Harrastus kuoli jo jonkin aikaa sitten, mutta maaston tekeminen kiinnostaa yhä. Kun kesätöitä ei ole, eikä muutakaan tekemistä löydy, on aikaa värkätä maastonpalasia.
Herättelin nyt ruostuneita taitoja suojapalasella ja jollain radioasemalla. Kertokaa toki mitä pitäis parannella, kun en oikeastaan mitään warhammereista tiedä. Pari kämmiä on noissa joista itsekkin olen tietoinen (suojan maalaus esim.).
Tarkoitus olis myydä noi kun en pelaa itse, vaan minua kiinnostaa vain rakentaminen. Ja ideoita otan mielellä vastaan, itse kun en keksi mitään hauskaa rakennettavaa :D
Kuvat:
http://s123.photobucket.com/albums/o291/Pahkinasika/WH/
Ottakaa myös huomioon että käytän vaan satunnaista materiaalia mitä minulta löytyy kotoa, eli aika lailla improvisoitua toimintaa. Ja jos osto kiinnostaa niin tarjousta vain.
Herneen maastot
Re: Herneen maastot
kumpaa tää on, ei saa selvää...
Todella hyvää tulosta, kehoitan tekemään lisää.
Todella hyvää tulosta, kehoitan tekemään lisää.
Typo here Valkyrie tuli =) valmistautukaa kuviin joskusGoogle kirjoitti:- So how come it ends in 2012?
- I ran out of space on rock.
Hyviä on :) Pari konkkaa ja resistanssikin siel näyttää olevan :D Vielä kun kehität siitä tolpasta jonkun lampun, laitat pienen led valon sinne ja upotat piirilevyn jonnekkin sisälle styroksiin vai mitä nyt onkaan ja sitten on/off vipu jonnekkin siistiin paikkaan :)
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
- Khorne Marien
Kun painan linkkiä, minulla lukee näin:
"
Photobucket Site Maintenance
logo
Images and videos may continue to serve during this short maintenance."
"
logo
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
No hieman yllättäen tarkoittaa sitä mitä siinä lukeekin. Photobucketissa on huoltokatko ja site palaa linjalle piakkoin. Kärsivällisyys on hyve.space marien kirjoitti:Kun painan linkkiä, minulla lukee näin:
"
logo
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...