Aloittelijan kysymys VC:stä
Re: Aloittelijan kysymys VC:stä
No luetko ne muut vampire-säännön kohdat? Liittyy marssimiseen. Sitten katsoppa invocation of nehekin kuvausta, sekin mainitsee poikkeuksen vampyyrien kohdalla.
Pari kysymystä jotka askarruttaa:
1. Vampiric powereista löytyy "Dark Acolyte" jossa lukee että "the vampire has an additional magic lvl", niin tarkoittaako settä se saa yhen magic lvl:in lisää?
2. "Master of the black arts", siinä lukee: "vampire generates an addittional 2 power dice for itself in each of its own magic phases" niin mitä toi tarkottaa?
3. "Lord of the dead", jossa lukee "... Ads 1+ to hes casting roll when casting invocation of nehek" niin eikös tuo tarkoita että jos heitän vaikka 3 casting nopasta niin siitä tulee 4?
4. Mitä ottasin hydraa vastaan? Oisko spirith hostit hyviä kun hydra ei pysty iskemään niihin?
5. Power stone, "arcane; one use only; +2 dice to cast a spell" tarkottaako sitä että saa kaksi noppaa lisää vai kun heittää esim. 4 niin siitä tulee 6?
1. Vampiric powereista löytyy "Dark Acolyte" jossa lukee että "the vampire has an additional magic lvl", niin tarkoittaako settä se saa yhen magic lvl:in lisää?
2. "Master of the black arts", siinä lukee: "vampire generates an addittional 2 power dice for itself in each of its own magic phases" niin mitä toi tarkottaa?
3. "Lord of the dead", jossa lukee "... Ads 1+ to hes casting roll when casting invocation of nehek" niin eikös tuo tarkoita että jos heitän vaikka 3 casting nopasta niin siitä tulee 4?
4. Mitä ottasin hydraa vastaan? Oisko spirith hostit hyviä kun hydra ei pysty iskemään niihin?
5. Power stone, "arcane; one use only; +2 dice to cast a spell" tarkottaako sitä että saa kaksi noppaa lisää vai kun heittää esim. 4 niin siitä tulee 6?
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Osaatko sä ollenkaan englantia?
1: no just sitä se tarkoittaa.
2: no just sitä mitä se sanoo, eli +2 power noppaa
3: juuri näin
4: olis, jos saisit ne ikinä hydraan kiinni. ota ennemmin wraitheja. ritarit banner of hellfirellä on kanssa
5: 2 noppaa
1: no just sitä se tarkoittaa.
2: no just sitä mitä se sanoo, eli +2 power noppaa
3: juuri näin
4: olis, jos saisit ne ikinä hydraan kiinni. ota ennemmin wraitheja. ritarit banner of hellfirellä on kanssa
5: 2 noppaa
Osaan englantia ihan ok, mutta noi on jotenkin oudossa mudossa kirjotettu.. (tai sitten en vaan osaa :P) Olen tottunut niissä "vanhoissa" armybookeissa/codexeissa olleisiin 2D6 eikä 2 dice ilmaisuihin. (ja eikös tuon kuuluisi olla 2 dices?)
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
- Half-breed
Et osaa. Noita ei voisi selvemmin kirjoittaa ilman että mentäisiin loukkaavan helppoon.Tellus kirjoitti:Osaan englantia ihan ok, mutta noi on jotenkin oudossa mudossa kirjotettu.. (tai sitten en vaan osaa) Olen tottunut niissä "vanhoissa" armybookeissa/codexeissa olleisiin 2D6 eikä 2 dice ilmaisuihin. (ja eikös tuon kuuluisi olla 2 dices?)
2D6 tarkoittaisi että heitetään kahta D6:sta yhdessä, eikä että saa kaksi noppaa lisää pooliin.
Ei.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kiitos..
Englanniksi se on one die, many dice, eli dice on jo monikkomuodossa.Tellus kirjoitti:(ja eikös tuon kuuluisi olla 2 dices?)