dwarf slayerit

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Tyrantti

dwarf slayerit

Viesti Kirjoittaja Tyrantti »

heips !

aattelin tässä noita dwarf slayereita ostamaan ,mutta huomasin että ovatpa tönkön näköisiä .Joten haluaisin vähän hienompia enkä ihan noin tuuheaa pöheikköä =)eli reippaasti realistisemman näköisiä haluaisin jotain tuohon tyyliin -> http://medias.jeuxonline.info/upload/wa ... 450JPG.jpg .
Mutta jos joutuisin tekemään itse hiukset ja aseet se ei olisi vaiva kunhan tietäisi minkä pohjalle kannattaisi niitä hiuksia yms väsäämään mieluiten jotain kaljuja kääpiö modeleita,mutta mistä sellaisiakaan sitten saisi.

joten hyvää illan jatkoa ja kiitokset etu käteen =)
majis

Re: dwarf slayerit

Viesti Kirjoittaja majis »

viilaat slayereiltä fledat veke ja teet uuden...
Javyrus

Viesti Kirjoittaja Javyrus »

majis kirjoitti:viilaat slayereiltä fledat veke ja teet uuden...
Olen tehnyt kyseistä operaatiota jo muutaman viikon ajan ja se ei nyt ihan helposti pelkällä viilaamisella onnistu, slayereillä kun on vähän enemmän hiuksia kuin vain pelkkä irokeesi. Niskan seudulta lähtee melkoinen takatukka lähes jokaisessa figussa hartioiden, käsivarsien sekä selän päälle ja siinä samalla alle jää osittain kaikenlaista rihkamaa rengashaarniskasta rannekoruihin. Pelkän parturoinnin lisäksi joutuisi muotoilemaan esiin nämä peitossa olleet alueet joko hitaasti viilaten tai GS:stä muovaten. Jos lihasten oikeista sijainneistakaan ei ole sen tarkempaa tietoa, niin saattaapa hyvinkin konverttauksen jälkeen kääpiön yläkroppa näyttää perunasäkiltä. Itse olen onneksi selvinnyt urakasta pelkällä irokeesin poistolla jättäen takatukan paikalleen ja vielä lisäämällä siihen muutaman hiussuortuvan sinne tänne peittämään alueita, jotka olisivat vaatineet liikaa huomiota näyttääkseen luontevilta.

Taisivatpa Citadelin slayerit tosin olla Tyrantin mielestä myös tönkköjä asennoiltaan ja sitähän ei kyllä taideta vain hiustenleikkuulla korjata.
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Lienee tuo mallifigu jonkin verran suurempaa skaala ja ne tuppaavat olemaan mittasuhteiltaan realistisempia. Asentojen tönkköys ja muu kömpelyys johtuu lisäksi varmaan siitä että figut lienevät vähän vanhempaa tuotantoa.

Olisiko tuossa muuten vähän enemmän sitä tyyliä mitä haet? http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... s_id=14873
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Tyrantti

Viesti Kirjoittaja Tyrantti »

juu jä nain joskus wd:ssa lisää ton tyylisä mitä ei gw:n sivuilla eikä puolen kuun peleissä näy
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”