jengiä löytyy myös lotriin, Hordesiin/masiinaan ja confroon.duokki kirjoitti:Kuten Inquisitor Lord mainitsikin, porukkaa tulossa.Inquisitor Lord kirjoitti:Vois tähän viestin alkuun sanoa, että oma kaveriporukka ruvennu taas keräämään näitä pikku-ukkeleita. 40k siis kyseessä. Suomeksi siis 40k saralle Poriin tulossa 5 uutta pelaajaa. Armeijat joita on tarkoitus kasata: SM Dark angels, CSM, Örkit, Tau ja itselläni näin aluksi SM, mutta myöhemmin laajennan Daemonhunterseihin. Listoja vaikea vielä sanoa kun kasaamis vaiheessa vielä, mutta itseni ja veljeni puolesta kokoon saa ainakin tuon 1k pojoa. Kaikilla meistä suht hyvät mahikset päästä pelailemaan kaupunkiin kun kerran 3 asuu Meri-Porissa ja 2 Söörmarkussa. Henkisestä kypsyydestä ei tarvitse murehtia. Kaikki kun on yli 18. Ei tässä sen enempää. Aattelin vaan ilmottaa ettei tarvi ihan intoa menettää =P
Menee kuitenkin hieman aikaa, sillä tahtoisin itse ainakin saada armeijani maalattua ennen pelien aloittamista,
armeijaa tilauksessa +1000p edestä, mutta jos nyt maalaan tuon 500p näin alkuun ainakin.
Säännötkin tarvitsee opetella, 2-3v edellisistä peleistä.
(Btw. Olen tuo Dark Angelseilla pelaava.)
Kaipa voisin itseni tänne ilmoittaa vaikka pääsen pelaamaan aktiivisesti porin alueella vasta kesän lopuilla/jälkeen kun olen notkumassa iisalmessa....
Omat armeijat:
Faba: O&G 1k-1.5k
40k: Dark angels 1.5k-2k
Aloitin just 40k joten en osaa vielä kunnolla säääntöjä ;)
faban puolelta armeija osittain maalattu ja loput pohjamaalattu ja 40k armoija on maalattu.
Omat armeijat:
Faba: O&G 1k-1.5k
40k: Dark angels 1.5k-2k
Aloitin just 40k joten en osaa vielä kunnolla säääntöjä ;)
faban puolelta armeija osittain maalattu ja loput pohjamaalattu ja 40k armoija on maalattu.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Porin melkein lähistöllä asustelen. Pienen tauon jälkeen aloitin aktiiviuran jälleen.
Armeijat:
FB: Dwarfs n.4000 pistettä, josta n.2000-2500 maalattuna. Loppukesästä alottelen sitten haastamaan jengiä raudanmurskaajillani ja tykistölläni.
edit. tällä hetkellä en ota vastaan haasteita, niitäkin jokunen on jo tullut.
Armeijat:
FB: Dwarfs n.4000 pistettä, josta n.2000-2500 maalattuna. Loppukesästä alottelen sitten haastamaan jengiä raudanmurskaajillani ja tykistölläni.
edit. tällä hetkellä en ota vastaan haasteita, niitäkin jokunen on jo tullut.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- karvinen295
Pienen tauon jälkeen olen nyt aloitelemassa taas tuon faban pelailun tosin armeija on suht pieni vielä modelillisesti mutta onneksi omistan pahvi lappuja paljon...
Armeijana peluutan todennäköisesti VC:tä, omista kohtuu ison pelipöydän ( 180cmx100cm) jonkin verran maastoa ja rakennuksia.
Poriin pelaamaan pääsy voi tuottaa ongelmia päivästä ja ajankohasta riipuen.
En ole mikään kauhean kokenut pelaaja mutta säänöt ovat hallussa.
Jos vasta puolen pelaajaa ei häiritse pahvi laput joita joudun vielä käyttämään ukkojen vähäisyyden takia niin olen pelikaveriksi kelpaava henkilö.
Armeijana peluutan todennäköisesti VC:tä, omista kohtuu ison pelipöydän ( 180cmx100cm) jonkin verran maastoa ja rakennuksia.
Poriin pelaamaan pääsy voi tuottaa ongelmia päivästä ja ajankohasta riipuen.
En ole mikään kauhean kokenut pelaaja mutta säänöt ovat hallussa.
Jos vasta puolen pelaajaa ei häiritse pahvi laput joita joudun vielä käyttämään ukkojen vähäisyyden takia niin olen pelikaveriksi kelpaava henkilö.