Yhteystiedot - topic
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- NorthernPaladin
Re: Yhteystiedot - topic
Nimi on Panu Meriläinen
vuosimallia 87
En omista mitään armeijaa, mutta hankin jonkunlaisen W40k armeijan kuukauden parin sisällä(joko Battle for Macragge boxin tai sitten Necron armeijan)
Asun Marjalassa
Ja olen ihan virallisesti sekopää!
Ai niin, tutustuin tähän W40k asiaan relicnews foorumin kautta aloitettuani pelaamaan Dawn of Waria
vuosimallia 87
En omista mitään armeijaa, mutta hankin jonkunlaisen W40k armeijan kuukauden parin sisällä(joko Battle for Macragge boxin tai sitten Necron armeijan)
Asun Marjalassa
Ja olen ihan virallisesti sekopää!
Ai niin, tutustuin tähän W40k asiaan relicnews foorumin kautta aloitettuani pelaamaan Dawn of Waria
Työtön,Hullu,Eläkeläinen
-
Multatunkio
No pistänpäs taas pitkästä aikaa nämäkin tiedot tänne:
Kari "Multatunkio" Multanen
Vuosimallia -83
050-5254755
[email protected]
Asun Karjamäentien opiskelija ghetossa
40k:
Iron warriors ~ 13000 pts
Traitor Guard ~ 2500 pts
Eldar ~ 2000 pts
Necrons ~ 3000 pts
Fabaan on myös joku 3000+ pojoa Vampire Countsia, mutta niillä en ole pelannut vuosiin.
Mordheimiin on skaveneita ja yllättäen undeadeja.. Ja taitaapas kaapin perällä olla ainakin örkki joukkue Blood Bowliinkin.
Kari "Multatunkio" Multanen
Vuosimallia -83
050-5254755
[email protected]
Asun Karjamäentien opiskelija ghetossa
40k:
Iron warriors ~ 13000 pts
Traitor Guard ~ 2500 pts
Eldar ~ 2000 pts
Necrons ~ 3000 pts
Fabaan on myös joku 3000+ pojoa Vampire Countsia, mutta niillä en ole pelannut vuosiin.
Mordheimiin on skaveneita ja yllättäen undeadeja.. Ja taitaapas kaapin perällä olla ainakin örkki joukkue Blood Bowliinkin.
Lauri "Entrooppi" Lattu
Puh. 050-5732489
Säpo lattulauri (at) gmail (piste) com
-83 syntynyt yleisnörtti. Lähes kaikki GW:n figupelit jollain tavoin tuttuja, vaikka monista armeijoistani olen ehtinyt jossain välissä luopumaan.
Armeijoita/muita porukoita:
Sekalaista 40K Kaaosta ~ 4000 pistettä
40K Orks ~ 3000 pistettä
Opiskelen yliopistossa kulttuuritieteitä, harrastan etupäässä ropea, mutta ehtimisen mukaan muutakin pelailua kaikessa monimuotoisuudessaan sekä taiteita ja tieteitä.
Puh. 050-5732489
Säpo lattulauri (at) gmail (piste) com
-83 syntynyt yleisnörtti. Lähes kaikki GW:n figupelit jollain tavoin tuttuja, vaikka monista armeijoistani olen ehtinyt jossain välissä luopumaan.
Armeijoita/muita porukoita:
Sekalaista 40K Kaaosta ~ 4000 pistettä
40K Orks ~ 3000 pistettä
Opiskelen yliopistossa kulttuuritieteitä, harrastan etupäässä ropea, mutta ehtimisen mukaan muutakin pelailua kaikessa monimuotoisuudessaan sekä taiteita ja tieteitä.
Viimeksi muokannut Entrooppi, To 09.02.2012 11:36. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Nimi: Arhi "Ahriman" Makkonen
Puh.Numero: 044-5008133
S.posti: [email protected]
Mordheim
Cult of Possessed- jenkka
Mitäs mitäs, mordheim kamppaniaan tulin mukaan ja sitä kautta koko foorumeille. Kattoo nyt rupeanko levittäytymään muualle kun tälle 'Joensuu' osastolle. Larppaus on lähinnä sydäntä ja se on pääomanen harrastus. Piirtäminen, kanteleen soitto, roolipelit ja miniatyyrit ovat myös mukana, mutteivat larppausta ohita.
Morttista pelaan mielelläni niin paljon kun vaan mahdollista kaikkia halukkaita vastaan. Hirveän paljon kaikkea olen kokeillut, mutta nyt kyllä pidän näppini erossa oikein mielelläni suuremmista peleistä. Ainoastaan Nekromundaa olisin halukas alottamaan kanssa jos pelaajia löytyy. Löytyykö?
Puh.Numero: 044-5008133
S.posti: [email protected]
Mordheim
Cult of Possessed- jenkka
Mitäs mitäs, mordheim kamppaniaan tulin mukaan ja sitä kautta koko foorumeille. Kattoo nyt rupeanko levittäytymään muualle kun tälle 'Joensuu' osastolle. Larppaus on lähinnä sydäntä ja se on pääomanen harrastus. Piirtäminen, kanteleen soitto, roolipelit ja miniatyyrit ovat myös mukana, mutteivat larppausta ohita.
Morttista pelaan mielelläni niin paljon kun vaan mahdollista kaikkia halukkaita vastaan. Hirveän paljon kaikkea olen kokeillut, mutta nyt kyllä pidän näppini erossa oikein mielelläni suuremmista peleistä. Ainoastaan Nekromundaa olisin halukas alottamaan kanssa jos pelaajia löytyy. Löytyykö?
Nimi: Juho-Pekka Vuorela
maili: [email protected]
pyh: 044 525 7161
Muutin tänne vuosi sitten Jyväskylästä ja nyt tuli semmonen inspis, että voisi taas elvyttää figuharrastuksen parin vuoden tauon jälkeen ja eritoten Mordheimin. Aloin vuonna kirves kirjottamaan Mordheimiin juonivetoista kamppista ja nytten alkaa olla homma valmiina. Pitäisi vaan saada pelaajat ja maastoa kasaan, pistelen tänne myöhemmin oman topikin asiasta. Kun näemmä noita pelaajiakin täältä löytyy.
Pelaan:
Warhammer FB - Chaos
40K - Chaos
Mordheim - Possesed
Lisäksi minulta löytyy tuommoinen taitettava pelipöytä, luonnollisesti oikean kokoinen.
Boonuksena vielä mainittakoon, että Space Crusade löytyy ja olen ehostanut sitä, eli 40K:n nappeja maalaillut siihen. Jos kiinnostaa pelata nostalgian vuoksi, niin mailia vaan.
Ja "luonnollisesti" pelaan myös roolipepelä
*Edit* olen unohtanut kokonaan tuo kaaoksen BB-tiimin.
maili: [email protected]
pyh: 044 525 7161
Muutin tänne vuosi sitten Jyväskylästä ja nyt tuli semmonen inspis, että voisi taas elvyttää figuharrastuksen parin vuoden tauon jälkeen ja eritoten Mordheimin. Aloin vuonna kirves kirjottamaan Mordheimiin juonivetoista kamppista ja nytten alkaa olla homma valmiina. Pitäisi vaan saada pelaajat ja maastoa kasaan, pistelen tänne myöhemmin oman topikin asiasta. Kun näemmä noita pelaajiakin täältä löytyy.
Pelaan:
Warhammer FB - Chaos
40K - Chaos
Mordheim - Possesed
Lisäksi minulta löytyy tuommoinen taitettava pelipöytä, luonnollisesti oikean kokoinen.
Boonuksena vielä mainittakoon, että Space Crusade löytyy ja olen ehostanut sitä, eli 40K:n nappeja maalaillut siihen. Jos kiinnostaa pelata nostalgian vuoksi, niin mailia vaan.
Ja "luonnollisesti" pelaan myös roolipepelä
*Edit* olen unohtanut kokonaan tuo kaaoksen BB-tiimin.
Viimeksi muokannut J-P, Pe 17.04.2009 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blood for the bloodgod!
Iron within, iron without.
Iron within, iron without.
- Orcs are da best
Juu, nimi on Olli Turunen pelaan fabaa örkeillä (5k), ogreilla (3k), skaveneilla (ei vielä pelikunossa) ja wocilla (1k). 40k Tau empire noin 2500pts, space marines 2000pts. Mordenheim örkit, ogret ja marauderit.
Melkein aina valmis pelaamaan, kunhan koululta kerkeää.
Yhteystietoja
puh.: 0440-311195.
posti: [email protected]
Melkein aina valmis pelaamaan, kunhan koululta kerkeää.
Yhteystietoja
puh.: 0440-311195.
posti: [email protected]
Viimeksi muokannut Orcs are da best, Su 29.08.2010 21:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Is dere any sound better than ´ead cracin under your big axe?
Esitellään nyt itsensä täällä. Jos tulevaisuudessa (lähikuukausien aikana) saisi maalattua loppuun tuon FB:n armeijan, ja pääsisi pelaamaankin.
Ikää löytyy 24 vuotta ja comebäck figujen pariin noin 7 vuoden tauon jälkeen.FB:n Säännöt pitäisi kerrata, ovat päässeet hieman muuttumaan ajan kuluessa. Samoin joku ystävällinen ja kärsivällinen ihminen voisi joskus demottaa tuota 40k:ta.
FB : Kääpiöitä noin 2,5k edestä
40K : Eldareita keräilemässä, ei vielä pelikunnossa.
Muita sekalaisia virityksiä ja projekteja figujen suhteen löytyy kanssa.
yhteyttä voi ottaa yksityisviestein, mikäli joku on peliseuraa vailla.
Ikää löytyy 24 vuotta ja comebäck figujen pariin noin 7 vuoden tauon jälkeen.FB:n Säännöt pitäisi kerrata, ovat päässeet hieman muuttumaan ajan kuluessa. Samoin joku ystävällinen ja kärsivällinen ihminen voisi joskus demottaa tuota 40k:ta.
FB : Kääpiöitä noin 2,5k edestä
40K : Eldareita keräilemässä, ei vielä pelikunnossa.
Muita sekalaisia virityksiä ja projekteja figujen suhteen löytyy kanssa.
yhteyttä voi ottaa yksityisviestein, mikäli joku on peliseuraa vailla.
Omia tietoja siis tänne?
Aleksi Salonen, moni kutsuu Salsaksi.
puh. 0442564290
FaBa:
Empire 3000pts
WM/H
Mercenaries (figuja rutosti erillaisiin 50p listoihin)
Cryx
40k:
Vostoryaneita kasaantumassa, toistaiseksi ~500p
Malifaux:
Relic Hunters ~35ss
Aleksi Salonen, moni kutsuu Salsaksi.
puh. 0442564290
FaBa:
Empire 3000pts
WM/H
Mercenaries (figuja rutosti erillaisiin 50p listoihin)
Cryx
40k:
Vostoryaneita kasaantumassa, toistaiseksi ~500p
Malifaux:
Relic Hunters ~35ss
Viimeksi muokannut Salsa, Ke 17.06.2015 16:23. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Joo morjens vaan kaikille minunkin puolesta
Eli nimi on Joel Jänis, ikää löytyy päätä huimaavat 17 vuotta ja rapiat päälle ja fabaa on tullu pelattua sellaiset 4-5 vuotta, 40k:n löysin vasta tänä vuonna. Harrastelen myös näyttelemistä, urheilua (aiemmin koripalloa, mutta se on jäänyt) ja lukemista.
Sähköposti on [email protected] ja toimii myös mesenä
Armeijat ovat:
FaBa
- Bretonnia (3500-4000)
- High Elves (1500)
- Lizardmen (3000)
- Empire (750-1000)
40k
- Space Marines (2000)
- tulossa myös necronit ja eldarit tässä noin kahden vuoden kuluessa toivottavasti.
Eli nimi on Joel Jänis, ikää löytyy päätä huimaavat 17 vuotta ja rapiat päälle ja fabaa on tullu pelattua sellaiset 4-5 vuotta, 40k:n löysin vasta tänä vuonna. Harrastelen myös näyttelemistä, urheilua (aiemmin koripalloa, mutta se on jäänyt) ja lukemista.
Sähköposti on [email protected] ja toimii myös mesenä
Armeijat ovat:
FaBa
- Bretonnia (3500-4000)
- High Elves (1500)
- Lizardmen (3000)
- Empire (750-1000)
40k
- Space Marines (2000)
- tulossa myös necronit ja eldarit tässä noin kahden vuoden kuluessa toivottavasti.
Terve,
Pitää se näköjää miunkin ilmoittautua :)
Nimi on Anssi Pitkänen. Olen aloittanut pelaamisen warhammerin parissa siinä vajaa kymmenisen vuotta sitten. Aluksi FaBan puolella örkkejä keräten, siirtyen sitten 40k:n Eldariin parin vuoden jälkeen jne jne.... Sitä sun tätä harrastan =) Moottoripyörät ovat lähellä sydäntä.
FaBa: (MYYN mielelläni nämä poikkeen tilaa viemästä)
- Empire ~1500
- Örkit ~5500 -->
- Kääpiöt ~500
40K:
- Eldar ~2500 (vois myydä poikkeen, en ole koskenut näihin aikoihin. Ilmoitelkaa jos on kiinnostuneita)
- Space Marine Dark Angels ~2000
- Nyt uusimpana villityksenä Tyranidit =) Näistä hankin vasta aloituspaketin, mutta kasaantuu joukko melko nopeasti ^^
Sähköpostina käytän eniten [email protected]
Puh. num: 040 9629641
Asun nykyisin joensuussa.
Pitää se näköjää miunkin ilmoittautua :)
Nimi on Anssi Pitkänen. Olen aloittanut pelaamisen warhammerin parissa siinä vajaa kymmenisen vuotta sitten. Aluksi FaBan puolella örkkejä keräten, siirtyen sitten 40k:n Eldariin parin vuoden jälkeen jne jne.... Sitä sun tätä harrastan =) Moottoripyörät ovat lähellä sydäntä.
FaBa: (MYYN mielelläni nämä poikkeen tilaa viemästä)
- Empire ~1500
- Örkit ~5500 -->
- Kääpiöt ~500
40K:
- Eldar ~2500 (vois myydä poikkeen, en ole koskenut näihin aikoihin. Ilmoitelkaa jos on kiinnostuneita)
- Space Marine Dark Angels ~2000
- Nyt uusimpana villityksenä Tyranidit =) Näistä hankin vasta aloituspaketin, mutta kasaantuu joukko melko nopeasti ^^
Sähköpostina käytän eniten [email protected]
Puh. num: 040 9629641
Asun nykyisin joensuussa.
Viimeksi muokannut ^^Anzku, Su 16.10.2011 19:59. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
There is a cancer eating at the Imperium. We have given the horror a name to salve our fears; we call it the Tyranid race. If it is aware of us at all it must know us only as PreyInquisitor Czevak
Sinänsä sumeaa logiikkaa itsessään, että tajuan vasta näin myöhään että täällä foorumeilla on tälläinenkin topikki, mutta sitähän varten voin syyttää huonoa näköäni. Kuitenkin jonkun verran tullut pyörittyä Joensuussa erinäköisissä pahaenteisissä puuhissa; Elikkä,
Niko Leinonen
spost: [email protected]
puh: 040-7377893
(Figu)pelejä:
Blood Bowl: Kasailee Chaos All star tiimiä, conffatuksi saisin Norsen jos viitsisin.
Confro: Griffin, Devourers, Kelt Sessairs, Dirz
WH40k: Tyranids (jokunen figu), harkinnassa Orks
Hybrid
Descent
Ropeista koettuina on D&D 3.5, Call of Cthulhu (!) Shadowrun ja Star Wars d20.
Niko Leinonen
spost: [email protected]
puh: 040-7377893
(Figu)pelejä:
Blood Bowl: Kasailee Chaos All star tiimiä, conffatuksi saisin Norsen jos viitsisin.
Confro: Griffin, Devourers, Kelt Sessairs, Dirz
WH40k: Tyranids (jokunen figu), harkinnassa Orks
Hybrid
Descent
Ropeista koettuina on D&D 3.5, Call of Cthulhu (!) Shadowrun ja Star Wars d20.
Viimeksi muokannut Novaccine, Ke 14.07.2010 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There's no such thing as innocence, only degrees of guilt.
Bwahahahahahahahahhaaaaaaah!
Hei. Nimeni on Salla ja olen 18 vuotta. Olen pelannut tasan kerran Mordheimia ja jäin koukkuun. :D Eli nyt minustakin on tullut pikku-ukoilla pelaaja.
Harrastuksiin kuuluu baletti, roolipelaus, larppaus, piirtäminen, pikku-ukkojen maalaaminen, tanssimattoilu ja lauleskelu.
En keksi juuri nyt tällä hetkellä muuta kerrottavaa. Joten tervehdin teitä. *teatraalinen kumarrus*
Tännehän minut houkuttelivat Seba-setä ja Peetu.
Runedit\\ Itsehän kiellän oman osaanottoni houkutteluvaiheeseen. :) All I did was give her a little prod out of the door...
Giledit// Minä ja pedobear kiellämme kaikki yhteytemme tapahtuneeseen.
Hei. Nimeni on Salla ja olen 18 vuotta. Olen pelannut tasan kerran Mordheimia ja jäin koukkuun. :D Eli nyt minustakin on tullut pikku-ukoilla pelaaja.
Harrastuksiin kuuluu baletti, roolipelaus, larppaus, piirtäminen, pikku-ukkojen maalaaminen, tanssimattoilu ja lauleskelu.
En keksi juuri nyt tällä hetkellä muuta kerrottavaa. Joten tervehdin teitä. *teatraalinen kumarrus*
Runedit\\ Itsehän kiellän oman osaanottoni houkutteluvaiheeseen. :) All I did was give her a little prod out of the door...
Hof - Ganz oben.
- Teonanacatl
Nainen!? Minun internetissäni!Mariam kirjoitti:Bwahahahahahahahahhaaaaaaah!
Runedit\\ WHAAAAT!!!1oneone?
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Anteeksi, että mursin maailmankuvasi. ^^Nainen!? Minun internetissäni!
Hof - Ganz oben.
Laitetaas tänne vähän perustietoja kansan näkyviin pelikavereiden toivossa.
Olen vuosimallia -86 ja opiskelen maanmittaushommia ammattiopiston puolella. Figupuolen hommia tullut harrastettua erittäin satunnaisesti ja noin kymmenen vuoden ajan. Muita harrastuksia on mm. airsoft, eräily, pyöräily jne.
WH40k:
Imperial Guard: ~10 000 pst
Yhteyden saa parhaiten sähköpostin kautta: hiltunen.a.j (ät) gmail com
Edit: Laitetaas luurin numerokin: 044-0160017
-Antti Hiltunen
Tunedit: Tietoja päivitetty taas.
Olen vuosimallia -86 ja opiskelen maanmittaushommia ammattiopiston puolella. Figupuolen hommia tullut harrastettua erittäin satunnaisesti ja noin kymmenen vuoden ajan. Muita harrastuksia on mm. airsoft, eräily, pyöräily jne.
WH40k:
Imperial Guard: ~10 000 pst
Yhteyden saa parhaiten sähköpostin kautta: hiltunen.a.j (ät) gmail com
Edit: Laitetaas luurin numerokin: 044-0160017
-Antti Hiltunen
Tunedit: Tietoja päivitetty taas.
Viimeksi muokannut Tunen, Pe 16.12.2011 18:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pekka "Peki" Tiihonen
vm.-78
Sposti god(ät)pp.inet.fi
p. 050 - 407 3048
Vielä vanhana jakso innostua pikkuukkeleista... Pelaaminen/sutiminen aloitettu tammikuussa -09
Armeijat:
Demonit 4K
Bretonnia 2k ( maalauksen alla, armeija pelikuntoinen vuonna 2012 heh ).
Pelaan demoneilla 40k samoilla figuilla.
Tau: 2.5k
FOW:
LW saksa 4k
Uncharted seas:
Dragon lords 1k
vm.-78
Sposti god(ät)pp.inet.fi
p. 050 - 407 3048
Vielä vanhana jakso innostua pikkuukkeleista... Pelaaminen/sutiminen aloitettu tammikuussa -09
Armeijat:
Demonit 4K
Bretonnia 2k ( maalauksen alla, armeija pelikuntoinen vuonna 2012 heh ).
Pelaan demoneilla 40k samoilla figuilla.
Tau: 2.5k
FOW:
LW saksa 4k
Uncharted seas:
Dragon lords 1k
Viimeksi muokannut goddish, Su 19.06.2011 21:34. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Nurinaa, ainaista nurinaa...
Puhakka "dewil" Janne
saa kiinni numerosta: 040-5356162
Posti: [email protected]
Armeijoita löytyy
-Space Marines 4500p>
-Chaos space marines 1500p>
-Tyranids jotain 5000p>
-Orks jotain 6000p>
-Necron noin 1500p>
-Imperial guard noin 1500p>
Siinäpä se, jonkun aikaa on tullut nappia maalattua ja hamstrattua, vielä mahtuisi lisääkin kaappiin mutta raha ei riitä ;)
Yhteyttä voi ottaa jos haluaa pelata.
saa kiinni numerosta: 040-5356162
Posti: [email protected]
Armeijoita löytyy
-Space Marines 4500p>
-Chaos space marines 1500p>
-Tyranids jotain 5000p>
-Orks jotain 6000p>
-Necron noin 1500p>
-Imperial guard noin 1500p>
Siinäpä se, jonkun aikaa on tullut nappia maalattua ja hamstrattua, vielä mahtuisi lisääkin kaappiin mutta raha ei riitä ;)
Yhteyttä voi ottaa jos haluaa pelata.
Jätä viestisi äänimerkin jälkeen.
Jeps pitää tännekkin kirjoitella.
Tapio "Babu" Törrönen
1992
0504395134
tapiooo[ät]hotmail.com
Roolipelejä ja Larppeja on tullut pelattua n. 4 vuotta. Hammereita epä aktiivisesti suunnilleen saman verran. Leffoja ja pelejä harrastelen. Lukemista jonkun verran mutta en sitä hirveästi.
Armeijoita on itellä nyt:
FaBA
-WoC ~2500pst.
40K
-IG (ei vielä paskaakaan)
Lisäksi jotain satunnaisia figuja muutamista muista armeijoista.
Haasteita saa heittää, mutta minkäänlaista haastetta en tule tarjoamaan.
Tapio "Babu" Törrönen
1992
0504395134
tapiooo[ät]hotmail.com
Roolipelejä ja Larppeja on tullut pelattua n. 4 vuotta. Hammereita epä aktiivisesti suunnilleen saman verran. Leffoja ja pelejä harrastelen. Lukemista jonkun verran mutta en sitä hirveästi.
Armeijoita on itellä nyt:
FaBA
-WoC ~2500pst.
40K
-IG (ei vielä paskaakaan)
Lisäksi jotain satunnaisia figuja muutamista muista armeijoista.
Haasteita saa heittää, mutta minkäänlaista haastetta en tule tarjoamaan.
Rohkea, Rohkeampi, Imperial Guard
- Sör-Skaven
Elikkäs tota juu juu jaa jaa! öhöm.. >;D
Nimi: Joonas Von Myller (muahahaa!)
Synt: 27.10.1992
Puh: 050 4352605
Sähköposti: [email protected]
Harrastuksiini kuuluvat teatteri, laulaminen, lenkkeily, pikku-ukkoilu, dataaminen, lautapelit ja valokuvaaminen.
Pikku-ukkoja olenkin jo harrastanut 2006 vuoden lopusta lähtien.
Pelailen figu puolella sekä Fabaa, että Mordhamea.
FABA ARMEIJAT:
-Vampire Counts: 6000p
-Warriors Of Chaos: 3000p
-Dark Elves: 3000p
Pelailen aina minkä kiireiltäni ehdin. :)
Nimi: Joonas Von Myller (muahahaa!)
Synt: 27.10.1992
Puh: 050 4352605
Sähköposti: [email protected]
Harrastuksiini kuuluvat teatteri, laulaminen, lenkkeily, pikku-ukkoilu, dataaminen, lautapelit ja valokuvaaminen.
Pikku-ukkoja olenkin jo harrastanut 2006 vuoden lopusta lähtien.
Pelailen figu puolella sekä Fabaa, että Mordhamea.
FABA ARMEIJAT:
-Vampire Counts: 6000p
-Warriors Of Chaos: 3000p
-Dark Elves: 3000p
Pelailen aina minkä kiireiltäni ehdin. :)
Viimeksi muokannut Sör-Skaven, La 06.09.2014 19:12. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.