Ensimmäinen SUMPPI tourney
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
Nontimetis
Ensimmäinen SUMPPI tourney
Maurgrim tuossa toisessa ketjussa ehdotteli että tulevalla pelikerralla pelattaisi pienimuotoiset turnaukset ja ajattelin kysellä valmiiksi mahdollisia osaanottajia jotta kaikki olisi valmiiksi jo järjestelty ennen tapahtumaa.
Pelattavat pelit olisivat 40k ja Fantasy Battle jos molempiin saadaan tarpeeksi porukkaa mukaan ja ehdottaisin kohtuu pientä noin 750-1000 pisteen peliä molemmissa, niin saadaan pelit kulkemaan joutuisasti eteenpäin.
Elikkä ilmoitelkaa tähän ketjuun mitä haluaisitte pelata ja jos teillä on mielipiteitä pistemääristä tai säännöistä tai mistä vaan niin ilmoitelkaa niistä myös tähän ketjuun.
Pelattavat pelit olisivat 40k ja Fantasy Battle jos molempiin saadaan tarpeeksi porukkaa mukaan ja ehdottaisin kohtuu pientä noin 750-1000 pisteen peliä molemmissa, niin saadaan pelit kulkemaan joutuisasti eteenpäin.
Elikkä ilmoitelkaa tähän ketjuun mitä haluaisitte pelata ja jos teillä on mielipiteitä pistemääristä tai säännöistä tai mistä vaan niin ilmoitelkaa niistä myös tähän ketjuun.
Re: Ensimmäinen SUMPPI tourney
Mukana 40K:ssa ja voin tehdä skenut/tarinan sinne valmiiksi. 1500 maksimi armeijakoko ja 1000 melkeestään se minimi jos meinaa että armeijat ei tuhoutuisi heti ensimmäiseen ison lätyn osumaan. Noilla pistemäärillä kaveripohjaisissa peleissä pelit kestäisivät varmaankin max 1,5 h. Eli jos tulisi kivasti vaikka kuusi osallistujaa niin pelejä saisi varmaan mukavasti ainakin kolme mahtumaan iltaan jos päästäisiin jo siinä heti puol neljän maissa aloittamaan mikäli siis tänä lauantaina pelataan. 40k:n osalta on mulla jo melkeen sääntöpaketti kasassa.
T: RastafariMikko
T: RastafariMikko
-
Nontimetis
Elikkä nostetaan tuo 40k joukkojen koko 1500 pojoon ja Fantasy Battlessa pidetään 1000pt rajana.
Itse omistan kokonaisen yhden 40k figun ja sääntöjä en vielä ole lukenut joten olen tuolta puolelta poissa peleistä, mutta Fantasyn puolen skenaariot ja tarinaa voin kyllä yrittää kirjoitella.
Nyt kaikki rohkeasti mukaan, jotta saadaan ensimmäisestä turnauksesta kunnollinen.
Itse omistan kokonaisen yhden 40k figun ja sääntöjä en vielä ole lukenut joten olen tuolta puolelta poissa peleistä, mutta Fantasyn puolen skenaariot ja tarinaa voin kyllä yrittää kirjoitella.
Nyt kaikki rohkeasti mukaan, jotta saadaan ensimmäisestä turnauksesta kunnollinen.
- Lord Mikke
"Nousee haudasta"
Ollaan mukana, mikäli muutkin on. Timetiksen kanssa olen sen verran hyvin yhteyksissä että voin olla mukana kirjoitushommissa, jos se vain sopii. Tarina menee aina, mutta onhan noita turnaussääntöjä kyllä aika paljon kehiteltykin.
Joo, tonni on ihan hyvä määrä, fabaa nyt lähinnä miekin kattelin.
Ollaan mukana, mikäli muutkin on. Timetiksen kanssa olen sen verran hyvin yhteyksissä että voin olla mukana kirjoitushommissa, jos se vain sopii. Tarina menee aina, mutta onhan noita turnaussääntöjä kyllä aika paljon kehiteltykin.
Joo, tonni on ihan hyvä määrä, fabaa nyt lähinnä miekin kattelin.
Peril of Warp
Jees, fabaan kyllä lähen mukaan. Saa vielä lisäpuhtia noiden liskojen värittelyyn :) Ehkä joku comppi ois jees? 40k on vähän ehkä, mut mikä ettei kuhan vaan päivän on sopiva.
-Matias
-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
750 pojoa 40k:ta kyllä käy.
Edit: hups, olisi pitänyt lukea aiemmat viestit.
Edit: hups, olisi pitänyt lukea aiemmat viestit.
-
Nyarlothotep
Minä olen mukana 40k:ssa 1165 pojon Marsuarmylla