Mortikkaa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Kiinnostusta Mordheimiin?
Hyvä. Kerkiääkö vielä mukaan? Kun kapu sanoi pelanneensa vasta 1 pelin.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kerkiää kerkiää ihan hyvin. Tuu vaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä. Pitää enään hommata skaven bitsejä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Skaveneita? Mitä shadow warruille on tapahtunut?
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei jaksa hajo.. konvata helfejä. Taino.. On kai pakko jos kellään ei ole täällä osia joita tarvin.El Capitan kirjoitti:Skaveneita? Mitä shadow warruille on tapahtunut?
-
Bringer-of-Doom
Osia on tulossa, lue yv:tä. Ken suostuisi pelaamaan ja milloin? Olis kiva saada jotain yhtenäistä listaa osallistujista, ettei tällaiset yksinkertaiset mene sotkemaan asioita...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eikö sulla Sampsa ole tosiaan tietoa, ketkä tässä kamppaniassa on mukana? Kaikkihan me viisi olemme olleet tässä aiheessa höpöttämässä jos jonkin moista roskaa.
Minä
Sinä
Aki
Harri ja
Antti
Siinä on toivomasi lista tällä hetkellä mukana olevista pelaajista.
Minä
Sinä
Aki
Harri ja
Antti
- Sinitähti
- Sinitähti
Paitsi että mulla pitäisiä peliä demottaa.. Ja hankkia figut. Tai siis ne mitä puuttuu.El Capitan kirjoitti:Eikö sulla Sampsa ole tosiaan tietoa, ketkä tässä kamppaniassa on mukana? Kaikkihan me viisi olemme olleet tässä aiheessa höpöttämässä jos jonkin moista roskaa.
Minä
Sinä
Aki
Harri ja
Antti
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tällä pelausnopeudella sää kerkeät maalatakin ne joukkoja Antti.
- Sinitähti
- Sinitähti
Mortikkaa
Mortikkaa tarjolla yliopistokeskuksen biletilalla lauantaina 12.9. Paikalla ainakin Oja ja minä. Paikalle tarkemmat ohjeet puhelimella vaikka minulta (nollaviisinolla5308529).
Olisiko porukalla kiinnostusta nyt ja vastaisuudessa tulla pelailemaan?
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... Id=5300009 tässä tosiaan linkki missä lisää materiaalia halukkaille.
Olisiko porukalla kiinnostusta nyt ja vastaisuudessa tulla pelailemaan?
http://www.games-workshop.com/gws/conte ... Id=5300009 tässä tosiaan linkki missä lisää materiaalia halukkaille.
Re: Mortikkaa
Innostusta olisi kyllä. Toisaalta alkaa oleen jokseenkin koluttu tuo peli enkä tiedä saisiko jengiä koskaan maaleihin. Aina sitä voi elätellä toiveita. Katsotaan nyt miten kävisi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ei sitä jokaista pelipäivän ilmoittamiseen tarvitse tehdä omaa ketjua. Rumaa kun on sitten tusinoittain joitain 2 viestin saaneita ketjuja.
Kyllähän se mortikka minulle nappaisi pelattavaksi, mutta viikonlopuksi ja lähiaikoina minulla on tekemistä suunniteltuna. On tuo jengikin niin ruma ja huonossa jamassa maalien suhteen, niin en taia viittiä sittenkään ihan vielä aloittamaan tämän mortikan peluuta. Ilimottele kuitenkin niistä peliajoista, saatan voida tulla katteleen.
Kyllähän se mortikka minulle nappaisi pelattavaksi, mutta viikonlopuksi ja lähiaikoina minulla on tekemistä suunniteltuna. On tuo jengikin niin ruma ja huonossa jamassa maalien suhteen, niin en taia viittiä sittenkään ihan vielä aloittamaan tämän mortikan peluuta. Ilimottele kuitenkin niistä peliajoista, saatan voida tulla katteleen.
- Sinitähti
- Sinitähti
Pidin teidän tekemisiänne silmällä vaikka muualla asuinkin puolitoista vuotta ja huomasin että täällä oltiin innostuttu Mortikasta jossain vaiheessa. Oliko se vain hetken mielijohteesta vai vieläkö kansa jaksaa pistää hösseliksi, jos Carnival of Chaos liittyy kimppakivaan? Pelipöydästä sen verran, että olen itse aina tykännyt maaston rakentamisesta vaikka en olekaan huvittavasti siihen vaiheeseen asti ikinä päässytkään harrasteluissani, eli ainakin yksi pelipöytä ilmaantuisi näille lakeuksille.
Mutta mutta... kuten harkkari tuossa muutama viesti aiemmin toteaakin pelin olevan jo koluttu, niin kannattaako Mordheimiin edes sitten panostaakaan, jos kuitenkin tietää tuollaisen tilanteen tulevan vastaan? Faban Warbands-versio vaikuttaa mielestäni melko mielekkäältä pienemmän skaalan vuoksi ja GW:n tuki ei ole kuopattu kuten Mortikan kanssa, eli uusimpien kirjojen villityksiä saa mukaan ja niitä on kaiketi helpompi säätää vähemmän juustokkaiksi pienen figumäärän takia. Ja ainahan Mordheimin puolelta voi pölliä joitakin erikoissääntöjä pelejä piristämään tai keksiä omia muunnoksia Faban sääntöjen jatkoksi.
Mutta mutta... kuten harkkari tuossa muutama viesti aiemmin toteaakin pelin olevan jo koluttu, niin kannattaako Mordheimiin edes sitten panostaakaan, jos kuitenkin tietää tuollaisen tilanteen tulevan vastaan? Faban Warbands-versio vaikuttaa mielestäni melko mielekkäältä pienemmän skaalan vuoksi ja GW:n tuki ei ole kuopattu kuten Mortikan kanssa, eli uusimpien kirjojen villityksiä saa mukaan ja niitä on kaiketi helpompi säätää vähemmän juustokkaiksi pienen figumäärän takia. Ja ainahan Mordheimin puolelta voi pölliä joitakin erikoissääntöjä pelejä piristämään tai keksiä omia muunnoksia Faban sääntöjen jatkoksi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Asuikko nää niin pitkään muualla? Tuntui niin lyhyeltä ajalta.
Minun ääneni menee hetkelliseen kiinnostukseen. Porissa on nyt BB ja BFG jonkun verran in. Mortikka on laskeutunut sille faban ja 40k-tasolle tai tippunut jopa niitäkin huonompaan valoon.
Minun ääneni menee hetkelliseen kiinnostukseen. Porissa on nyt BB ja BFG jonkun verran in. Mortikka on laskeutunut sille faban ja 40k-tasolle tai tippunut jopa niitäkin huonompaan valoon.
- Sinitähti
- Sinitähti
Jos tätä joskus vielä pelataan niin ehdottomasti Coreheimin säännöillä sitten. Warbandeja on vähemmän, eikä esim. siistiä karnivaalia ole. Mutta onpahan tasapainoisempaa ja kaikin puolin mukavampaa. Maastoa tosiaan itsellä on todella paljon tarvittaessa. Itse kuitenkin ehdottaisin että jos jotain pienempimuotoista peliä niin unohdetaan tuo GW ja aletaan tuota Infinityä. Sitä ainakin itse aion.
Säännöt täältä:
http://www.indadvendt.dk/mordheim/
Säännöt täältä:
http://www.indadvendt.dk/mordheim/
Kalat meni kotio...
Näyttänee siltä että Faban puolella jatketaan omalta osaltani tappavan hitaaseen tahtiin armeijaa konvertaten. Noh... pääsenpähän kyhäämään hullujenhuoneelta lähtöisin olevan poppooni koko arsenaalin täydessä loistossaan. Pitää pukata WIP-kuvaa gallerian puolelle ennen kuin keksin seuraavan mullistavan idean.
Katselin kuitenkin tänään kurssin aikana Porin toisten vaihtoehtopelien ketjuja ja kyllä tuolla BB:llä on vain joku oma hohtonsa mielipuolisuudessaan, että kai sen voisi napata numero kakkoseksi. Vaikka tosin figuja löytyykin WM/H:n puolelle, ei minua jotenkin innosta hypätä jonkun muun keksimien hahmojen/kenraalien saappaisiin.
Kyllä te sitten kiljutte kuin pikkutytöt ilosta kun joku ehdottaa matsia Fabaan, sen jälkeen kun Chaos Pactini on teidät piessyt pallottelussa 10 kertaa putkeen silmät kiinni ja kädet selän taakse solmittuina.
Katselin kuitenkin tänään kurssin aikana Porin toisten vaihtoehtopelien ketjuja ja kyllä tuolla BB:llä on vain joku oma hohtonsa mielipuolisuudessaan, että kai sen voisi napata numero kakkoseksi. Vaikka tosin figuja löytyykin WM/H:n puolelle, ei minua jotenkin innosta hypätä jonkun muun keksimien hahmojen/kenraalien saappaisiin.
Kyllä te sitten kiljutte kuin pikkutytöt ilosta kun joku ehdottaa matsia Fabaan, sen jälkeen kun Chaos Pactini on teidät piessyt pallottelussa 10 kertaa putkeen silmät kiinni ja kädet selän taakse solmittuina.
Kyllä tuon Ojan kanssa välillä Mortikkaa pelaillaan ja ihan kaikki listat mukana, tosin muutamia muutoksia tasapainotuksessa. Coreheimihan ei todellakaan ole lähelläkään reilua skaveneiden aloitus s4 heroilla, kaikkea nopeammalla liikkeellä ja hävyttömän halvoilla joukilla, sekä sisters of sigmareiden hammereilla. Carnivaali oli muistaakseni suhteellisen tasapainoinen lista, tosin ainakin yksi autokill taika lähtee varmasti ja saattoi olla jotain muutakin mitä nyt ei tule mieleen.
Taitaa toi BB olla oikeasti taas laskusuhdanteessa. Tiedä sitten pelaako kukaan BFG:täkään juurikaan? Kaikkea ollaan hankkimassa. Harrin kanssa tota Infinityä (Ariadnaa löytyy reilusti) oltais värkkäämäs kasaan ja Uncharted seas kanssa ollu puheena. Ja tietty FoW siinä oman hankin-pian-armeijan listan kärjessä.
Soi viulu
Joo se on harmi kun tuo BB on jäänyt taas. Ollut kyllä turkasen kiire, ettei ole edes ropeja saanut sovittua viimeaikoina. Ei silti luovuteta sen suhteen vielä. BFG kanssa jäänyt aika vähille peleille, silti se kiinnostaa. FoW silti se pelien numero yksi. Sitä vaan pelaamaan ja sitä kanssa pelataan.
Kalat meni kotio...
Eipä tuo BB lähtenyt täälläkään päässä alkuinnostusta pidemmälle, vaikka suuria suunnitelmia tulikin tehtyä sopivia figuja metsästäessä. Aika lailla Faban, Mortikan ja Hordesin projektit ovat työpistettäni hallinneet, mikä aina milloinkin kiilannut tärkeydessään toisten edelle kun näperrellessä olen pohtinut kolmikon keskinäisiä plussia/miinuksia. Carnivalin Nurgle's Rotin törkeys on ollut tiedossani ja olisin saman tien heivannutkin mokoman pellolle. Mutta se sälli, joka kuvittelee vievänsä Plague Cartin minulta, tulee kyllä löytämään hevosen pään sängystään.
En ole ikinä ollut niin innostunut figupeleistä, että ottaisin enempää kuin kahta eri pelijärjestelmää. Warhammerin maailman tuttuus jo pitää minut aika hyvin mukana GW:n fantasiamätöissä. Vaikka tasapainoisuus saattaa uupua paikoin, niin kyllä laajat mahdollisuudet tehdä todella oman näköinen poppoo itse kyhäämällä taustatarinalla maustettuna jaksaa aina kiinnostaa. Privateer Press onnistui taas taannoin aika hyvin osumaan Warcraft-hermooni Skornelle tulevalla Razorwormilla, ihan kuin suunnitelmissani ei ollut jo valmiiksi tehdä poppoosta Burning Legion/Outland -teemainen. Nuo muut mainitsemanne pelit eivät jokseenkaan herätä allekirjoittaneessa minkäänlaisia suuria tunteita, jotta ne pystyisivät aikaisemmin mainitsemani ohittamaan. Onhan esim. moderniin sotiin keskittyneiden pelien kiinnostavuus verrattavissa vaikkapa politiikkaan.
Minkälaista ropellusta sitä muuten harrastetaan? Onko perus Luolat ja loharit kyseessä pelkästään paperein ja kynin toteutettuna?
En ole ikinä ollut niin innostunut figupeleistä, että ottaisin enempää kuin kahta eri pelijärjestelmää. Warhammerin maailman tuttuus jo pitää minut aika hyvin mukana GW:n fantasiamätöissä. Vaikka tasapainoisuus saattaa uupua paikoin, niin kyllä laajat mahdollisuudet tehdä todella oman näköinen poppoo itse kyhäämällä taustatarinalla maustettuna jaksaa aina kiinnostaa. Privateer Press onnistui taas taannoin aika hyvin osumaan Warcraft-hermooni Skornelle tulevalla Razorwormilla, ihan kuin suunnitelmissani ei ollut jo valmiiksi tehdä poppoosta Burning Legion/Outland -teemainen. Nuo muut mainitsemanne pelit eivät jokseenkaan herätä allekirjoittaneessa minkäänlaisia suuria tunteita, jotta ne pystyisivät aikaisemmin mainitsemani ohittamaan. Onhan esim. moderniin sotiin keskittyneiden pelien kiinnostavuus verrattavissa vaikkapa politiikkaan.
Minkälaista ropellusta sitä muuten harrastetaan? Onko perus Luolat ja loharit kyseessä pelkästään paperein ja kynin toteutettuna?