Four Horsemen of the Apocalypse
-
Death Dealer
Four Horsemen of the Apocalypse
Pitkästä aikaa sain jotain valmiiksi... Tämä on aloitettu jo syyskuussa ja valmistui viime viikolla. Komposition suunnittelussa meni yllättävän kauan. Maalaus kesti myös. Rackhameissa on paljon detaljeja :-)
Kuvista tuli aavistuksen vaaleita. Värit on astetta tummemmat livenä.
Kuvia tuolla: http://www.pienoismallit.net/galleria/malli_5155/
Kommentointi/rakentava kritiikki suotavaa
P
Kuvista tuli aavistuksen vaaleita. Värit on astetta tummemmat livenä.
Kuvia tuolla: http://www.pienoismallit.net/galleria/malli_5155/
Kommentointi/rakentava kritiikki suotavaa
P
Re: Four Horsemen of the Apocalypse
Blaaaargh.. Leukani iskeytyi lattiaan! Tämä on tälläinen jokaisen figuilijan päiväuni. Miniatyyrit on erittäin hienosti mahdutettu alustalle, jokseenkin pari hevosen jalkaa onkin oudosti ilmassa.
Värien käytössä olet onnistunut erittäin hyvin, mutta pinkki liha paistaa ehkä hiukan silmään. Punainen tuossa keskellä vangitsee katsojan silmät, aaah. Ei voi muuta kuin ihailla.
Värien käytössä olet onnistunut erittäin hyvin, mutta pinkki liha paistaa ehkä hiukan silmään. Punainen tuossa keskellä vangitsee katsojan silmät, aaah. Ei voi muuta kuin ihailla.
-
NuuNuuWarrior
Upeaa! Ukot näyttää olevan aika elävästi liikkeessä. :) Tosin vähän epäselvästi noista kuvista saa kokonaisuuden hahmotettua, mutta livenä varmasti paremmin.
Ot: Onko se "Death Dealer" -figu sun maalaamsasi? Jossain pienoismalli- tai vastaavassa lehdessä näin sellaisen? :D
Ot: Onko se "Death Dealer" -figu sun maalaamsasi? Jossain pienoismalli- tai vastaavassa lehdessä näin sellaisen? :D
-
Death Dealer
Moi
Kiitti kommenteista. Jep mä olen Frazetta/Death Dealer fanittaja... Pari "diileriä" olen maalannut . Isompi oli joku vuosi sitten Mallix-lehdessä.
P
Kiitti kommenteista. Jep mä olen Frazetta/Death Dealer fanittaja... Pari "diileriä" olen maalannut . Isompi oli joku vuosi sitten Mallix-lehdessä.
P
- RaivokasMagma
Olipa erittäin hienoa työtä. Itselläni tuli mieleen Judas Priestin "War" nimisen kappaleen musiikkivideo.
"Every modern band is just copying Judas Priest"
Wood Elf armeijasta maalattu:
20/20 Glade Guard, 12/12 Dryad, 5/5 Wild Rider ja 0/2 Hero (vieläki)
Wood Elf armeijasta maalattu:
20/20 Glade Guard, 12/12 Dryad, 5/5 Wild Rider ja 0/2 Hero (vieläki)
Mahtavaa jälkeä! Olet saanut dioraamaasi menoa ja meininkiä.
Onhan tuo nättiä ja aika hyvin tuon liikkeen olet saanut välitettyä. Hevosten jalat eivät tosin taida oikeasti ihan noin mennä ja kuvista tuota on vähän hankala hahmottaa kun on niin paljon yksityiskohtia, että ne vähän hukkuvat.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
No eipäs nyt vertailla taidetta paskaan. Ja tämä on taidetta. Todella, todella hyvää jälkeä!RaivokasMagma kirjoitti:Olipa erittäin hienoa työtä. Itselläni tuli mieleen Judas Priestin "War" nimisen kappaleen musiikkivideo.
edit: WIP -kuvat olisivat jännää kateltavaa.