Warboss aatami's pictures
Warboss aatami's pictures
Nonih, space marienin toivomuksesta tein tällaisen aiheen.
Tässä figujani:
Hitusen huonosti otettu yhteiskuva Black orc eturivistä ja Black orc big bossista:
Tässä
Black orc big boss:
Tässä
Black orc standard bearer:
Tässä
Black orc musician:
Tässä
Black orc boss (Jotenkin WIP vielä):
Tässä
Tulossa (Kunhan netti suostuu yhteistyöhön):
- Jotain perusörkkejä.
Ps: Black orc standardin lippukäsi oli lähtenyt kuljetuksessa irti, joten sen olisi oikeasti ollut tarkoitus olla paremmin.
Ohoh, maalipinta näyttää kuvissa kyllä n. 80% paksummalta kuin oikeasti.
Huomatkaa myöskin, että esimerkiksi osa borc musikanttia on maalattu aiemmin hitusen huonolla pensselillä, jote se voi näyttää joistain kohdista huonolta.
Myöskin, haluan että vertailette figujani näihin ja sanotte kummat ovat parempia.
Tässä figujani:
Hitusen huonosti otettu yhteiskuva Black orc eturivistä ja Black orc big bossista:
Tässä
Black orc big boss:
Tässä
Black orc standard bearer:
Tässä
Black orc musician:
Tässä
Black orc boss (Jotenkin WIP vielä):
Tässä
Tulossa (Kunhan netti suostuu yhteistyöhön):
- Jotain perusörkkejä.
Ps: Black orc standardin lippukäsi oli lähtenyt kuljetuksessa irti, joten sen olisi oikeasti ollut tarkoitus olla paremmin.
Ohoh, maalipinta näyttää kuvissa kyllä n. 80% paksummalta kuin oikeasti.
Huomatkaa myöskin, että esimerkiksi osa borc musikanttia on maalattu aiemmin hitusen huonolla pensselillä, jote se voi näyttää joistain kohdista huonolta.
Myöskin, haluan että vertailette figujani näihin ja sanotte kummat ovat parempia.
Viimeksi muokannut aatami, Ke 11.02.2009 13:18. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Da Big Boss
Re: Warboss aatami's pictures
Aika paljon näissä on parannettavaa. Maaleja voisi ohentaa että niistä ei tulisi kovin paksuja. Washit tai dippaus onnistuisi pelastamaan nämä aika hyvin, mutta dippauksen puolelle menisin.
Kyllä näillä kehtaa pelata, mutta voisihan näitä parantaa paljon.
Kyllä näillä kehtaa pelata, mutta voisihan näitä parantaa paljon.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Kiitos :D.
Eräs tyyppi Kuolan ropekerhossa suositteli että käytän jotain inkkiä bossiin (En muista tarkalleen sanoja tai sanojaa).
Voisitko vähän kertoa miten/mihin dippaan ne? Olen aika tietämätön dippauksesta.
Eräs tyyppi Kuolan ropekerhossa suositteli että käytän jotain inkkiä bossiin (En muista tarkalleen sanoja tai sanojaa).
Voisitko vähän kertoa miten/mihin dippaan ne? Olen aika tietämätön dippauksesta.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Dipping for dummiesaatami kirjoitti:Voisitko vähän kertoa miten/mihin dippaan ne? Olen aika tietämätön dippauksesta.
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Hmmh, ei tuo dippaus näytä olevan kauheasti minun mieleeni. Ei minun kannata vielä varmaan dipatakkaan, kun varmasti uudelleenmaalaan figuni ensi vuonna... Ja muutenkin minulla on huono vaikutelma dippauksesta. Eikö ole muita vaihtoehtoja?
Ai niin muuten, jos ei nyt oteta huomioon että pitäisi näitä dippejä/washeja jne... Käyttää, niin eikös maalaustaitoni ole kuitenkin suht. hyvä?
Ai niin muuten, jos ei nyt oteta huomioon että pitäisi näitä dippejä/washeja jne... Käyttää, niin eikös maalaustaitoni ole kuitenkin suht. hyvä?
Jos maalit pysyisivät omilla alueillaan, maalipinnat olisivat ohuempia, käyttäisit monipuolisemmin värejä ja figuissa olisi varjostuksia ja muita lika efektejä ja niin edespäin, olisivat nuo ihan hyviä.aatami kirjoitti:Ai niin muuten, jos ei nyt oteta huomioon että pitäisi näitä dippejä/washeja jne... Käyttää, niin eikös maalaustaitoni ole kuitenkin suht. hyvä?
Mutta turha sinun on spacemarienin figuja haukkua, samanlaista tasoa ovat noin niinkuin suurinpiirtein.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
En muuten ole haukkunut. Hän vain vastaanottaa kritiikkiä huonommin.
Huomatkaa myöskin nuo muut kirjoitukset aloitusviestissä.
Huomatkaa myöskin nuo muut kirjoitukset aloitusviestissä.
- Half-breed
Seliseli. Se että kuva lisää painoa 15kg, ja tuli käytettyä yhteen figuun huonoa pensseliä ei pelasta figuja siltä että värivalinnat on aika typerät ja yksitoikkoiset, baset koskemattomat, ja muutenkin figuista loistaa nopeasti hutkimalla tehdyn olo.aatami kirjoitti:Huomatkaa myöskin nuo muut kirjoitukset aloitusviestissä.
Figujen pelastamiseksi ei ole oikeastaan enää mitään tehtävissä. Ei dippauskaan oikein noita auta tarpeeksi, joten suosittelen maalinpoistoa ja uudelleenmaalausta paremmilla värivalinnoilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Noh, kai sitten yhtä figua maalataan enemmän kuin kaksi päivää. :D
Värivalinta on kuitenkin minun oma päätös, ja pidän siitä teemasta jonka olen valinnut.
Värivalinta on kuitenkin minun oma päätös, ja pidän siitä teemasta jonka olen valinnut.
Tuollaisiahan maalaa 20 tunnissa.
Paitsi noin paksun maalikerroksen saaminen varmasti vie aikaa.
Komppaan Halffia, unohin sanoa aiemmassa viestissä, että minä pistäisin nuo maalinpoistoon.
Älä huoli, harjoitus tekee yleensä paremman maalaajan.
Paitsi noin paksun maalikerroksen saaminen varmasti vie aikaa.
Lähinnä tarkoitin sitä naurettavaa toisen blogissa maalaustaitojensa kehumista ja toisen figuostoksista huutelua.(En vain koe fiksuna tällaista käytöstä, anteeksi jos jonkun mielestä nyt ylireagoin.)aatami kirjoitti:En muuten ole haukkunut. Hän vain vastaanottaa kritiikkiä huonommin.
Komppaan Halffia, unohin sanoa aiemmassa viestissä, että minä pistäisin nuo maalinpoistoon.
Älä huoli, harjoitus tekee yleensä paremman maalaajan.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Koetapa noita GW:n washeja. Devlan mud -wash voisi tehdä ihmeitä noihin sudittuna. Ovat myös helppokäyttöisiä, suti purkkiin ja figuun kaikkialle sellaisenaan. Annat kuivua rauhassa sen puolisen tuntia ja voila! Dabad black on myös toimivaa, voi sutia sitä seuraavaksi devlanin kuivumisen jälkeen.
http://www.antirauhanturvaaja.com
WH40k 2008–12.03.2026 W243 D31 L60
WH40k 2008–12.03.2026 W243 D31 L60
Selvennän vähän asiaa sillä, että IRL space marien kehui aina maalaustaitojensa paremmuuttaan.
Ja ei ne kerrokset ole lähellekkään noin paksun näköisiä oikeasti. En tiedä onko kamera huono, vai onko tiedostotyyppi vain huono, vaiko kuvaaja, mutta oikeassa elämässä nuo maalikerrokset eivät näytä lähellekkään noin paksulta.
Ero on hämmästyttävän suuri, kun ensin katsoo figua, ja sitten kuvaa. :O
@ Imperiumin Kaarti: Ylireagoit ehkä siten, että et ole tottunut Irakilaiseen tapaan puhua, joka saattaa vaikuttaa typerältä Suomalaisen silmään ;).
Ja ei ne kerrokset ole lähellekkään noin paksun näköisiä oikeasti. En tiedä onko kamera huono, vai onko tiedostotyyppi vain huono, vaiko kuvaaja, mutta oikeassa elämässä nuo maalikerrokset eivät näytä lähellekkään noin paksulta.
Ero on hämmästyttävän suuri, kun ensin katsoo figua, ja sitten kuvaa. :O
@ Imperiumin Kaarti: Ylireagoit ehkä siten, että et ole tottunut Irakilaiseen tapaan puhua, joka saattaa vaikuttaa typerältä Suomalaisen silmään ;).
Käyttäisit enemmän aikaa ja vaivaa näiden maalaamiseen, siinä minun vinkkini. Kalliit figut menevät haaskuuseen.
Ja ihan surettaa lukea lapsellista mollaamista ja vääntöä maalaustaitojen paremmuudesta.
Ja ihan surettaa lukea lapsellista mollaamista ja vääntöä maalaustaitojen paremmuudesta.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
Figusi on sopivasti vasta pohjamaaleissa. Tosta on hyvä lähtee pistämään varjostukset washeilla ja korostukset tämän jälkeen.
Saman voi sanoa sun kaverille.
Saman voi sanoa sun kaverille.
"Miniatyyripelejä pelatessa pitää kuunnella speed metallia."
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
Sanoi Santeri Kinnunen levyraadissa.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Ton Black ork pomon päässä ei oo oikee maalit vissii kohillaa vai mitä ton punasen pitäs esittää?
Mut joo, Väri valinnat kusee, maalit o liian paksut, korostus puuttuu aivan täysin... Miks mää kirjotin nää uusiks. Pari rundii Washii ja joku drybrushi nii vois jo melkee kehtaa peluuttaa.Tosta ei voikku enää mennä ylöspäi, et sinääsä hyvä..
Mut joo, Väri valinnat kusee, maalit o liian paksut, korostus puuttuu aivan täysin... Miks mää kirjotin nää uusiks. Pari rundii Washii ja joku drybrushi nii vois jo melkee kehtaa peluuttaa.Tosta ei voikku enää mennä ylöspäi, et sinääsä hyvä..
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Niin turhaa sitä on kiistellä kun molemmat olette huonoja maalaamaan. :D Mutta niin me kaikki alussa olemme, kyllä se siitä lähtee. Tässä nyt on jo annetukin ihan hyviä vinkkejä. Mutta ensinnäkin kannattaa aina pohjamaalata figut, joko mustalla tai valkoisella oman maun mukaan.
Musta pohjamaali on hyvä jos haluaa nopeasti ukkoa maaliin vähemmällä työllä. Mustalla pohjamaalilla voi jo itsellään luoda varjostuksia figuun. Mustassa pohjamaalissa on tosin se huono puoli että kaikki maalit eivät tartu siihen kovin hyvin.
Valkoisella pohjamaalilla saa taas kirkkaampia ja puhtaampia sävyjä helpommin kuin mustalla pohjamaalilla, mutta muuten maalaaminen on hitaampaa.
Siinä nyt tommonen pikainen ja pinnallinen katsaus noihin, itse maalaan yleensä mustalla pohjamaalilla koska se on nopeaa ja minä pidän siitä.
Sitten kuten sanottu niin kannattaa ohentaa niitä maaleja ja maalata ohuita kerroksia. Ja kun maalaa yhden kerroksen niin kannattaa antaa sen kerroksen kuivua kunnolla ennen kuin päälle alkaa maalaamaan uutta.
Noissa sun figuissasi on nyt vähän semmonen ongelma että värit on kyllä hyvin paikoillaan, mutta ne ei ole välttämättä kovin järkevillä paikoilla. Esimerkiksi örkkejen naamat näyttävät hassuilta koska ne ovat täysin punaisen peitossa ja tuo rumpu koska se on kokonaan maalattu todella kirkkaalla vihreällä. Ja armeijaa maalatessa kannattaa panostaa myös yhtenäisyyteen. Miksi yhden black orcin polvet on maalattu vihreällä, yhden metallilla ja yhden taas ei millään? Kannattaa maalata yksikön jäsenet kaikki tietyllä tavalla niin se näyttää paljon yhtenäisemmältä ja paremmalta(toki poikkeuksiakin voi olla).
Ja sitten baset. Baset tekevät figusta kuin figusta hienomman ja viimeistelevät sen. Eli käyt jostain vähän hiekkaa, liimaat sitä baseen. Maalaat sen ruskeilla tai harmaan sävyillä ja sitten laitat siihen hiukan static grassia niin johan muuttuu figun ilme täysin.
Mutta hyviä noi on ekoiksi figuiksi. Jatkat vaan maalaamista ni kyllä sitä kehittyy. Ja sitten voi poistaa vaikka maaleja ja maalata uudelleen jos siltä tuntuu.
Musta pohjamaali on hyvä jos haluaa nopeasti ukkoa maaliin vähemmällä työllä. Mustalla pohjamaalilla voi jo itsellään luoda varjostuksia figuun. Mustassa pohjamaalissa on tosin se huono puoli että kaikki maalit eivät tartu siihen kovin hyvin.
Valkoisella pohjamaalilla saa taas kirkkaampia ja puhtaampia sävyjä helpommin kuin mustalla pohjamaalilla, mutta muuten maalaaminen on hitaampaa.
Siinä nyt tommonen pikainen ja pinnallinen katsaus noihin, itse maalaan yleensä mustalla pohjamaalilla koska se on nopeaa ja minä pidän siitä.
Sitten kuten sanottu niin kannattaa ohentaa niitä maaleja ja maalata ohuita kerroksia. Ja kun maalaa yhden kerroksen niin kannattaa antaa sen kerroksen kuivua kunnolla ennen kuin päälle alkaa maalaamaan uutta.
Noissa sun figuissasi on nyt vähän semmonen ongelma että värit on kyllä hyvin paikoillaan, mutta ne ei ole välttämättä kovin järkevillä paikoilla. Esimerkiksi örkkejen naamat näyttävät hassuilta koska ne ovat täysin punaisen peitossa ja tuo rumpu koska se on kokonaan maalattu todella kirkkaalla vihreällä. Ja armeijaa maalatessa kannattaa panostaa myös yhtenäisyyteen. Miksi yhden black orcin polvet on maalattu vihreällä, yhden metallilla ja yhden taas ei millään? Kannattaa maalata yksikön jäsenet kaikki tietyllä tavalla niin se näyttää paljon yhtenäisemmältä ja paremmalta(toki poikkeuksiakin voi olla).
Ja sitten baset. Baset tekevät figusta kuin figusta hienomman ja viimeistelevät sen. Eli käyt jostain vähän hiekkaa, liimaat sitä baseen. Maalaat sen ruskeilla tai harmaan sävyillä ja sitten laitat siihen hiukan static grassia niin johan muuttuu figun ilme täysin.
Mutta hyviä noi on ekoiksi figuiksi. Jatkat vaan maalaamista ni kyllä sitä kehittyy. Ja sitten voi poistaa vaikka maaleja ja maalata uudelleen jos siltä tuntuu.
Kiitos avusta :D. Mutta ihan oikeasti, käytän yleensä päivän tai pari yhteen figuun :(.
No oikeasti oikeasti. 48 h per nappi? Kuinka kauan siis tämä kahden päivän ajalle jakamasi maalaussessio kestää ja kuinka kauan siitä on aktiivista työskentelyä? Maalasin minäkin kerran yhtä nappia viikon eli oikeasti 10 tuntia.
Eikä se figun hyvännäköisyys ole suoraan verrannollinen siihen käytettyyn aikaan.
Tässä threadissa on tullut jo aika paljon hyviä parannusehdotuksia. Siitä vain sutimaan, taidot kehittyvät vain maalaamalla!
Eikä se figun hyvännäköisyys ole suoraan verrannollinen siihen käytettyyn aikaan.
Tässä threadissa on tullut jo aika paljon hyviä parannusehdotuksia. Siitä vain sutimaan, taidot kehittyvät vain maalaamalla!
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Kun maalaan, maalaan 3-6 tuntia. Eivät nämä kyllä ole ekoja figuja. Niitä en edes kehtaa näyttää. Ekat figuni ovat vuoden vanhoja jo... Nämä ehkä lähentelevät sadatta figuani :(.
No jokainen oppii omaan tahtiinsa. Kannattaa vaan aina miettiä kun on maalannut jotain että mitä voisi tehdä ensi kerralla paremmin ja mihin ei ole tyytyväinen ja kuinka voi ensi kerralla parantaa. Jos vaan maalaa ja maalaa eikä ajattele yhtään niin ei sitä opi.aatami kirjoitti:Kun maalaan, maalaan 3-6 tuntia. Eivät nämä kyllä ole ekoja figuja. Niitä en edes kehtaa näyttää. Ekat figuni ovat vuoden vanhoja jo... Nämä ehkä lähentelevät sadatta figuani :(.
Eikä maalauksenkaan tarvitse olla mitään täydellistä. Jos tykkää maalailun sijaan enemmän pelaamisesta niin sitten maalaa ne figuurit silleen kun jaksaa ja keskittyy pelaamiseen. Se on jo hyvä että saa armeijan maaleihin, moni ei siihen pysty. :D