2000pts FaBa-turnee, ajankohtana 31.1
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: 2000pts FaBa-turnee, ajankohtana 31.1
Protesti en mä voi hävitä, no joo aika surkeesti meni turnaus mutta mutta minussahan ei voi olla mitään vikaa niin sanotaan vaikka että Bretit kusi, ja sitten jossittelut JOS oisin ollu Demoneillani niin oisin voittanut :D Onnea niille jotka pärjäs jotenki.
jee, no ens kerralla otan sen voiton muutenki kuin pelkästään pyyhkeellä....(ja ne pirun epäkäytännölliset glade riderit jää kotiin...antimagiaa tilalle...)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Vaadin Dark Elf69 hylkäämistä väärien sääntöjen levittelystä minun ja Kangin ottelussa... Darkki väittää että kun kenu menee alas peasantit ottaa paniikkia (kenun unit strena ei ole 5) no eipä siinä mitää bowmenit ja yks trebu(crewmen) lähtee pakoon ja siinä menee turhaan pisteitä sekä trebulla olisin saanut tulta niskaan liskoille niin paljon että ne vaan tutisee... PROTESTI!!! Iriad informoi asiasta minua...
EDIT: Olipa Darkki FAILannu toisessakin ottelussa Kangia vastaan... Marssiessa ei kuulemma voi wheelata 2 kertaa -.-
EDIT: Olipa Darkki FAILannu toisessakin ottelussa Kangia vastaan... Marssiessa ei kuulemma voi wheelata 2 kertaa -.-
lol...kysytään neuvoa ainoastaan niiltä jotka tietää säännöt...tai parempi, opetellaan ite tuntemaan ne....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Saattais olla kyl ihan kätevä taito itellekkin :Ssantso kirjoitti:lol...kysytään neuvoa ainoastaan niiltä jotka tietää säännöt...tai parempi, opetellaan ite tuntemaan ne....
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Aika rankka vaatimus aloittelijalle, ´hammerissa nyt on kuitenkin toistasataa sivua sääntöjä opeteltavaksi, jotkin vielä varsin hämäriä. Asiaahan ei yhtään auta se, että se keltä kysytään ihan oikeasti väittää tietävänsä oikeat säännöt ja miten kys. sääntökohdat menee. Kyllä siinä silloin aloittelijat menee vipuun aika kohtalaisesti, kun ei itse osaa sanoa juuta tai jaata. Paras vaihtoehto on silloin luottaa sääntötietämystään vakuuttavaan pelaajaan, ja tällä kertaa nyt vain kävi näin eli väärin päin.santso kirjoitti:lol...kysytään neuvoa ainoastaan niiltä jotka tietää säännöt...tai parempi, opetellaan ite tuntemaan ne....
Ei tosta nyt kuitenkaan voi mitään tulosten mitätöintiäkään antaa kun maito on jo maassa. Jatkossa kysykää sääntöjä niiltä, jotka suuremmalti osin tietää miten ne menee (yleensä minä ja Huga) niin vältytään tämmösiltä. Jookos?
-Teemu
PS: Ja ihan sivunotena, kuinka Brettilordi pegalla voi kuolla kokonaan yhteen boltterinkutiin? Pega on kuitenkin monstermountti (i.o.w, mountti jolla on enemmän ku yks woundi), joten osuma olisi pitänyt tulla vain toiseen. Toinen olis siltikin jääny henkiin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
Ainoa failaus oli kun luulin että marssiessa saa vain kerran wheelata mutta tasan tarkkaan en ole tuohon kenun tappamis juttuun heittäny kommentin kommentia koska seurasin 2 peliä ja kuuntelin mp3 samaan aikaan ja vilkaisin sitten samin ja napen peliä ja katsoin ku sami oli poksauttanu kenun pegulla ja totesin että kaikki unitit ottaa nyt sitten panic testiä kun kenu pegulla kuoli. Ja muutenkin sami voitti sen meidän pelin aika roimasti =P ja pelattiin huimat 2 vuoroa. Joten en pahemmin kerinny käyttää lähis kikkoja...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
No satuttiin uskoon suhun ku oot "lukenu" sääntiksen ja mä en... FAILasit kyl pahoon...
Rauha.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
Niin olen lukenut sääntö kirjan, mutta meinaako se sitä että osaan sen täysin ulkoa?
Jees...I Ride in a Dragon kirjoitti:Rauha.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
No älä sit säädä jos et muista... -.-
IRIADedit: Ja flametus päätty sitte tähän. Jere failas tämän kerran, end of sad story. Setvikää loput vaikka nyrkein ja pyytäkää mut kattomaan. Jos jatkatte niin kummatkin pääsee vähän tuulettumaan.
IRIADedit: Ja flametus päätty sitte tähän. Jere failas tämän kerran, end of sad story. Setvikää loput vaikka nyrkein ja pyytäkää mut kattomaan. Jos jatkatte niin kummatkin pääsee vähän tuulettumaan.
Tää viesti olis hyvä laittaa lukkoon
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Varmaan parasta.