Warboss aatami's pictures

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
aatami

Re: Warboss aatami's pictures

Viesti Kirjoittaja aatami »

Jooh, minä olen kyllä edistynyt viimeisen parin kuukauden aikana aikalailla.
Ihmettelen kyllä vieläkin sitä, että miten kamera on voinut vääristää kuvaa niin paljon, ja niin ovat monet muutkin jotka ovat nähneet figuni "livenä".
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Xenon kirjoitti:Se on jo hyvä että saa armeijan maaleihin, moni ei siihen pysty. :D
Totta turiset. Omassa fabaörkkiarmeijassani on muutama kohtuuhyvin maalattu nappi ja julmettu kasa pohjamaaleissa värjöttäviä. Joskus tulevaisuudessa varaan kokonaisen viikon pelkälle maalaamiselle, käyn sutimisen lisäksi vain vessassa ja Sotussa trolleille nauramassa. Sitten joskus...
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
aatami

Olisiko se aivan tyhmää, että maalaisin nyt uusia figujani, ja kun olen taas parempi niin uudelleenmaalaan nykyiset ja koko rumba jatkuisi kunnes olen 100% tyytyväinen? En nimittäin haluaisi tehdä niin, että minulla on lopulta 10 hyvin maalattua figua, ja 100 joita ei ole maalattu.
'10-'11-'12 WDL
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

No tee niin, minulla ainakin vaihtelu virkistää. Dippaus saattaa olla huonossa maineessa, mutta jälki on useimmiten hyvää. Jos vertaat Whitedwarfissa olleita marsuja jotka oli drybrushattu dippattuihin, niin kyllä dipatut on hienompia ja samalla vaivan näöllä tehtyjä. Kinastelemaan siitä kumpi on parempi ei kannata, mun kavereitten kanssa ainakin me kilpailtiin passiivisesti, ei julkisesti julistettu omia paremmiksi, vaan kotona sitten maalauspöydän ääressä koitettiin kahta kovempaa ;).
Hammarist

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Sanoisin että maalata kannattaa oman fiiliksen mukaan. Jos riviörkkien sutiminen maistuu puulta, maalaa välillä Warbossi tai ryhmä Nobeja. Sitten taas lisää peruskauraa. Näin minä teen.

Ja se ajankäyttö figuja maalatessa. Itse aloitin puolitoista vuotta sitten, ja saatoin maalata kahta figua viikon ajan yhteensä noin 4-5h. Nyttemmin työtahti on entisestään hidastunut, mutta itse maalaukseen käytetty aika on hieman lyhentynyt ja ainakin omaan silmään tulos on parantunut huomattavasti.

Niitä maaleja voi poistaa ja figuja maalata uudestaan sitten kun ei jaksa katsella niitä hirvityksiä. Minullakin on jokunen figu, jotka yleensä, jos suinkin voin, jätän laatikkoon armeijalistaa kootessani, mutten silti jaksa niille mitään tehdä.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
hippi

Viesti Kirjoittaja hippi »

[quote="aatami"]Kiitos avusta :D. Mutta ihan oikeasti, käytän yleensä päivän tai pari yhteen figuun :(.[/quote
Elä ota itseesi tai mitään mutta on aika törkeätä verrata toisen figuihin omiansa, mutta asiaan minusta tuo rumpu näyttää aika karsealta (ei millään pahalla) ja värin poistoon koska maalit on niin perkuleen paksut.
”Jumala on kuollut.”

~Nietzschen diagnoosi

”Nietzsche on kuollut.”

~Jumalan vastalause
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

Ja onkos tuo punainen verta kaikkien naamalla? Minulle tuli mieleen joku mansikkakeitto yms.

Hyvän veren tekeminen oli jossain WD:ssä,voin etsiä sen ja lähettää sinulle, siis ohjeen. Olisi kiva jos saisit figuistasi vähän hienommat. :)
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Toi vihreä noissa rummuissa näyttää hirveältä. Maaleja voisi ohentaa, näyttävät paksuilta ja paakkujakin erottaa kuvista. Myös ne cidadel washit ja drybrushaus tekisi ihmeitä. Itse suosittelen ihon maalauksen basecoaticsi sitä foundation gretckin greeniä johon drybrushaat gobbo greenillä. Tulee aikas hienoa jälkeä. Väriskaalaa voisi kanssa laajentaa. Noh, harjoittelu tekee Gorkiporkin eli maalailemaan vaan!
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
aatami

Hmmh, pidän vaan tuosta teemasta. Käytän siinä lempivärejäni ym. Ja pidän siitä muutenkin. Eli en värivalintojeni takia rupea poistamaan värejä.
Kuvassa aina jutut näyttävät erilaiselta, joten nuo värit eivät siis todellakaan ole oikeasti normaalia paksumpia. En tiedä, onko ne vain otettu väärällä tavalla, mutta ero on oikeasti hyvin suuri kuviin verrattuna.
'10-'11-'12 WDL
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Ne näyttävät oikeasti tuolta, paljaalla silmällä katsottuna hienommalta.
Veikkaisin että se oikeasti menee näin päin.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
aatami

Kuten varmaan kuitenkin tiedät, asiat esimerkiksi kuulostavat erilaisilta kun ne on äänitetty, kuin oikeasti. Näin myös kuvien suhteen.
'10-'11-'12 WDL
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Heh kaksi sivua väittelyä onko ne maalit paksut vai ei.

Olisiko jotain WIP kuvaa lähettää missä näkyisi nuo hienot stuffista väsätyt epätasaisuudet tasaisilla pinnoilla?
Ongelman kieltäminen ei ihan oikeasti auta asiaa. Jos kuvat oikeasti vääristävät niin saakelisti niin miksi edes laittaa niitä tänne? Pippelin pituuttaa voi Space Marienin kanssa mitata kotioloissakin. Ketään ei kiinnosta kumpi teistä on parempi maalari ja on vähän surullista että edes teitä itseänne kiinnostaa näin paljon.

Ota parempia kuvia tai stop the selittely.
Hairgod

Viesti Kirjoittaja Hairgod »

Täytyy kyllä sanoa että rohkeutta sinulla ja sinun kaverilla kyllä on... moni ei varmaan uskalla esitellä figujaan jotka näyttää tuolta (anna anteeksi jos loukkasin).
En ole itsekään viellä "uskoltanut" esitellä omiani... ehkä sitten kunnes baset on valmiit...

No, minulla ei ole mitään lisättävää neuvoihin...
aatami

Sori Da Bandito, mutta en ole ikinä käyttänyt green stuffilla. Ehkä maalini ovat jotenkin viallisia?
'10-'11-'12 WDL
Tuhis

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

aatami kirjoitti:Sori Da Bandito, mutta en ole ikinä käyttänyt green stuffilla. Ehkä maalini ovat jotenkin viallisia?
Näyttää siltä, että et ohenna maaleja ollenkaan, tai sitten ohennat niitä aivan liian vähän. Ja ei, maalisi eivät ole viallisia ainakaan kuvista pääteltynä. Pikkasen vettä sekaan ja hyvä tulee.
aatami kirjoitti:Black orc boss (Jotenkin WIP vielä):
Tässä
Katoppas esimerkiksi tuon ukon naamaa ja oikeaa kättä. Yksityiskohtia ei näy ja maali on kokkareista. Kaikista valoon liittyvistä ongelmista voi ihan ymmärrettävästi syyttää valokuvia ja kameraa, mutta maalien paksuudesta en ole vielä kenenkään kuullut syyttävän, ennen kuin nyt. Mikä siinä kamerassa tuo siihen ukon pinnalle epätasaisuuksia ja klönttejä? Joku japsien uusi dirty-mode? Veikkaan, että kamera on ihan kunnossa, mutta maalin annostelu ei.
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
Dunx

Viesti Kirjoittaja Dunx »

On turha kilpailla tässä vaiheessa kumman figut ovat parempia. Harjoittelette molemmat vielä puolisen vuotta niin katsotaan sitten asiaa uudestaan. Noh maalauksesta, en ala enää mainitsemaan paksuista maaleista. Jos tuo on verta noissa black orcien kypärissä niin laita sitä vähemmän. Näyttää melko typerältä noin. Tuo vihreä armori black orc bossin jaloissa on aika kauheaa. Eli samat ohjeet kuin aikaisemmin. Koeta ohentaa maaleja (turha selittää kuvien huonolaatuisuutta), koita pitää maalit paikoillaan ja käytä niitä washeja. Puhutaan sitten korostuksista, kun saat maalit paikoilleen ja alle sentin paksuisiksi. Kuinkas kauan olet muuten maalailut?
-Sir we are completely surrounded
-Excellent that means we can attack in every direction!!
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

HuiH Minä luulin että maalaan huonosti! Mutta hei inkit ja washit tekee näistä parempia. p.s. mikä ton warbossin pelle nenä oikein on?
aatami

Suunnilleen vähän yli vuoden olen maalannut, n. saman verran kuin Space marien.
Tuo Black orc big boss on siis WIP.

Muuten, voisiko joku kertoa miten ja millä niitä maaleja ohennetaan? Niinkö, että pistän maalia johonkin pikkupurkkiin jonkin verran, ja sitten pistän siihen vettä ja sekoitan?
'10-'11-'12 WDL
T3ro

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Siis jos sulla on esim. kaakeli (kuten minulla) jossa sekoitat maaleja, niin pistät siihen 8/10 osaa maalia ja loput vettä. Myös joku muovirasian kansi käy hyvin.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Luulin kirjoittaneeni tänne...
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Pe 13.02.2009 19:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”