Olen harkinnut mariini armeijan aloittamista about 3kk. Halusin löytää fluffi armeijan ja tehdä sen mukaisen listan. Aluksi ajattelin Iron lordeja, mutta luin heidän chapterinsa sisältävän paljon Devastatoreita, enkä niitä halunnut, joten juttu jäi siihen. Sitten edellispäivänä aloin selaamaan Lexicanumista mariini chaptereita. Löysin 2 upeaa chapteria: Marines Exemplar ja Angels of Fire. Exemplarit ovat hieman liian tylsiä ja Angels of Fire-chapter on 5 vuosituhannen takaa, joten en valinnut kumpaakaan. Sen sijaan, yhdistin nämä 2 chapteria, ja maalasin testinapin.
Lieskat epäonnistuivat, mutta tulevaisuudessa aion maalata liekit paremmin. Modeli on maalattu yhdessä päivässä (minulle nopeasti), joten arvostelkaa siltä kantilta. En myöskään valitettavasti saanut valkoista paperia modelini taakse... Ja valoistus pissi nilkoille, kun ei ole pöytälamppua, ja kattolamppu on heikko. Aurinko olisi varmaan paras valo mitä noihin saan. Kertokaa, kannattaako minun edes hankkia modeleita tuohon armeijaan?

Takaa
Polven numero
WIP: DA Vindicator
Yläviistosta
Dozer blade
Dozerin takaa
WIP: Belial
Edestä
Takaa
Blogia ajatellen, tulevaisuudessa aion esittää ainakin Vindicatorin maaleissa (tai ainakin enemmän maaleissa) ja muita Dark Angeleitani. Myös Death Guardeja olisi suunnitteilla kuvata. Kansa kertoo, mitä tahtoo nähdä! =)
23.5.
WIP: DA Vindicator

Edestä
Sivulta
31.5.
Outrider Champion

Sivusta
Viitta
6.6.
WIP: Death Guard Terminators

Lord
Lähi kuva
Normi terminaattori
Champion w/ Chainfist
Makaavan mariinin tukala tilanne
And his last opportunity
9.6.

Lippu edestä
Lippu takaa
Oikea siipi ja lipputanko
Nurgling 1
Nurgling 2
11.8
Tästä eteenpäin uudet kuvat löytyvät uusimmasta viestistä.