Ork mega nob
Ork mega nob
Mietin tässä, että kuinka voisin muokata jostain nobeista mega nobeja?
Minulla on jo kaksi enkä viitsisi ostaa enempää koska ne ovat (minun mielestä) turhan kalliita. Olisiko kenelläkään ehdotuksia?
Minulla on jo kaksi enkä viitsisi ostaa enempää koska ne ovat (minun mielestä) turhan kalliita. Olisiko kenelläkään ehdotuksia?
Re: Ork mega nob
Alat pykätä pojille isoja panssareita päälle esimerkiksi plasticardista, green stuffista ja bitseistä. Ja kun örkeistä puhutaan, se panssari voi olla vähän niin ja näin. :)BarDi kirjoitti:Mietin tässä, että kuinka voisin muokata jostain nobeista mega nobeja?
Pitäisikö laittaa plastic cardia paljon ettei ne näyttäisi niin hinteliltä?
Örkeillä saa olla luova. <3 Muista laittaa kuvia kun saat mega-armoria valmiiksi.BarDi kirjoitti:Pitäisikö laittaa plastic cardia paljon ettei ne näyttäisi niin hinteliltä?
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Kaverin kanssa mietittin et tekis mega nobeja Battlesuiteista, mutta nyt ku katto nii se onki yllättävän haastavaa, Stealth Suitista sais ehk melpommin mut sit taas se ois aikas pien vissiin. Muute jos jollai o ideoita miten Battlesuitista sais väänettyyn meganobi nii kertokkee.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Mistä tätä plastic cardia saa?Drakojan kirjoitti:Alat pykätä pojille isoja panssareita päälle esimerkiksi plasticardista, green stuffista ja bitseistä. Ja kun örkeistä puhutaan, se panssari voi olla vähän niin ja näin. :)BarDi kirjoitti:Mietin tässä, että kuinka voisin muokata jostain nobeista mega nobeja?
- CommanderAngelos
May the Emperor lead us to victory!!!!
Tsekkaa 40k Blogini
Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Tsekkaa 40k Blogini
Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
No mie teen ogre buleista ork mega armoreita, rakennan niin että ogre bull on suoja jonka sisällä on örkki eli metalli puku.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Itse olen tekemässä killer kania ja tarkoitus olisi tehdä myös Mega armoureiden runkoja pakettien mukana tulevista osakehikoista (sprue). Tuosta leikkaa sopivia paloja, joita liimaa yhteen niin saa hyvää panssaria. Päät ovat vähän hankalampi juttu, mutta umpinaisilla kypärillä ja robottisilmillä noistakin selviäisi. Kannattaa kuitenkin todella panostaa, vaikka olisi halvat aineet. Hutiloiden saa aikaan jotain, jonka jälkeen helposti mielummin olisi vain ostanut valmiin tuotteen. Siististi ja viimeistellen tekemällä taas saa hyvää aikaan, vaikka materiaalit eivät kalliita olisikaan. Ajattelin joskus itsekin tehdä örkin päälle, mutta tulin siihen tulokseen, että Mega armourin rungon tekee erikseen helpommin kuin örkin päälle. Lopulta vain mielikuvitus ja muovinveistämistaidot ovat rajana.
//Lisäys. Tietenkin jaksaminen on kaikessa aina se rajoittavin tekijä.
//Lisäys. Tietenkin jaksaminen on kaikessa aina se rajoittavin tekijä.
Miau.
Vesihiisillä on pointti.
Kannattaa tosiaan tehdä rauhassa kun juosten kusten, myöhemmin harmittaa.
Ja kynä on tosi hyvä apuväline sen kanssa ei tee virheitä kuten mattoveitsen kanssa.
Kannattaa tosiaan tehdä rauhassa kun juosten kusten, myöhemmin harmittaa.
Ja kynä on tosi hyvä apuväline sen kanssa ei tee virheitä kuten mattoveitsen kanssa.
- Da Big Boss
Tässä. Kaikki ei ehkä tykkää, mutta omasta mielestä ne ovat mahtavia.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nämä oli ihan siistejä. Edellisiltä sivuilta löytyy wip-kuvia.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Hitto.
Pitäskö kaivaa termikset esiin ja alkaa tuhoamaan.
Noissa oli sellasta cuper mega armor meininkiä.
ja tuo ogre bull ja örkki oli hieno.
Pitäskö kaivaa termikset esiin ja alkaa tuhoamaan.
Noissa oli sellasta cuper mega armor meininkiä.
ja tuo ogre bull ja örkki oli hieno.
- P. Ruuhijärvi
Noissa Black Orc- Boyzeissä on kyllä vähän ideaa; Keskittymällä figun kokoon ennemmin kuin panssarin kokoon saadaan aikaan kohtuullisempi lopputulos. Raamikas Orkkifigu + Plasticard-panssarointia + GStuff viimeistely olisi ihan kiva kombo.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()