Warboss aatami's pictures

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
aatami

Re: Warboss aatami's pictures

Viesti Kirjoittaja aatami »

Kommenttia josta minä pidän, eli pelkkää asiaa :).

Washeja tulen hankkimaan heti kun kykenen, onko mitään tiettyjä sävyjä mitä pitäisi hankkia?

Valujäljet olen siis yleensä poistanut, jätin vaan tuohon boariin vahingossa, eikä se nyt niin mahtiruma kuitenkaan ole. Poistan kun kerkiän.
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Phailman

Viesti Kirjoittaja Phailman »

Devaln mud taitaa olla se yleispätevin, mutta suosittelen ostamaan sen koko setin, ei se kovin kallis ole, eipähän sitten hatuta jos puuttuukin joku kiva washi. Niitä voi sitten kivasti kokeilla mikä sopii mihinkin oman mieltymyksen mukaan.

Figuista en sano mitään. Harjoittelulla paranee.
"Life is like a baseball game: It helps if you' re wearing pants."
Farsight

Viesti Kirjoittaja Farsight »

aatami kirjoitti:Kommenttia josta minä pidän, eli pelkkää asiaa :).

Washeja tulen hankkimaan heti kun kykenen, onko mitään tiettyjä sävyjä mitä pitäisi hankkia?

Valujäljet olen siis yleensä poistanut, jätin vaan tuohon boariin vahingossa, eikä se nyt niin mahtiruma kuitenkaan ole. Poistan kun kerkiän.
Ei nyt millään pahalla, mutta näyttäisi siltä että yhdenkään figun valujälkiä ei ole poistettu. Ei ole mitenkään noloa kysyä niitten poistosta, sillä se on hyvin simppeliä. Mikäli tiesit, antaa olla. Ajattelin kuitenkin sanoa. Offtopic in and out.
"I see… absolutely nothing."
aatami

Niinkö, olenpas minä sitten huono näkemään valujälkiä :(.
'10-'11-'12 WDL
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Mattoveitsellä rapsutat nuo valujäljet pois ja viilalla loppu jos jotain jää. Metallifiguissa valujälkien poistoon on kuitenkin viila aika ykkösjuttu.
Visku

Viesti Kirjoittaja Visku »

QQ3 kirjoitti:Mattoveitsellä rapsutat nuo valujäljet pois ja viilalla loppu jos jotain jää. Metallifiguissa valujälkien poistoon on kuitenkin viila aika ykkösjuttu.
Itse suosittelisin askarteluveistä. Itsekin käytin alkuaikoina mattoveistä, enkä vaihtoani kunnolliseen askarteluveitseen ole katunut. Mattoveistä saattaa olla hieman hankala käyttää, mutta kaipa silläkin jotain valuja saa poisteltua.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Visku kirjoitti:
QQ3 kirjoitti:Mattoveitsellä rapsutat nuo valujäljet pois ja viilalla loppu jos jotain jää. Metallifiguissa valujälkien poistoon on kuitenkin viila aika ykkösjuttu.
Itse suosittelisin askarteluveistä. Itsekin käytin alkuaikoina mattoveistä, enkä vaihtoani kunnolliseen askarteluveitseen ole katunut. Mattoveistä saattaa olla hieman hankala käyttää, mutta kaipa silläkin jotain valuja saa poisteltua.
Saahan ne vaikka pureskelemalla pois. Jokainen tallaa tyylillään. Itse käytän kirurgin veistä. Jämäkkä ja kestävä terä joka ei katkea, mutta yhtä terävä kuin matto veitsi.
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Tarkoitatteko valuma jäljillä sellaisia kohtia, joisssa on paksu pisara maalia valunut ylempää ja sen jälkeen kuivunut?
Chili

Viesti Kirjoittaja Chili »

Noin, sainpas tehtyä accountin tänne, ensimmäiseksi aion sanoa että tärkeintä on että itse pidät niistä, Ja toiseksi ei nuo niin pahalta näytä...(itsekkin menee 1päivä/fig :D)
Ja jos noilla voi pelata, ei pikku chilin templaritkaan sitte huonoja tule olemaan =)
Google kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskus
kuningas66

Mitä' ihmetä? Poistettiinko täältä juuri kymmenkunta viestejä vai olenko sekoamassa :S
Farsight

Viesti Kirjoittaja Farsight »

kuningas66 kirjoitti:Tarkoitatteko valuma jäljillä sellaisia kohtia, joisssa on paksu pisara maalia valunut ylempää ja sen jälkeen kuivunut?
Tuossa on sinulle hyvä käsitys siitä. Näitä löytyy joka figusta, ja ne tahtovat pilata maalattujen figujen näyttävyyttä.

http://gallery.kitmaker.net/data/15378/ ... d_Line.jpg
"I see… absolutely nothing."
kuningas66

Aivan! Tarkoitatte niitä todella ärsyttäviä viivoja jotka näyttävät todella rumilta valmiissa figussa? Itse yleensä veistän ne pois yleensä saksen terällä hinkaten(lähtee hyvin) metalli figuissa en ole huomannut muuta kuin näitä ärsyttäviä (lankoja), jotka tuovat työhön piikkisyyttä, myös ärsyttäviä :(
aatami

Ei se valujälki tuon possun otsasuojuksessa minusta sitä rumista, tekee vain hitusen aidomman näköisen. Tai jotain sinne päin.
'10-'11-'12 WDL
kuningas66

No kenties jos et higlightaa tai tee muutakaan muuta kuin yhdellä värillä sen niin ei se silloin varmasti niin paljon haittaa, mutta voisit kokeilla saksen terällä raapustaa sen pois ja maalata uudestaan siihen kohtaan, mielestäni se on todella hauskaa ottaa noita saksilla pois, kun ne lähtevät irti kuin langat ikään :D
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

aatami kirjoitti:Ei se valujälki tuon possun otsasuojuksessa minusta sitä rumista, tekee vain hitusen aidomman näköisen. Tai jotain sinne päin.
Nyt on ihan pakko kysyä millä tavalla valusauma tekee possusta "aidomman näköisen"?
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Chili

Viesti Kirjoittaja Chili »

Pyöveli kirjoitti:
aatami kirjoitti:Ei se valujälki tuon possun otsasuojuksessa minusta sitä rumista, tekee vain hitusen aidomman näköisen. Tai jotain sinne päin.
Nyt on ihan pakko kysyä millä tavalla valusauma tekee possusta "aidomman näköisen"?
Taistelu kentällä sirpaleita ja arpia satelee. töräytys hopeaa/verta=hyvä
Google kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskus
kuningas66

aivan! Eli siis se on haarniskassa oleva naarmu. Se on hyvä idea! :)
majis

Viesti Kirjoittaja majis »

Yksi vinkki: Jättäkää veri pois. jos verta ei osaa maalata se kannattaa jättää pois. Itse pääsin siitä eroon liian myöhään. jotkut vain jostain syystä luulevat että jos tyyppin pinta alasta 1/2 on verta niin se näyttää hienolta. Tämähän nopeuttaa maalaamista kivasti ja verellä voi peittää kaikki huonosti maalatut paikat. mutta lopputulos ei ole niin kovinkaan hieno. Turha selitellä mtään että örkit on aina veren peitossa. ei väliä. Black ork big bossin pää näyttää punaiselta muovailu vahalta x_x

Toinen vinkki: Yrittäkää miettiä niitä värivalintoja. noiden örkkejen klaanin nimi on varmaan joku Flowers tai cuties. Vihreä ei kyl sovi jalkoihin ja puhtaalla punasella ei kannata maalata koko päätä. Kannattaa säilyttää värien harmonia. Paljon tummia värejä ja piristykseksi vähän kirkkaita värejä. Mielummin tumma kuin kirkas tyyppi.

Joo ja käyttä herran jestas vettä
Viimeksi muokannut majis, Ma 16.02.2009 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stifler

Viesti Kirjoittaja Stifler »

majis kirjoitti:Yksi vinkki: Jättäkää veri pois. jos verta ei osaa maalata se kannattaa jättää pois. Itse pääsin siitä eroon liian myöhään. jotkut vain jostain syystä luulevat että jos tyyppin pinta alasta 1/2 on verta niin se näyttää hienolta. Tämähän nopeuttaa maalaamista kivasti ja verellä voi peittää kaikki huonosti maalatut paikat. mutta lopputulos ei ole niin kovinkaan hieno. Turha selitellä mtään että örkit on aina veren peitossa. ei väliä.
Hyvin sanottu.Veri on näyttävää kun sen osaa tehdä hienosti,ja silloinkin se sopii sattumanvaraisille heroille ja Ogreille ( really?).
Kirjoittaja Drakojan » To 03.09.2009 17:48

Se on trolli, ei siitä kannata välittää.
kuningas66

I agree eli samaa mieltä kanssanne! :)
Lukittu

Palaa sivulle “Galleria”