PaHu, pahvit ja pakkaukset

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Nummi

PaHu, pahvit ja pakkaukset

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.

PS: sen foamboardin nimi suomeksi on lähteitten mukaan kapalevy.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: PaHu, pahvit ja pakkaukset

Viesti Kirjoittaja Xenon »

No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Lizard96 kirjoitti:Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.

Pa-Hu myy kyllä yksityisille, mutta heillä on mielestäni aika kohtuuton pientoimituslisä joka lisätään levyjen hintaan jollei osta todella isoa kasaa. Itse tilasin laatikollisen kapalevyä (20 arkkia) täältä. On jopa edullisempi kuin Pa-Hu ja taitavat myydä myös erillisiä arkkeja jos heillä sattuu avattu pakkaus olemaan - muutoin joudut ostamaan laatikon - mikä ei kyllä peliporukassa ostettuna ole paljoakaan.
Xenon kirjoitti:No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.

Missähän rautakaupassa myydään kapalevyä muutamalla eurolla levy? Ettei olisi sulla levyt nyt sekaisin?
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
CommanderAngelos

Viesti Kirjoittaja CommanderAngelos »

Pyöveli kirjoitti:
Lizard96 kirjoitti:Tuolta löysin tämän. Sieltä saa sitä pitkään haikailemaani Foamboardia ja suomesta! Kysymys olikin että onko kenelläkään kokemusta yhtiöstä ja onko mahdollista tällaisen pienen pojan ostaa sieltä vai pitääkö olla yhtiö tai yritys? Kun tuollainen Foamboard on mielestäni paras apu kukkuoitten sunmuitten tekemiseen. Jos tämä taivas on tosi olen taivaassa.

Pa-Hu myy kyllä yksityisille, mutta heillä on mielestäni aika kohtuuton pientoimituslisä joka lisätään levyjen hintaan jollei osta todella isoa kasaa. Itse tilasin laatikollisen kapalevyä (20 arkkia) täältä. On jopa edullisempi kuin Pa-Hu ja taitavat myydä myös erillisiä arkkeja jos heillä sattuu avattu pakkaus olemaan - muutoin joudut ostamaan laatikon - mikä ei kyllä peliporukassa ostettuna ole paljoakaan.
Xenon kirjoitti:No ei ollu ylläri, kävele lähimpään k-rautaan ja huomaat että sieltäkin löytyy noita materiaaleja. Niitä saa ihan pari euroo levyltä. Ei tarvii mistään rueta tilailemaan.

Missähän rautakaupassa myydään kapalevyä muutamalla eurolla levy? Ettei olisi sulla levyt nyt sekaisin?

Missä rautakaupassa on koko kapalevyä?
May the Emperor lead us to victory!!!!

Tsekkaa 40k Blogini

Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

taidekaupoista noita löytyy, kehystämöistä yms. käytetään tietääkseni painamiseen tai jotain :D
CommanderAngelos

Viesti Kirjoittaja CommanderAngelos »

Asia selvä
May the Emperor lead us to victory!!!!

Tsekkaa 40k Blogini

Satakuntalaiset softaajat http://www.satasoft.info
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Taidekaupoista ja taidekaupoista. Sieltä saa minun nähdäkseni (tai tietääkseni) vain viiden sentin paksuisia foam kaistaleita. voin tietysti väärässäkin olla (aika harvoin sitä toista)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”