Sopii mulle. Pelasin sotalammasta vastaan juuri Puolenkuun peleissä viime perjantaina. Vois ottaa uusiksi jokin päivä :)
Aikataulultani olen suht vapaa (yrittäjänä vapaa tekemään töitä 24/7).
- Kez.
Flames of War - Intelligence bookin ja armeijan valinta
Re: Flames of War - Intelligence bookin ja armeijan valinta
Life is hard, and then you reincarnate.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
On olemassa 10:nlaisia ihmisiä: ne, jotka ymmärtävät binaaria, ja ne, jotka eivät.
Puolenkuun peleissä Tapiolassa kannattaa piipahtaa katsomassa pelejä tai kyselemässä niistä / kokeilemassa (jos myyjät ehtivät). Itse olen ainakin huomenna (torstaina) ottamassa matsia klo 16 maissa, jos joku haluaa tulla viereen utelemaan (12th SS vs. Brittien Red Devils).badlandr kirjoitti:Olisi rentoa näin harrastuksen alkutaipaleella päästä katselemaan muutamaa kokeneiden pelaajien peliä.
Pelaatteko jossain hobby-liikkeissä ja pääsisikö jotain peliä seuraamaan? Mielellään Helsingin keskustan tai Espoon Tapiolan lähialueilla.
Minulla on yli 15v tausta GW peleistä, mutta FoW on vielä toistaiseksi täysin tuntematon. Sääntökirja on kyllä selattu läpi ja muutama suomalainen jalkaväkimies maalattu.
Laittakaahan YV:tä tai suoraan viestiketjuun tietoa avoimista peleistä esimerkiksi Race for Berlin -kampanjan yhteydessä!
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Ok, täytyypä pyörähtää sitten huomenissa siellä!Humie kirjoitti: Puolenkuun peleissä Tapiolassa kannattaa piipahtaa katsomassa pelejä tai kyselemässä niistä / kokeilemassa (jos myyjät ehtivät). Itse olen ainakin huomenna (torstaina) ottamassa matsia klo 16 maissa, jos joku haluaa tulla viereen utelemaan (12th SS vs. Brittien Red Devils).