Nightgoblin netter blister
Nightgoblin netter blister
Mistä näitä blistereitä saa, kun ei minkää liikkeen sivuilta löydy? Ei edes GW:n, eli onko tämä jokin jo poistunut blisteri? Tarvitsisin nettereitä Skull Pass lootiini.
Entä montako snotlingia on per base 6? Ja onko basen koko 4 vai 5 cm?
Entä montako snotlingia on per base 6? Ja onko basen koko 4 vai 5 cm?
Re: Nightgoblin netter blister
Metalliset netterit ovat poistuneet valikoimista, koska nykyisissä Night Goblin regimenteissä tulee osat nettereille (3 per loota). Itse poimin kallopassien lisäksi myös muutaman Night Goblin regimentin, en pelkästään nettereiden mutta myös vaihtoehtoisten command group bitsien ja hand weaponeiden takia. Pelkästään Skull Passin goboista tehty armeija näyttää mielestäni äärimmäisen tylsältä.
Snotarit tulee 40mm beisseille. Figujen määrä beisseillä ei ole vakiintunut, mutta hyvä tapa on käyttää vähintään niin monta vigua kuin beissillä on woundeja. Itse pyrin laittamaan niin monta kun beissille mahtuu.
Snotarit tulee 40mm beisseille. Figujen määrä beisseillä ei ole vakiintunut, mutta hyvä tapa on käyttää vähintään niin monta vigua kuin beissillä on woundeja. Itse pyrin laittamaan niin monta kun beissille mahtuu.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Vähällä greenstuffilla saa tehtyä niin paljon nettetejä, kuin haluaa...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
- jupu_pupu_mies
Jotkut on myös tehnyt kankaasta ja hyttysverkosta...
Eräät taas ovat stuffista mätkässeet selkäreput missä ne muka olisivat piilossa.
Olen myös kuullut että ne löytyisivät kaavun sisältä. Jollekkin figuurille WLAN modem käteen ja vastaanottimet muille niin kaikilla on netti käytössä.
Kannattaa vaikka tekaista ostoilmoitus sillä monelta NGoblin pelaajalta luulisi niitä löytyvän, joiltain ehkä ylimääräisiäkin.
Olen myös kuullut että ne löytyisivät kaavun sisältä. Jollekkin figuurille WLAN modem käteen ja vastaanottimet muille niin kaikilla on netti käytössä.
Kannattaa vaikka tekaista ostoilmoitus sillä monelta NGoblin pelaajalta luulisi niitä löytyvän, joiltain ehkä ylimääräisiäkin.
2
-
Mithrandir
Ainakin vuosi sitten, vai oliko parikin, GW:n klassisten figujen linjalta löytyi vanhoja(olisikohan 4. tai 5. laitoksen) nettereitä blisterissä, missä tuli myös nuijagoblineita. Näitä pystyi ainakin silloin tilaamaan Puolenkuunpelien kautta, heillä toimi GW:n Mail Order postimyyntinä. Ne vanhat netterit ovat samalla mittakaavalla tehtyjä mitä uudet 7. edikan night goblinit, ennen kuutosedikan jättigoblineita olivat huomattavasti pienempiä...
Onko uudessa NG lootassa tulevat jälleen niitä pienempiä? Erehdyin viime edikan aikana ostamaan NG boksin. Eihän niitä voi käyttää 4. edikan ng:den kanssa. Ne on vaan liian isoja. Gobbojen kuuluu olla pieniä...Mithrandir kirjoitti: Ne vanhat netterit ovat samalla mittakaavalla tehtyjä mitä uudet 7. edikan night goblinit, ennen kuutosedikan jättigoblineita olivat huomattavasti pienempiä...
P.S. Käytettyinä noita ng nettereitä on heikosti saatavilla. Yleensä pitää ostaa koko rykmentti, jossa mukana saapi sitten verkot. Joten suosittelen lämpimästi confaamista, jos vaan intoa riittää.