Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
*kattelee ympäriinsä* Juuh, kyl siel tilaa pitäis olla... ja parempi näin päin mitä syksyllä jolloin siellä pyöri silloin sun tällöin kaks pelaajaa ottamassa fabamatsia toisiaan vastaan.
Mutta, kukaan kiinnostunu matsista?
Mutta, kukaan kiinnostunu matsista?
Pyörin täällä lueskelemassa aina silloin sun tällöin. Ja saatan innostua kirjoittelemaan puolenvuoden välein, jolloin kannattaa varautua parin tunnin näpyttelymaratoniin yhden viestin kanssa...
- Currynator
Itse katson sitten paikan päällä ketä vastaan taistelen ellei joku halua taistella juuri minua vastaan ;)
Itte voisin tulla sua vastaan niin sais etukäteen sovittua pistemääränkin... ettei tartte koko armeijaa raijata mukana ja miettiä listaa paikanpäällä ^^.Currynator kirjoitti:ellei joku halua taistella juuri minua vastaan
Mutta mitän, olisko joku 1500 tai 2000p sopiva 40k:n puolelle?
Pyörin täällä lueskelemassa aina silloin sun tällöin. Ja saatan innostua kirjoittelemaan puolenvuoden välein, jolloin kannattaa varautua parin tunnin näpyttelymaratoniin yhden viestin kanssa...
- Currynator
Pelataan vaikka 2000pts mättö. En ole pitkään aikaa matsannut isoilla pistemäärillä :D
Kyllähän se käy. Tuollaisilla pistemäärillä pääseekin melkein jo ohi pisteen jossa armeijassa on kaikki mitä itse siihen haluaa.
ymmärrätte kun näette.666Eldsu kirjoitti:ok.
ja eihän siinä mitään pahaa ole, mutta pöydät täyttyy ja voi niitä poloisia jotka joutuvat pelaamaan Roopen kanssa.(1 vuoro = n.50min.)
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Olisin itse hiipimässä Eldareilla pelaileemaan 40k:ta. jotain 1-2k peliä kuitenkin, niin kerkeisi välillä vilkuilemaan toistenkin pelejä ohella :P
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
Joo, enköhän mä voi ottaa matsia sun kanssa, Kreize. 1000 pistettä, käykö?
- Currynator
Tulossa perjantaina pelaamaan. Nyt pääsen pelaamaan vasta klo 17 jälkee ja varmaan taas armeija varusteissa :D Mutta pelaamaan tuun ja nyt on örkkien vuoro. Kampanjaa tarkoitus tällä kertaa kunhan saan ton skenun tehtyä.
itte en pääs kun olen menos tampereelle viikoks
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
käyhän se, saas nähä kuinka pahasti tulee nekkuun kun olis eka uuden ediikan peli >_> tosin noppaahan sitä vain heittämään ollaan tulossa ei voittamaan :P. Mitään skenua mielessä vai kampanja mähinä matsi?
Jiiihaaa!!!
-
Shadowdwarf
En mä tiedä, emmä mä välttämättä sitä kampanjaa jaksa tällä viikolla pelata.
Kaipa minäkin sinne paikalle saavun. Mukaan lähtee taas semmoiset 1000pts örkkejä
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Currynator
Voin ottaa matsin sua vastaan Hammarist. Örkit vastaan örkit, koskaan en ole sellasta peliä pelannut mutta intoa olis kokeilla :D
- C´tan lord
En oo tulos huomenna.
Käyhän toki, mukava nähdä vaihteeksi muidenkin näkemystä vihernahoista :D
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Currynator
Ilmoitan jo hyvissä ajoin että oon perjantaina tulossa pelaamaan. Lisäksi jos jotain kiinnostaa pääsen ensi maanantainakin pelaamaan eli jos on kiinnostusta niin siitä vaan haastamaan.
Voisin itse tulla kans maanantaina pelailee kun figutkin on valmiina siel, lomaa kun on niin voi periaatteessa heittää milloin vain noppaa omasta puolesta. Jos ei muuta niin tuun sitten kattelee muuten vain jos joku muu välttämättä haluaa ottaa matsin currya vastaan :P
Jiiihaaa!!!
- Currynator
Juu voidaan ottaa matsia Kreize. Onko toivetta matsin koosta? Noh 2000 on mun maksimi jos ei Tauta lasketa mutta kuitenkin.
1500? Siltä varalta että sinne eksyy joitakin muitakin ni sitten kerkee ottaa toisenkin matsin taikka jotain vastaavaa
Jiiihaaa!!!