Figujen Tilaaminen ulkomailta...

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Argonath

Figujen Tilaaminen ulkomailta...

Viesti Kirjoittaja Argonath »

Onko kukaan koskaan Tilannut figuja ulkomailta jos on niin mistä ja mikä maksutapa olisi helpoin kaikista jos ei luottokorttia omista? :wink:
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
sotku

Viesti Kirjoittaja sotku »

Itse tuli tilattua New Wave gamesilta CMON figut tuossa joku aika sitten. Homma oli helppo ja kaikki toimi hyvin kokonaisuudessaan. Tosin maksoin kaiken äitin VISA:lla. :D :D

Riippuen firmasta voi ehkä maksaa lähettämällä shekin tai rahat kuoressa, mutta tästä minulla ei ole mitään kokemusta. Itse en kovin äkkiä lähtisi lähettelemään rahaa kirjeessa mantereelta toiselle.

Taitaapi siis olla että luottokortti on se voittajan valinta. :(

Nämä siis omien kokemusten perusteella.

-Antti
Älykkyyden määrä maapallolla on vakio, ikäväkyllä ihmisten määrä kasvaa kokoajan
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

sotku kirjoitti: Riippuen firmasta voi ehkä maksaa lähettämällä shekin tai rahat kuoressa, mutta tästä minulla ei ole mitään kokemusta. Itse en kovin äkkiä lähtisi lähettelemään rahaa kirjeessa mantereelta toiselle.
Shekki vaan maksaa saakelin paljon :-( Ainakin viimeksi kun kävin pankissa kyselemässä se maksoi noin 20€ :-(
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Sekkimaksu ulkomaille on kallista, käteistä rahaa ei normaalisti saa edes lähettää, ja harvat toimittavat postiennakolla tai tilisiirrolla. Jos itsellä ei ole luottokorttia, yleensä jää ainoaksi vaihtoehdoksi ruikuttaa vanhemmilta Visaa käyttöön.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
behemoth
Viesti:

Re: Figujen Tilaaminen ulkomailta...

Viesti Kirjoittaja behemoth »

Argonath kirjoitti:Onko kukaan koskaan Tilannut figuja ulkomailta jos on niin mistä ja mikä maksutapa olisi helpoin kaikista jos ei luottokorttia omista? :wink:
Justiinsa tuli Saksasta Empires -niminen peli Hobby Products -nimiseltä firmalta (+noin 100 15mm figua).

Samalla viikolla sain Britanniasta Black-Tree-Designiltä yli 80 WWII neukkua + 40 luurankoa + 1 zombie dragon.

Molemmat kaupat tehty käteisellä (euroilla).
Kirjeen voi kirjata, jos pelkää rahojensa puolesta.

Nämä on nyt tullut tässä tämän vuoden puolella tehtyä :)

Parin kk välein sitä tulee jotakin tilattua. Varsinkin tuolta Hobby Products -firmalta tavara tuli kotiin toimitettuna (UPS:lla) vielä samalla viikolla (heillä on kahden arkipäivän pituinen toimitusaika). ... Ja kuluitta, kun satuin tilaamaan heidän "kuluitta!" -rajansa yli (130 euroa).

Käteisellä tosin kannattaa kauppa tehdä vain tunnettujen kumppaneiden kanssa ellei ole valmis kärsimään luottotappioita. Kovasti tätä käteisostelua parjataan, mutta itsellä ei vielä koskaan ole ollut ongelmia ja tavaraa on tullut vähän sieltä sun täältä.
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

oliko sieltä blacktree desingilta tilaaminen helppoa ja kuinka kauan meni että figut kilahtivat postilaatikkoon (postiin)? Paljon olivat postimaksut ja jos maksaa rahat kirjeessä menetelmällä niin laitoitko mukaan mitään kirjettä tai jotain että siellä tiesivät kuka niitä rahnoja lähettelee :)
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”