jullevi kirjoitti:Maalauksessa ei ole valittamista ja beissitkin on ok. Pelin kannalta ongelmallista saattaa olla figujen tunnistaminen. Ainakaan minulle ei kuvan puolesta selviä mitä eroa on linjamiehellä ja blitserillä, ja witch elffisikin katoaa joukkoon. Vähän myös häiritsee se, että kaikilla on saman verran panssaria, kun säännöissä sitä ei ole.
En kuitenkaan vastusta konvertoituja tiimejä. Tässä tapauksessa figut olisi kuitenkin mielestäni sopineet paremmin kuvaamaan amatsonijoukkuetta, tosin silloinkin olisi pitänyt keksiä jotain ratkaisuja pelaajapositioiden erottamiselle.
Kieltämättä tyttöjen samankaltaisuus on ongelma ja tämä on tullut pelatessakin esiin. Panssaroinnin määrässä on pieniä eroja, jotka tosin eivät tule helposti esille. Blitzerillä on enemmän suojusta kuin linjatytöllä ja olkasyndit ovat metallinvärisiä.
Assasiini erottuu sinisen asunsa ja veitsen takia helpoiten. Muiden kanssa on enemmän selittämistä. Pelin alussa olen joutunut selittämään kuka on kukin, mutta tämä on varmaan tavallista muidenkin joukkueiden kanssa.
Sopivuus amatsoneiksi tuntuu varmaan osuvalta, koska ne ovat ainoa valmiiksi säännöissä määritely naispuolinen joukkue. Itse tosin en voinut olla hyödyntämättä delffi joukkueeksi citadelin erinomaisia noitahaltioita. Mielestäni niiden liikkuvat asennot sopivat hyvin ketterän ja suht nopeaan joukkueseen. Sitä paitsi pökkelö BB perusasento näyttää naisfiguilla tylsältä.
Morffaushan näiden osalta oli vain miekkojen napsiminen pois ja pieni viilaus.