Millä armeijalla tätä voi käyttää?
- Khorne Marien
Re: Millä armeijalla tätä voi käyttää?
Näyttäisi olevan privateers pressin warmachine miniatyyri. En nyt mene vannomaan mutta ei se ainaakaan gw:n rangesta ole. Eli ei kuulu 40k:hon.
- Khorne Marien
ok.Xenon kirjoitti:Näyttäisi olevan privateers pressin warmachine miniatyyri. En nyt mene vannomaan mutta ei se ainaakaan gw:n rangesta ole. Eli ei kuulu 40k:hon.
-
Darkmage7280
Khorne-henkisillä petturimarsuilla tuota voisi varmaan käyttää (Juggernaut/Defiler), mutta kannattaa ensin kysyä vastustajan mielipide. Turnauksiin tuolla ei tietenkään ole asiaa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Eipäs. :D Forgen uusia, Khronen Blood Slaughterer. Eli on 40k figu, voi käyttää peleissä Forgen Imperial Armor -säännöillä ja kaaokselle kuuluu.
- 'Neljäviitonen
Itse asiassa se on Forgen "Khorne Blood Slaughterer", jolle ei näyttäisi olevan tehty sääntöjä vielä.space marien kirjoitti:ok.Xenon kirjoitti:Näyttäisi olevan privateers pressin warmachine miniatyyri. En nyt mene vannomaan mutta ei se ainaakaan gw:n rangesta ole. Eli ei kuulu 40k:hon.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Ohops, no ei ollut sääntöjä vielä. No kyllä ne jossain välissä varmaan ilmaantuu.
No jopas jotakin. Kyllä, khronen merkkihän se siellä komeilee nyt kun tarkemmin katsoo.. Silly me.Drakojan kirjoitti:Eipäs. :D Forgen uusia, Khronen Blood Slaughterer. Eli on 40k figu, voi käyttää peleissä Forgen Imperial Armor -säännöillä ja kaaokselle kuuluu.
-
Darkmage7280
No juupeli.
Tai itse asiassa ihan asianmukaisen vastauksen heitin.
Hyvä minä.
Tai itse asiassa ihan asianmukaisen vastauksen heitin.
Hyvä minä.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--