40k 1500pts sunnuntaina 24.5 klo 12->
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Dark Elf69
Re: 40k 1500pts sunnuntaina 24.5 klo 12->
Mulla tulo hiukan epä varmaa mutta yritetään tulla. Ja jos tuun niin joudun proxyttamaan muutamaa termistä assault termiksenä jos kellään ei ole lainata.
Lepakko siipiä maalarin teipistä ja rautalangasta, DE69:n Blogi
Through Hatred All Things Are Possible!
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Saa. Koska faqissakaan ei tätä kielletty. Eipä sen puoleen jos se sun libra closeen joutuu nii aika kuolu se on enneku ehit mihinkään telettää.I Ride in a Dragon kirjoitti:Hei te järkkäripeelot,
Saako Gate of Infinityllä telettää ulos lähiksestä? Powerin toimintahan on suoraan verrattavissa Veil of Darknessiin, jossa taidettiin mainita erikseen että lähiksestä saa poistua, onko tilanne sama SM Libralla?
Multa löytyy lainalle 5 TH/SS termistä ja 4 lightning claw termistäDark Elf69 kirjoitti:Mulla tulo hiukan epä varmaa mutta yritetään tulla. Ja jos tuun niin joudun proxyttamaan muutamaa termistä assault termiksenä jos kellään ei ole lainata.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
Jupps. Kyllähän se 2+ savella ja 3+ invulla olisi voinut kestää, mutta silloin hintaa ois aika ikävänlaisesti. Tuun muutenkin varmaan Hestanilla (laaaamee...) kun sain tehtyä sille kivan figunkin.masa kirjoitti: Saa. Koska faqissakaan ei tätä kielletty. Eipä sen puoleen jos se sun libra closeen joutuu nii aika kuolu se on enneku ehit mihinkään telettää.
IRIADedit: Avoimet listat varmaankin?
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Dark Elf69
No jos tuun niin olis kiva kun saisi nuo 5 TH/SS termua ja 3 clawi(tuskin ketään haittaa jos proxytan 3 thunder hammer storm shield kaveria. en mä kuitenkaan ketään voita...)masa kirjoitti:Multa löytyy lainalle 5 TH/SS termistä ja 4 lightning claw termistäDark Elf69 kirjoitti:Mulla tulo hiukan epä varmaa mutta yritetään tulla. Ja jos tuun niin joudun proxyttamaan muutamaa termistä assault termiksenä jos kellään ei ole lainata.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
njoo itselläni termot toimittaa oblien virkaa...en ainakaan itse katso pahalla....
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
enpä oo pahemmin marsujen codexiin perehtynyt, joten luotan masan tietoon tässä asiassa.
Proxutkaa ihan vapaasti jos siltä tuntuu. Kunhan figun base on oikean kokoinen ja suunnilleen saman tyyppinen modeli nii mitää väliä näissä oman porukan turnauksissa. Kunhan ei koko armeijaa rupea proxuttaa :P
Ja kyllä listat ovat avoimet normaaliin tapaan.
Proxutkaa ihan vapaasti jos siltä tuntuu. Kunhan figun base on oikean kokoinen ja suunnilleen saman tyyppinen modeli nii mitää väliä näissä oman porukan turnauksissa. Kunhan ei koko armeijaa rupea proxuttaa :P
Ja kyllä listat ovat avoimet normaaliin tapaan.
-
HELLENDOORN
Noniin.... Pääsemme isän kanssa kopromissiin, että lähdemme perjantaina (jee ei kouluun =P) ja _pyrimme_ saapumaan lauantai iltana / sunnuntai aamuna... Toden näköisesti pääsen mukaan, mutta jos nyt sattuu niin etten pääse, ilmoittelen jollekulle.
- Dark Elf69
En tartte termuja lainalle. Jos käytän niin proxylla. Toivottavasti pääsen evottamaan paikalle.
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Kun teille ei kelpaa puupalahammeri (Kauhajokinen vastike paperihammerille) niin tarttisin lainalle seuraavannäköistä satsia:
-Predator
-Rhino
-Land Speeder
Muut löytyy iteltä.
-Predator
-Rhino
-Land Speeder
Muut löytyy iteltä.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Masa sulla varmaan ois IRiaD:n toivelistan tuotteet?
8 pelaajaa olisi nyt tiedossa paikalle, kunhan HELLENDOORN pääsee tulemaan.
8 pelaajaa olisi nyt tiedossa paikalle, kunhan HELLENDOORN pääsee tulemaan.
predaa ei oo speederi ja rhino kyllä lötyy. predalle kyllä löytyy proxyks rhino
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
Kelpaahan sekin. Kiitoksia.masa kirjoitti:predaa ei oo speederi ja rhino kyllä lötyy. predalle kyllä löytyy proxyks rhino
Katsellaan kuinka noita tankkeja proxutellaan ristiin. Itse oon tuomas predan runkoja santsolle rhinon korvikkeeksi. katsotaan jos vaihdetaan ne predat rhinojen kanssa ristiin nii kuvastaa hiukan paremmin. Katsellaan masan kans kuinka nuo hoidellaan.
- Dark Elf69
Tälle reissulle näytetty vihreää valoa elikkäs tulossa ollaan, mutta mun pitää olla tänään raktorissa joku 7h ainaki jotta pääsen =S
Dark Elf69 edit: No nyt on mariinit pakattuna odottamassa peliä. Tiedä sitten onko lista mistään parhaasta päästä(ja peli taidot) mutta pitää sitä jostain aloittaa...
Dark Elf69 edit: No nyt on mariinit pakattuna odottamassa peliä. Tiedä sitten onko lista mistään parhaasta päästä(ja peli taidot) mutta pitää sitä jostain aloittaa...
kynthuithalkein!
kynthuithalkein!
Vidu juustottajat, voititte ku mun lista oli surkee ja nopat kusi ja silleen. Lauriki oli castannu jonku superior shadow in the warpin multa salassa, kun kaikkiin kriittisiin woundauksiin ja saveihin tuli poikkeuksetta ykkösiä :>
IRIADedit: Kiitos Kimmo muuten kun lähdit, säästin rankingia kun sain autotasurin kakkoskiekalla :D
IRIADedit2: Late tais scämmiä mun scatterinopan, WH teki saman artillerynopalle (se aito tuumanoppa) viime FaBaturneessa. Otan ne teiltä takaisin joskus, ainakaan omassa rasiassa ei ollut kun tarkistin.
IRIADedit: Kiitos Kimmo muuten kun lähdit, säästin rankingia kun sain autotasurin kakkoskiekalla :D
IRIADedit2: Late tais scämmiä mun scatterinopan, WH teki saman artillerynopalle (se aito tuumanoppa) viime FaBaturneessa. Otan ne teiltä takaisin joskus, ainakaan omassa rasiassa ei ollut kun tarkistin.
joo no mul on vaan yks scatteri lootas
Laitampa kommenttia pisteytyksestä :P Toimi hyvin minun mielestäni. Skenaariot tuntui tasapainoisilta ja pakotti pelaamaan taktisesti, ettei vain "tapan kaikki" ala 4 edikka. Random game lenght on silti aika randomia, niin ehkä joku 6 vuoroa voisi olla semmonen aika jonka voisi laittaa pysyväksi.
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
joopajoo, taas oli templarit niin ''nopeita'' ja ''taitavia'' että ei kaaos dudet onnistu lähiksessä niihin osumaan....liian mauton se preferred enemy!!!!!omasta mielestäni anhillaatiossa se edellisen turneen survival points systeemi oli mukavampi kuin mikä täs oli(oma mielipide), mutta muuten kaks muuta tehtävää oli oikein oivallisia.
Ei tod mitään aina loppuu 6 vuoroon. eldarit olis vähä liian uuber silloin eipä sen puoleen taidan olla ainut joka niillä pelaa mut kumminki. Se random game lenght on vähän niinku vitos edikan idea muiden taktisuuksien lisäks. Kuitenkin ei siskoilla mitään suurempaaa ongelmaa pitäis olla ton random game lenghtin kans.zewe kirjoitti:Laitampa kommenttia pisteytyksestä :P Toimi hyvin minun mielestäni. Skenaariot tuntui tasapainoisilta ja pakotti pelaamaan taktisesti, ettei vain "tapan kaikki" ala 4 edikka. Random game lenght on silti aika randomia, niin ehkä joku 6 vuoroa voisi olla semmonen aika jonka voisi laittaa pysyväksi.
Pelit 10 W/L/D
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
40k:
Black Templars 1/2/2
Space Wolves 7/3/1
hmm, miten niin se 24 tuuman vipan vuoron turbobuustailu objektiiveille jostain kukkuluiden takaa on mauton?