Dodiih nyt tuli ladattua tuo Armies of Immorem -ohjelma ja katseltua paljon BattleCollege sivustoa ja tehtyä pari listaa. Listat ovat molemmat 500 pistettä, eli halusin hieman kokoakin. Ei ehkä parasta aloittelijalle, but meh, works for me...
Olen alotellut Cygnarilla ja alotuspaketti on tullut hankituksi tänne Keravalle. Jossain vaiheessa taas lisää ukkoja. Mutta listaan otan vain Ironcladin ja Lancerin kun ovat niin mukavia jakkeja. Olen hieman tyylipelajaa, eli hankin joukkoja joiden tyylistä pidän. Tässä olis Cygnaaria:
Lt. Allister Caine
Ironclad
Lancer
Journeyman
Maxwell Finn(SUOMI!!!!)
Gun Mage captain
2x 6 Trenchers
Olen ajatellut myöskin Legioonaa eli Legion of Everblightia. Pidän sen tyylistä ja etenkin pedoista. Halusin petoihin painottavan listan.
Tagrosh
Carnivean
Carnivean
Nephilim
The Forsaken
3 raptors
Kommenttia.
Ensimmäisiä listoja. 500 pojoo
Ensimmäisiä listoja. 500 pojoo
Only if Bible were steampunk.
Re: Ensimmäisiä listoja. 500 pojoo
Kommentoin noita cygnarilaisia, kun niistä edes jotain tiedän.Chaosmarine kirjoitti: Olen alotellut Cygnarilla ja alotuspaketti on tullut hankituksi tänne Keravalle. Jossain vaiheessa taas lisää ukkoja. Mutta listaan otan vain Ironcladin ja Lancerin kun ovat niin mukavia jakkeja. Olen hieman tyylipelajaa, eli hankin joukkoja joiden tyylistä pidän. Tässä olis Cygnaaria:
Lt. Allister Caine
Ironclad
Lancer
Journeyman
Maxwell Finn(SUOMI!!!!)
Gun Mage captain
2x 6 Trenchers
Pelitehon kannalta ikävä tosiasia on, että Caine ei ole kovin hyvä caster ajelemaan warjackeja. Se kun tykkää pitää focuksen itsellään; ampua ja loitsia. Siksi Lancerin lisäksi Ironclad ei oikein hyvin toimi. Lancer taas voi olla erittäinkin tehokas Thunderstrike-loitsun arccaamiseen. Voisit ehkä harkita Sword Knighteja Ironcladin sijaan? Ne toimisivat ainakin mainiosti Lancerin kanssa, koska saavat helposti Flank-bonuksensa. Joku muu caster taas voisi olla parempi Ironcladin kanssa. Vaikkapa Stryker, josta en kyllä itse henkilökohtaisesti hirveästi pidä. Ironcladin suurin ongelma on siinä, että sitä ei voi pitää etulinjassa, kun kesto ei vain riitä. Sen sijaan kun taistelu on jo käynnissä, isku toisessa aallossa on Ironcladilla hyvinkin tehokas.
Trencereissä kaksi erillistä ryhmää on ihan hauska ideana. Enpä itse ole koskaan kokeillut. Suosittelisin kuitenkin hankkimaan (myös?) unit attachmentin, jonka avulla voisit muodostaa yhden ison ryhmän. 10 äijää normijoukosta ja lisäksi kaksi unit attachmentista. Näin joukko osaa pari mukavaa lisätemppua ja yleisesti tässä pelissä suuresta joukosta on etua. Esimerkiksi Cainen loitsut Deadeye ja Snipe ovat huomattavasti tehokkaampia yhdessä isossa yksikössä.
Jos noita eri castereita aattelee, niin tsekkaa myös sellainen nimeltään Kraye. Tämä veijari on erityisen hyvä warjackien kanssa ja esim. Full tilt -loitsu tekee Ironcladista varsin pätevän vehkeen. Loitsu tuplaa liikkeen, eli antaa Ironcladille mahdollisuuden chargata 5*2+3=13" ja Krayen feat-vuorolla vielä 2" pidemmälle. Krayen kanssa kannattaa sitten ottaa vielä joku kolmaskin warjack, mutta ei jalkaväkikään tarpeetonta ole. Esim. ryhmä trenchereitä sopii vallan passelisti suojaamaan savutuksella ja myös Gun Mage Captain Adept antaa hyvää tulitukea.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kuka Cygnarista olisi hyvä jalkaväki armeijaan? Käyttäisin vain yhtä jakkia ja se olisi Lancer. Junnu pysyisi silti spammimässä arkaani kilpeään.
Only if Bible were steampunk.
No Caine se on sitten ilman muuta.Chaosmarine kirjoitti:Kuka Cygnarista olisi hyvä jalkaväki armeijaan? Käyttäisin vain yhtä jakkia ja se olisi Lancer. Junnu pysyisi silti spammimässä arkaani kilpeään.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.