Lotr kuolemassa?
Lotr kuolemassa?
Olen juuri huomannut että kaupoissa ei ole melkein yhtään lotr tuotteita jäljellä! :O
Johtuuko tämä siitä että kukaan ei osta niitä? Imo lotr on parempi kuin Faba tai 40k. ;) Ainakin säänöt ovat "oikeempia".
Ja nytten tuosta lotr War of the Ring, niin onko se vain fabaa lotr figujen kanssa? Vai onko se vain joku money sucker?
Eihän GW saa lopettaa lotria!
Johtuuko tämä siitä että kukaan ei osta niitä? Imo lotr on parempi kuin Faba tai 40k. ;) Ainakin säänöt ovat "oikeempia".
Ja nytten tuosta lotr War of the Ring, niin onko se vain fabaa lotr figujen kanssa? Vai onko se vain joku money sucker?
Eihän GW saa lopettaa lotria!
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. 
Re: Lotr kuolemassa?
Lotri on kuollut peli.
Holy shit are you following me? That was quick!
Oliko tuo "lotri on kuollut peli" sarkasmia?
Oliko tuo "lotri on kuollut peli" sarkasmia?
Ei ollut. Kuollut kuin norjalainen sininen papukaija, mutta gw jaksaa hakata sitä kuin hevosta konsanaan. WOTR on tekohengitystä, uudet säännöt kivoissa kansissa, taka-ajatuksena " pitää olla satakaksikymmentäseitsemän figua että voi pelata->£££". Pelaako joku oikeasti LOTRia enää? Ilmeisesti noi jotkut vielä jaksaa kerran vuodessa vähän heittää noppaa, GT:n osallistujalistasta päätellen.
täh? Minä eplaan lotria viikottain.. :/
Yksin ?nobody kirjoitti:täh? Minä eplaan lotria viikottain.. :/
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
- Gondorin Marko
Lotri on eliittiliigan peli. Lapset leikkii noilla warhammereilla sun muilla. Eihän tällä turnauspelaajia samassa määrin ole kuin noilla kankeammilla systeemeillä mutta kuolemasta puhuminen on hiukka ennenaikaista.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Kyllä LotRia vielä pelataan. Suomessa se taitaa olla tosiaan "eliittiliigan peli", kuten Gondorin Marko niin elegantisti ilmaisi. Ulkomailla sillä menee käsittääkseni paljon paremmin.
Jostakin syystä LotR mielletään täällä "pikkulasten peliksi", ja tosimiehet pelaavat 40k:ta. Ja vielä tosimiehemmät FaBaa. En tiedä mistä tällainen illuusio on ipanoiden päähän iskostunut, mutta niin se vain tuntuu olevan. Ja todellisuus on tuosta aika kaukana.
War of the Ringistä vielä. Se ei todellakaan ole Fabaa Lotrin figuilla. Säännöt ovat lähempänä Warmasteria kuin muita GW:n pelejä. Kyseessä on oikeasti toimivat, nopeatempoiset ja loogiset pelisäännöt.
Tokihan GW:n tarkoituksena on vain saada enemmän LotR-figuja kaupaksi, mutta jos niiden kylkiäisenä tulee oikeasti toimivat massataistelusäännöt, niin en minä ainakaan valita. Monelta LotR-pelaajalta kun WotR-kelpoinen armeija jo löytyy kaapista.
Hyvin WotRia kuvaava kommentti oli minusta tämä, jonka luin Warseeristä:
The things that struck me in the demo game I played were:
1) How great it was not to be bothering with all the gimmicky rules that the other games systems have, and
2) how despite the rules being very simple, you really have to think about what you're doing with your troops if you don't want to get badly caught out.
Jostakin syystä LotR mielletään täällä "pikkulasten peliksi", ja tosimiehet pelaavat 40k:ta. Ja vielä tosimiehemmät FaBaa. En tiedä mistä tällainen illuusio on ipanoiden päähän iskostunut, mutta niin se vain tuntuu olevan. Ja todellisuus on tuosta aika kaukana.
War of the Ringistä vielä. Se ei todellakaan ole Fabaa Lotrin figuilla. Säännöt ovat lähempänä Warmasteria kuin muita GW:n pelejä. Kyseessä on oikeasti toimivat, nopeatempoiset ja loogiset pelisäännöt.
Tokihan GW:n tarkoituksena on vain saada enemmän LotR-figuja kaupaksi, mutta jos niiden kylkiäisenä tulee oikeasti toimivat massataistelusäännöt, niin en minä ainakaan valita. Monelta LotR-pelaajalta kun WotR-kelpoinen armeija jo löytyy kaapista.
Hyvin WotRia kuvaava kommentti oli minusta tämä, jonka luin Warseeristä:
1) How great it was not to be bothering with all the gimmicky rules that the other games systems have, and
2) how despite the rules being very simple, you really have to think about what you're doing with your troops if you don't want to get badly caught out.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
Toi sopisi peruslotriinkin yllättävän täsmällisen tarkasti.Rakath kirjoitti: Hyvin WotRia kuvaava kommentti oli minusta tämä, jonka luin Warseeristä:
Ei lotr viellä kuollut ole, pelaan sitä yhtä paljon kuin 40k:ta ja enemmän kuin FaBaa. Wotr ei ole tekohengitystä vaan uusi toimiva pelisysteemi. Olettekos lukenut sen sääntistä? Minä olen, ja voin todeta ettei se todellakaan ole fabaa lotr-figuilla vaan ihan oma pelinsä.
Kaun eläköön Lotr!
Kaun eläköön Lotr!
- Gondorin Marko
Mulla on aikeena ostaa WotR -kirja kun se suinkin ilmestyy ja alkaa pelaamaan sitäkin versiota pelistä. Noita movement trayta ostin jo muutamaan pussin. Laitan figuni niihin huilaamaan pelien välillä GT:ssä.
Ei! Vaan kouvolan peli illoissa :/Tyranni kirjoitti:Yksin ?nobody kirjoitti:täh? Minä eplaan lotria viikottain.. :/
Otsikkoon viitaten, se vain suomalaisten nuorten silmissä näyttää siltä, kun lotrin ukkoja ei enää ole fantsussa. Niinkuin olen ennenkin sanonut, niin ei se teksti sääntökirjasta mihinkään katoa ja ostetut ukot ovat ikuisia.
Luumumehu on soturien juomaa
- Gondorin Marko
Täällä etelässä on asiat onneksi paremmalla mallilla. Fantsussa hyllyt notkuvat figuista ja huhujen mukaan niitä löytyy myös tuolta GW:n omasta putiikista.Huru-ukko kirjoitti:kun lotrin ukkoja ei enää ole fantsussa.
Löytyi ainakin vielä viimeviikolla. Jos oikeasti pelkäätte, että Lotri lopetetaan, niin eikö kannattaisi ostella figuja jo varastoon?
Ainakin Helsingin fantasiapeleissä ovat hyllyt täynnä...
Varmaan ei ole kyse niistä hyllyistä, vaan pelaajista? Saahan sitä kamaa olla tarjolla, mutta käyttääkö sitä kukaan, onkin jo toinen juttu.
Ja ei tartte tulla selittämään kuinka kauppias ei pidä kamaa hyllyllä jos sitä ei osteta... Aina ne lotrit on siellä fantsun alelaarissa iiison osan vieneet kun niitä alekampanjoita on ollut.
Ja ei tartte tulla selittämään kuinka kauppias ei pidä kamaa hyllyllä jos sitä ei osteta... Aina ne lotrit on siellä fantsun alelaarissa iiison osan vieneet kun niitä alekampanjoita on ollut.
Minulle on yhdentekevää "kuoleeko" lotr vai ei sillä peliseuraa löytyy. En ole ikinä ymmärtänyt sitä miksi pienempiä figupelejä kritisoidaan vähäisistä pelaajamääristä. Peliseuraa löytyy AINA, vaikka täältä sotun kautta. Kyllä "pienempienkin" figupelien pelaajat pärjäävät hyvin, puhumattakaan lotrin pelaajista, lotr:han on kohtuu näkyvä peli. Jos lotr pelaajia pyörii vähän yleisillä pelipaikoilla niin voi voi. Seuran löytää vaikka netin kautta. Sitähän varten (osittain) sotukin on olemassa.
Olisin kyllä hamstrannut noita paljon jos joskus missään fantsussa olisin käynyt.Oberon kirjoitti:Aina ne lotrit on siellä fantsun alelaarissa iiison osan vieneet kun niitä alekampanjoita on ollut.
Mielestäni hyvä peli jota pelataan silloin tällöin kun joku jaksaa turnausta pyörittää, eli muutaman kerran vuodessa. Onneksi GT:ssä on lotr, sinne kaikki.
Helsinkiä ei lasketa, siellähän on muutenkin aina kaikkea ;)
Luumumehu on soturien juomaa