1750pts 40K turnaus 21.2
Valvoja: Peliporukkavalvojat
1750pts 40K turnaus 21.2
Seinäjoella 21.2 Järjestetään Pelikeitaassa 1750pts 40k turnaus.
Osallistuminen maksaa sen 3 € kreduja jaossa 3 parhaalle n.10 pelaajaa mahtuu mukaan
Aikataulu:
12:00-14:00. Kierros 1: Take and Hold
14:00-16:00. Kierros 2: Annhilation
16:00-16:30. Ruokatauko
16:30-19:00. Kierros 3: Cleanse
Jokaisessa scenaariossa on random game length ja wipeout voimassa.
Jokainen scenaario pelataan victory pointseilla! Jokaisessa scenaariossa pisteitä saa joukkojen taposta ja mahdollisesta tehtävästä
Turnauspisteiden määritämiseen käytetään 4.edikan taulukkoa.
Kierros 1: Take and hold
Deployment: Spearhead
Kentän keskipisteessä on markeri josta saa pelin lopussa 500vp:tä
Kierros 2: Annhilation
Deployment: Pitched Battle
Vp:tä tulee ainoastaan vastustajan yksiköiden tappamisesta. Jos yksikkö on pudonnut 50% alkuperäisestä tulee yksiköstä silloin puolet sen hinnasta.
Kierros 3: Cleanse
Jokaisesta neljänneksestä tulee 250vp:tä mutta neljännes joka on vastustajan deployment zone tuotaa 500vp:tä
Ilmotelkaa ketjuun ootteko tulossa.
Kyselkää jos on kysyttävää.
1.Masa
2.Laintime
3.Seraphi
4.Santso
5.HELLENDOORN
6.Plagueis
Osallistuminen maksaa sen 3 € kreduja jaossa 3 parhaalle n.10 pelaajaa mahtuu mukaan
Aikataulu:
12:00-14:00. Kierros 1: Take and Hold
14:00-16:00. Kierros 2: Annhilation
16:00-16:30. Ruokatauko
16:30-19:00. Kierros 3: Cleanse
Jokaisessa scenaariossa on random game length ja wipeout voimassa.
Jokainen scenaario pelataan victory pointseilla! Jokaisessa scenaariossa pisteitä saa joukkojen taposta ja mahdollisesta tehtävästä
Turnauspisteiden määritämiseen käytetään 4.edikan taulukkoa.
Kierros 1: Take and hold
Kentän keskipisteessä on markeri josta saa pelin lopussa 500vp:tä
Kierros 2: Annhilation
Deployment: Pitched Battle
Vp:tä tulee ainoastaan vastustajan yksiköiden tappamisesta. Jos yksikkö on pudonnut 50% alkuperäisestä tulee yksiköstä silloin puolet sen hinnasta.
Kierros 3: Cleanse
Jokaisesta neljänneksestä tulee 250vp:tä mutta neljännes joka on vastustajan deployment zone tuotaa 500vp:tä
Ilmotelkaa ketjuun ootteko tulossa.
Kyselkää jos on kysyttävää.
1.Masa
2.Laintime
3.Seraphi
4.Santso
5.HELLENDOORN
6.Plagueis
Viimeksi muokannut masa, Ma 16.02.2009 17:40. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
Re: 1750pts 40K turnaus 21.2
Ai niin joo... Unohdin täysin että silloin on Rhönrad näytös kihlatulla... Eli en sittekkään pääse tulemaan :(
Viimeksi muokannut Somebody, Ke 11.02.2009 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
-
HELLENDOORN
mä lähen mukaan, jos joku suostuu lainaamaan mulle nightbringerin... tai kattoo jos saan jostakin varast.... eikun lainattua rahat siihen
I'm in! Ilmoitan ajoissa jos jostain kumman syystä en pääse tulemaan.
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
- Dark Elf69
Mulla olis deceiver mutta en oo varma tuunko kattoony. Ite pelaan marineilla ja necronit on mun eka 40k armeija...HELLENDOORN kirjoitti:mä lähen mukaan, jos joku suostuu lainaamaan mulle nightbringerin... tai kattoo jos saan jostakin varast.... eikun lainattua rahat siihen
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
-
HELLENDOORN
kiitti mutta nukkumattia tarttis...Dark Elf69 kirjoitti:Mulla olis deceiver mutta en oo varma tuunko kattoony. Ite pelaan marineilla ja necronit on mun eka 40k armeija...HELLENDOORN kirjoitti:mä lähen mukaan, jos joku suostuu lainaamaan mulle nightbringerin... tai kattoo jos saan jostakin varast.... eikun lainattua rahat siihen
No joo mut siis et välttämättä saa sitä lainalle jos kaataja käytää omaansa, niin eiköhän tuo deceiver menis proxusta.
Viimeksi muokannut Late-, Ke 11.02.2009 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Dark Elf69
Kyllä se ainakin da green tidessa meni ;D
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
En pääse tulemaan silloin kun on kihlatun rhönrad näytös... Mutta kyllä mä uskoisin että pääsisin tuomaan sen bringerin lainaksi.. Tosin se ei ole kovin ehjässä kunnossa :P (molemmat kädet puuttuu) :PLaintime kirjoitti:No joo mut siis et välttämättä saa sitä lainalle jos kaataja käytää omaansa, niin eiköhän tuo deceiver menis proxusta.
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
tuun jos saan 2 rhinoa ja 2 vindicatoria lainalle...kaaosta tulisin koettamaan...siis jos saan koneistoa lainalle....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Itse en näillä näkymin pääse paikalle, kun on säbä pelit samana viikonloppuna.
Multa löytyis kaksi keskeneräistä chaos vindicaattoria ja noita 2:n predatorin runkoa voisi käyttää rhinoina. pystyisin varmaan tänä viikonloppuna tuomaan ne jonnekin seinäjoelle päin talteen.santso kirjoitti:tuun jos saan 2 rhinoa ja 2 vindicatoria lainalle...kaaosta tulisin koettamaan...siis jos saan koneistoa lainalle....
jee!!! no kunhan saan ne turnaukseen mukaan....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Dark Elf69
en tiedä tulenko kun pitää saada Armeija valmiiksi ennen GT:tä...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Voin tuoda Nightbringerin jossain vaiheessa viikkoa jos tarvitset? Käsiä siltä ei nytten valitettavasti löydy :PHELLENDOORN kirjoitti:mä lähen mukaan, jos joku suostuu lainaamaan mulle nightbringerin... tai kattoo jos saan jostakin varast.... eikun lainattua rahat siihen
-
HELLENDOORN
kerrot vaan kosa pääset... mulla on ens viikko aikalailla auki...Somebody kirjoitti:Voin tuoda Nightbringerin jossain vaiheessa viikkoa jos tarvitset? Käsiä siltä ei nytten valitettavasti löydy :PHELLENDOORN kirjoitti:mä lähen mukaan, jos joku suostuu lainaamaan mulle nightbringerin... tai kattoo jos saan jostakin varast.... eikun lainattua rahat siihen
mulla kanssa GT:seen valmistautuminen ostin reilun satsin siveltimiä ja maaleja että marsut kuntoon.Dark Elf69 kirjoitti:en tiedä tulenko kun pitää saada Armeija valmiiksi ennen GT:tä...
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
Meinaatteko te ny ihan oikeasti mennä sinne GT:seen? Ois sitä seuraavana viikonloppuna paljon paremmin järjestetty turnaus espoossa.
Itse ainakin tosiaan jätän tuon GT:n väliin pelkästään uskomattoman huonojen 40k sääntöjen takia. Ja hiukan törkeän hinnan takia. Suosittelen muitakin 40k:ta harkitsevia harkitsemaan vielä toistamiseen ja vielä kolmannenkin kerran ennenkuin tilaa liput.
en oo viel tilannu lippuja, enkä tutustunu hommaa vielä kunnolla. harkitsen kovasti tässä muutenki, sehä on se Espoon juttu pääsiäisenä? se on aika hankala ajankohta...Mr_Fogg kirjoitti:Itse ainakin tosiaan jätän tuon GT:n väliin pelkästään uskomattoman huonojen 40k sääntöjen takia. Ja hiukan törkeän hinnan takia. Suosittelen muitakin 40k:ta harkitsevia harkitsemaan vielä toistamiseen ja vielä kolmannenkin kerran ennenkuin tilaa liput.
EDIT: on aika törkee toi pisteytys juttu, sitä joko häviää voittaa tai tasapeli ja häviäjää rangaistaan liianki tylysti pisteellisesti (voittaja saa 30pojoa ja häviäjä 1 pojo?!?! WTF?)
Eikä toi t-paitakaan oikein houkuta... :/ hankalaa hankalaaa...
Varmistetaampa oikein tähän viestiin, että en ole pääsemässä tällä kertaa. Sortsi : <
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable