Yleistä löpinää
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Yleistä löpinää
Pitäkää suoraan vaan seuraavaksi joku 2000+ pts peli, niin jaksaa ihmiset kauempaakin tulla
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
hmmmmmmmmmmmmmm njoo jos joku 2.5k mennään niin kyllä taas nähdään paljon proxy yksiköitä(itse hommasin juuri 6 gg:tä pitkän harkinnan jälkeen että ei tarttis proxyttää siihen kahteen tonniin...) kettu kun on warhawk riderit kalliita!!! niitä pitäis hommata se 16kpl ja tietysti tyylin vuoksi toinen kahdeksikko wardancereita...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Dark Elf69
Finland is free country. DEMOCRACY! =PI Ride in a Dragon kirjoitti:Ois varmaan järkkärin parempi kysellä :DDark Elf69 kirjoitti:Kiinnostusta kellään jos pidettäis joku yli 2k peli esim 2.5k?
Itellä rupee olemaan sen verran figuja että saisin pelailtua jo 3k pelejä. Tosin missään nätissä kunnossa ne eivät ole ;D
Nyt pitää ruveta väsämään executionereita juhla kuntoon kun alan lopultakin päästä tästä flunssa/pääkipu/kuume viiruksesta...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
mä en taida päästä jos on 2.5k ku ei riitä pisteet. Ja proxytys on lamea.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
eihän sen välttämättä tartte 2,5K olla, 2250pts pelit on kanssa kivoja
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
muuten mistä löytäis tehot scarlocks wood elffeille ja lost kindredille? ovat vissiin dog of war yksiköitä, mutta en ite ainakaan löydä gw:n sivuilta mitään....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Lähetä YV käyttäjälle Gilaelin ja sano että käskin kysyä, pitäs tulla sillä selväksi. Itse en osaa auttaa muuten suuntaan tai toiseen.santso kirjoitti:muuten mistä löytäis tehot scarlocks wood elffeille ja lost kindredille? ovat vissiin dog of war yksiköitä, mutta en ite ainakaan löydä gw:n sivuilta mitään....
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
2.5 isoa fabaa ilmeisesti? Kyllähä se kaamos warruilla se onnistuu vaikka nappiskoja ois vähän.
Huom, jos tulevista turnauksista aletaa puhua, mieluiten niille uudet topicit nii nää vähempi älyysekki tajuaa mistä puhe (esim. mä) :P
Huom, jos tulevista turnauksista aletaa puhua, mieluiten niille uudet topicit nii nää vähempi älyysekki tajuaa mistä puhe (esim. mä) :P
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Kyllä niistä ilmotetaan sitten "virallisesti" ajallaan.Seraphi kirjoitti:2.5 isoa fabaa ilmeisesti? Kyllähä se kaamos warruilla se onnistuu vaikka nappiskoja ois vähän.
Mul ei oo kyl tohon 2.25k peliinkään figui. Eiks se 500 olis ihan jees? tai vaikka 1k?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
- Dark Elf69
1k peleihin voin osallistua mutta sellaset 500.p jätän suosista väliin koska hydraa ei kuitenkaan anneta ottaa...
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Joo nyt on espoon reissu takana ja pystit kimmolla ja mulla kouras (oikeasti kuuluis 3 ekalle järkkärille, mutta kun ne nyt oli järkkkäreitä niin 4-6 pelaajat vei pystit ja palkinnot).
Kimmon kans tasapisteet ja silti se sai kysymättä isomman pystin =( .
Täs ois kuvia http://picasaweb.google.fi/Paholaiskala ... 7389372274, mun ja wh:n pelistä siellä on varsin huvittava kuva, sekä mun ja kimmon läpät pystikuvat.
Täs ois kuvia http://picasaweb.google.fi/Paholaiskala ... 7389372274, mun ja wh:n pelistä siellä on varsin huvittava kuva, sekä mun ja kimmon läpät pystikuvat.
Stalkkasin aluettanne, joten huutelen puskista samantien ;).I Ride in a Dragon kirjoitti:Lähetä YV käyttäjälle Gilaelin ja sano että käskin kysyä, pitäs tulla sillä selväksi. Itse en osaa auttaa muuten suuntaan tai toiseen.santso kirjoitti:muuten mistä löytäis tehot scarlocks wood elffeille ja lost kindredille? ovat vissiin dog of war yksiköitä, mutta en ite ainakaan löydä gw:n sivuilta mitään....
Scarlocille ei valitettavasti ole virallisia sääntöjä seiskaan, saati kutoseen, mutta ohessa nyt jotain rävellyksiä:
Kakkos-/kolmoslaitoksen säännöt löytyvät SoL:sta. Täältä taas löytyvät fanitekoiset säännöt seiskaan ja alempaa ketjusta, quotesta säännöt koko poppoolle vitoseen.
Lost kindredille ei käsittääkseni ole koskaan ollut mitään sääntöjä missään. Scarlocin metsähaltioiden ja nykyisinkin säännöt omaavien manflayereiden lisäksi haltioita on nähty RoR:eina Oreonin ampujina, Elwingin haltiaratsastajina, sekä Lothernin merivartiostona. Halutessaanhan noille ja monille muille SoL:ista löytyville yksiköille voi vääntää porukalla säännöt tähänkin päivään.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Ne ajatteli että et kuitenkaan pystys voittaan Kimmoa, hence se sai isomman standingin ;)Laintime kirjoitti:Joo nyt on espoon reissu takana ja pystit kimmolla ja mulla kouras (oikeasti kuuluis 3 ekalle järkkärille, mutta kun ne nyt oli järkkkäreitä niin 4-6 pelaajat vei pystit ja palkinnot).
Ja kiitos Gilalle, tiesin että sä osaisit auttaa :)
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
komppi pisteet sen ratkas :P Mut ihan jees turnaus se oli. Seuraava reissu varmaan turun conclaavi ens kuussa.
yli 2k faba pelit voi olla itselläni aika tiukassa. Ei ole tarkotuksena niitä slaanesh demoneja yli 2k listaa varten väsäillä. Toisekseen miten ajattelitte aikataulun järkkäillä? nytteki tekee tiukkaa pelata 2k listoilla se 3 peliä yhes päiväs, mut ihan sama mulle.
ps. ei niitä pelaajiakaan varmaan yli 2k peleihin kauhean montaa löydy. juhaaha, huga, iriad, seraphi, DE69, Masa?, Wamppi?,....
yli 2k faba pelit voi olla itselläni aika tiukassa. Ei ole tarkotuksena niitä slaanesh demoneja yli 2k listaa varten väsäillä. Toisekseen miten ajattelitte aikataulun järkkäillä? nytteki tekee tiukkaa pelata 2k listoilla se 3 peliä yhes päiväs, mut ihan sama mulle.
ps. ei niitä pelaajiakaan varmaan yli 2k peleihin kauhean montaa löydy. juhaaha, huga, iriad, seraphi, DE69, Masa?, Wamppi?,....
Ei mut kimmo mä sain siit viaklta kiekalta yhen pelipisteen enemmän. Meil oli nelosella taspisteet mut mä voitin 19-1 ja sä 18-2 tuol turnaustopikin tuloksiskin lukee et molemmil 77.
nii koska siihen on laskettu komppi pisteet mukaan joita sä sait yhden vähemmän. siinä sen 77 edessä lukee sulla 62 + 15 ja mulla 61 + 16. kompeista annettiin 20 - (sen verta kun lista anto miinuksia). Tuolla perusteella meillä oli tasa pisteet komppien jälkeen, mutta tuomarit näemmä päättänyt et kompit on ratkaseva kriteeri.
aii niin se meni siis
Keitäs tonne conklaaviin ois tulos? minä, wh, kimmo ja ehkä seve ainaskin oltas menos.
Siis what? Onko se nyt joku syy jättää tulematta kun et voi tehä listaa, joka autowinnaa lähes kaiken? Ei (edes) delffipelaajat voi olla niin tahvoja, että niiltä menee sormi suuhun heti kun joudutaan ihan oikeasti miettimään toimivaa, "tasaveroista" listaa niinkun muut tekee 500p pelissä jolla joutuu vähän pelaamaankin. Ainiinmuttajoo, eivätähän olekkaan, itse ainakin sain tehtyä ihan hyvän 500p listan delffeistä ilman sen kummempia miettimättä, eikä siinä ollut hydraa tai Black Guardia tai edes, herra armahtakoot, kymmentä shadea. Mutta missähän se vika sitten on?Dark Elf69 kirjoitti:1k peleihin voin osallistua mutta sellaset 500.p jätän suosista väliin koska hydraa ei kuitenkaan anneta ottaa...
IRIADedit: Vähä mahtavaa provoa tuli suollettua, ettei tarkoitus unohdu niin lisään:
LOL